nyt voit vapaasti kehua itseäsi ja kertoa missä asioissa tunnet olevasi taitava.
Minä osaan leipoa pullaa, leipää ja kakkuja. 
"Jarmon piimäkakku" onnistuu aina minun omilla ohjeilla, jotka olen tuon   nimisen kakun  ohjeista muuntanut eri makujen kakuiksi.
Myynkin kirppareilla sitä  ja saan aina kiitoksia ja tilauksia.
(verotonta  myyntiä tuottorajaan asti)
Missä taidoissa olet hyvä
37
181
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olen hyvä mummo. Ei ollut aina tarpeeksi aikaa tarpeeksi leikkiä js viettää aikaa omien lasten kanssa kun piti yksinhuoltajana painaa töitä. Mutta hyvä mummo olen, aina on ollut aikaa kuunnella ja paapoa lastenlapsia, nyt jo lastenlastenlapsia. Leivon pullaa, laitan hyvää ruokaa ja saavat olla opissa.
- AnonyymiUUSI
Ihan silmät kostuivat.
Ajattelen ihan samoin, vaikka en ollut yksinhuoltaja, jäi minulle yrittäjänä liian vähän aika olla päivittäin lasten kanssa.
Teimme luontoretkiä ja yhteisiä kilpailumatkoja heidän harrastaessaan lajeja.
Nyt on näille nuorille aikaa ja tuota pullaa, pullaa pitää olla ja lohisoppaa. 
 - AnonyymiUUSI
Olen hyvä kehumaan itseäni ja kasviskaviaariani.
- AnonyymiUUSI
Sitäkö te syötte siellä kaupunkiasuntonne parvekkeellanne? Vai rantahuvilasi grilliterassillasi?
 - AnonyymiUUSI
En ees tiedä mitä se on?
Kehua saa, jos ei mene yltiöpäisyydeksi. 
 - AnonyymiUUSI
Minä osaan rypyttää karjalanpiirakat oikean oppisesti ja ne rypyt ei ole koholla, kuten nyt on.
Samoin riisi täyte on "kypsä", ei siis mitään "al denttoa", siis raakaa. Perunahan aina onnistuu.- AnonyymiUUSI
Minäkin leivon usein karjalanpiirakoita.
Riisipuuron suola ja kypsyys aste tärkeitä, ja voita joukkoon!
Hyvä me.
Samat vaatimukset. 
 - AnonyymiUUSI
Nykyisin en ole missään taidoissa edes välttävä; vaimo sitoo kengännauhat ja laittaa housun napin kiinni ja kävely onnistuu kepin kanssa. MUTTA asun omin käsin vähän yli kakskymppisenä rakentamassani omakotitalossa ja teen kyllä edelleen meidän ruoat ja käyn kaupassa,
- AnonyymiUUSI
Talon rakennus onkin suuri saavutus, oikea miehen mitta! Oliskin vielä tuollainen mies, joka tekee ruuat ja käy kaupassa.
 - AnonyymiUUSI
Oma talo ja omat tavat.
Ihailtavaa!
Välttäväkin on joskus paras. Kehu vain, jokainen tekee aina parhaansa! 
 - AnonyymiUUSI
Olen aika hyvä kirjoittamaan ja vastailemaan asiallisesti erilaisissa nettikeskusteluissa, joissa useat keskittyvät vain haukkumaan ja irvailemaan toisiaan ja puhuvat asian vierestä tai tahallaan väärinymärtävät. Usein asiaton keskustelu päättyykin kun asiallinen kirjoitus vie halut jatkaa asiattomasti. Usein saan peukutuksia. Ei silti, en väitä, että olisin ainoa asiallinen, sellaisia löytyy onneksi muitakin :)
- AnonyymiUUSI
Omat hyvät ja huonot puolesi toit esiin.
Kiitos kun olet rehellinen.
Meillä kaikilla kun on nurja puolemme jota ei halua aina näyttää. 
 - AnonyymiUUSI
- Tulen hyvin toimeen eläinten kanssa. Samaistan jopa itseni paljolti eläimeksi!
- Olen suunnitelmallinen, en jätä tärkeitä asioita sattuman varaan, vaan mietin ne tarkkaan jo kauan ennalta. Merkitsen kaiken kalenteriini joka "elää" tilanteiden mukaan. Muutoin, hajamielisenä, asiani olisivatkin sikin, sokin. En pidä, enkä halua epäjärjestyksen ihmisiä lähelleni (näistä ollut aiemmassa elämässäni paljonkin riesaa). Kokemus on opettanut, että erakkona asiani sujuvat parhaiten, ovat järjestyksessä.
- Elän hiljaisuudessa, en pidä minkäänlaisesta mölystä.- AnonyymiUUSI
Kyllä, eläimet olivat jo lapsuuskodissa minulle tärkeitä.
Hoidin niin lehmiä kuin hevosiakin. Kanasta kanarialintuihin, koirat, kissat ja muut pienet eläimet saavat yhä rakkauttani ja hoivaamishaluani täyttää. 
 - AnonyymiUUSI
Kuinka hienoja viestejä.
Lisää näitä! - AnonyymiUUSI
Osaan kutoa puikoilla ja koneella, joskus muinoin jopa nyplännyt, mutta se taito vaatii lisää harjoitusta. Nypläystyynikin on tallessa.
- AnonyymiUUSI
Minä osaan kutoa kangaspuilla. En vain mattoja vaan pellavaloimeen pöytäliinoja ja verhoja.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä osaan kutoa kangaspuilla. En vain mattoja vaan pellavaloimeen pöytäliinoja ja verhoja.
Äidinäitini oli käsityön opettaja ja meillä on hänen kutomiaan pyyheliinoja vaikka muille jakaa. Lakanoista vain kauniit pitsit jäljellä.
Isoisäni äiti sisarensa kanssa samaten kutoi työkseen tilaustöinä mattoja ja ryijyjä.
Mummu kuoli varhain, eikä äitini oppinut käsitöitä, itse olen omin neuvoin yritellyt monenlaista, eli se on niinku verissä, mutta taidot on keskinkertaiset. 
 - AnonyymiUUSI
Osaan laskea päässä aika moninumeroisen luvun neliöjuuren oikein noin kolmella
numerolla. Minulla on myös ylikehittynyt FFA
Toisinaan joudun selittämään kauhistuneille etten stalkkaa heitä mutta
olen tavannut heidät 1997 yhden kerran tms- AnonyymiUUSI
Isäni laski nelinumeroisia lukuja yhteen päässälaskuna, sitä mukaa kun niitä sanottiin.
Joillekin ihmisille on noita lahjoja luotu, hyvä näkömuisti, - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isäni laski nelinumeroisia lukuja yhteen päässälaskuna, sitä mukaa kun niitä sanottiin.
Joillekin ihmisille on noita lahjoja luotu, hyvä näkömuisti,Perustuuko päässälasku näkömuistiin ?

- AnonyymiUUSI
Osaan tehdä karjalanpaistia niin että jopa anoppikin kehuu.
- AnonyymiUUSI
Veläkö sinun anoppi elää?
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🫢 😀
Varmaankin n. 120 vuotias koukkunenäinen kääkkä. - AnonyymiUUSI
Jos laitat siihen lanttua, minä en tykkäisi, muuten hyvin haudutettuna parasta, tai lampaankareen ja rosvopaistin makuihin voi verrata samanarvoisina.
 - AnonyymiUUSI
Kommenttini vajosi tuonne alas, joku ennätti koukkunokkineen väliin. -
lantusta mainitsin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain elää. Vasta 88v.
 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain elää. Vasta 88v.
Puolisosi on sitten hyvin nuori jos itse olet 80+.

Olen hyvä delegoimaan.
Tyttäreni on perinyt minulta sen taidon.- AnonyymiUUSI
Noin sanoo mummo, joka kuorii jopa perunat ukolleen ja peräkamnarinpojalle Ja jonka henkisiin arvoihin kuuluu paapoa myös jälkeläisiään.
 - AnonyymiUUSI
Minäkin osaan aika sujuvasti siirtää töitä muille jos ei itse huvita tehdä.
Laiska kun olen, Anonyymi kirjoitti:
Noin sanoo mummo, joka kuorii jopa perunat ukolleen ja peräkamnarinpojalle Ja jonka henkisiin arvoihin kuuluu paapoa myös jälkeläisiään.
En minä enää kuori perunoita kuin muussiin ja liuskalaatikkoon. :)
- AnonyymiUUSI
Paloma.se01 kirjoitti:
En minä enää kuori perunoita kuin muussiin ja liuskalaatikkoon. :)
Oletko luonut tyttäresi delegoimalla?
mikä on suurin delegointisi? 
- AnonyymiUUSI
Osaan kuunnella ihmisiä ja olen riittävän hyvä äiti.
 - AnonyymiUUSI
Monipuolisuudessa. Oikeastaan ei ole sellaista missä joutuisin antamaan periksi sellaisessa mitä haluan. Selviydyn vaikka mistä hyvin. Toiset osaan itse ja toisissa saan ystäviltä apua. Olen saanut perinnöksi voimaa ja sitkeyttä. Minua autetaan mielellään koska autan muita.
- AnonyymiUUSI
Minua opetettiin lapsesta asti tekemään kaikkia töitä.
Joskus olin tuskaantunut ja samoin, että kun en osaa tehdä niin hyvin kuin isä ka äiti tekivät,
Silloin sain hyvän ohjeen,
Aina kun on parhaansa tehnyt, se on hyvä ja aina oppii lisää!
Osaan paljon hyvin ja paljon sellaistakin josta voin olla jopa ylpeä.
Olleen ylpeitä monipuolisuudestamme. 
 - AnonyymiUUSI
Olen arkisen tehokas.
Minimi panoksella tavoiteltuun tulokseen. Koskee myös lähipiirini tekemisiä. Poikkeuksetta aivan arkitavallisissa askareissakin on tehostusvaraa ilma askelmerkkivälin pidentämistä.
Höseltäminen ei ole tehokkuutta vaan energian tuhlausta.
Periaatteeni: Mies tekee. Mies vastaa tekemisistään! 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja3513892Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1545471Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu2005089SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei864272"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste873561Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1093058HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.142939Vanhat miehet eivät muista
Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan122701Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va62649Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan392507