Sitä vaan, että miksi työtöntä pitää rangaista jonkun muun tekemisistä?
AINA joku tulee kertomaan, kuinka KUKAAN työtön ei halua töihin, kun hänkin (muka) tuntee jonkun sossun rahoilla tietoisesti elävän.
Mikä oikeus kellään on yleistää?
Minä tiedän yhden punatukkaisen rikollisen omalta kotipaikkakunnaltani,
joten eikö minulla ole lupa väittää samalla perusteella, että kaikki punatukkaiset ovat rikollisia? Tunnen myös yhden 175 cm työssä käyvän naisen, joka on melkoinen laiskuri, harjoittelupaikassa tuli tutuksi. Kaikki pitkät naiset ovat siis laiskoja ?
No yhden tapauksen perusteella yleistämisellä tyypit todistavat vain oman tyhmyytensä. Se johtunee siitä, että nämä tyypit haluaisivat itse kovin laiskotella työttömyyskorvausten varassa tai ovat kaikentietäviä eläkeläisiä,
jotka nauttivat tuomita ihmisiä, kun itsellä ei ole enää muistikuvaa
eikä tietoa nykyisestä työelämästä.
Miksi pitää "rangaista" muiden teoista?
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Persut noita yleistäjiä ovat, ettei huomattaisi, että heitä on eniten
sossun luukulla. - Anonyymi
"Katso orava !" on persujen kikka.
- Anonyymi
Monet ämmäton laiskoja ja haluu kotirouviksi työpaikoilla on aina vilttumaista
työkaverit pomot ja järjestelyt koskaan ei voi olla varma mistään - Anonyymi
henkerit ja a-rapit on laiskoja mikä näkyy niiden maista
aina kun joku luonnon myrsky tai järistys niin niitä kuolee ja muiden
maksama risti tai puolikuu on niitä auttamassa
mutta kun japanissa on kaikki valmiina ja järistyksiä on alvariinsa
ei kukaan kuole kun kaikki on kunnossa eikä uutisissakaan esiinnyt
eli rotuhan sen määrää miten luonnononnettomuus maata käsittelee
päivänselvästi näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512