Tästä voit lukea seurauksista joihin persuilu johtaa elinkeinosi kannalta.
https://www.hs.fi/maailma/art-2000011589785.html
Viljelijä, älä usko persuihin
14
179
Vastaukset
- Anonyymi
Nihi, Suomen hallitusta johtaa Riikka!
- Anonyymi
Etenkin pitää huolestua jos Purra sanoo vaalikeskustelussa:
"Ero meidän ja demarien välillä on se, että demarit haluaisivat leikkaa maataloustuista. Meille perussuomalaisille se ei käy!"
Purrahan sanoi juuri samoin Kokoomuksen halusta leikkata pienituloisilta, mutta mitenkäs kävi? - Anonyymi
Persut vetoavat pettyneisiin
- Anonyymi
Demuihin vai?
- Anonyymi
Riikka Purra onnistunut parhaiten puheenjohtajana.
- Anonyymi
Kyllä, kukaan toinen puheenjohtaja ei ole saanut puolueensa kannatusta puolitettua noin nopeasti kuin purra.
- Anonyymi
persut on maatalouden tuho, vieraslaji pellossa.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Trump on persu.
- Anonyymi
Trump on persujen lahkojohtaja.
- Anonyymi
Viljelijä, usko vain demareihin.
- Anonyymi
Viljelijät ovat otollista riistaa hörhöilijöille
- Anonyymi
Minä luotan vain demariin.
- Anonyymi
mutta kuka luottaisi sinuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kuka luottaisi sinuun?
Puoluetoveri tietenkin. Olen Marinilainen. Voittajan puolella aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921