Anneli Auer

Anonyymi-ap

Annelin tyttö Amanda ei ole Jukan biologinen lapsi, on Annelin edellisestä suhteesta.

7

601

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ajattelee ihan järjellä asioista niin vanhin lapsista olisi ollut varteenotettavin todistaja Jukan murhasta. Auer on kaheli mutta myös älykäs. Vanhimman tyttären vetäminen rikoskumppaniksi ja uskotuksi olisi ollut ovela temppu. Osallistumalla Auer sai tytön suun tukittua. Kukaan lapsi ei haluaisi myöntää olleensa mukana murhasta tai muussa.

    • Anonyymi

      Anneli on syyllinen 100% mutta ei se ole tyhmä luvannut lapsille rahaa jos kieltää että he olisivat tehneet mitään väärää näin saadaan aikaan yli miljoonan euron korvaukset ja samoin Auer tappo miehensä sitä vain ei voida todistaa koska osasi lavastaa jutun itselleen hyväksi

      • Anonyymi00003

        Jukka S Lahden murha. Lainaus IL " Kuoleman kuitenkin aiheuttivat jollakin tylpällä esineellä lyödyt kaksi iskua, jotka murskasivat kasvojen oikean puolen silmän ja otsan alueelta sekä mursivat leukaluut. Niihin käytettyä tekovälinettä ei ole koskaan löydetty."

        Vaikka mikä olisi, tuo Häke -puhelu on edelleenkin tallessa. Tekniikat kehittyy koko ajan.

        Normaalisti kyllä perheen äiti olisi juossut ulos talosta hakemaan apua. Eteisessä oli Jukan kaksi kännykkää, siitä oli kuvakin jossakin. Miksi jäädä vaaraan sisälle ja lankapuhelimen varaan. Höh höh!

        Kännykkä käteen ja ulos apua hakemaan. Varmaan naapureissakin oli oltu kotona.

        Joku naapureista kertoi, että myöhään vielä siinä murhatalossa oli valot palaneet. Ei siellä ilmeisesti ollut kaikki ainakaan nukkuneet.


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jukka S Lahden murha. Lainaus IL " Kuoleman kuitenkin aiheuttivat jollakin tylpällä esineellä lyödyt kaksi iskua, jotka murskasivat kasvojen oikean puolen silmän ja otsan alueelta sekä mursivat leukaluut. Niihin käytettyä tekovälinettä ei ole koskaan löydetty."

        Vaikka mikä olisi, tuo Häke -puhelu on edelleenkin tallessa. Tekniikat kehittyy koko ajan.

        Normaalisti kyllä perheen äiti olisi juossut ulos talosta hakemaan apua. Eteisessä oli Jukan kaksi kännykkää, siitä oli kuvakin jossakin. Miksi jäädä vaaraan sisälle ja lankapuhelimen varaan. Höh höh!

        Kännykkä käteen ja ulos apua hakemaan. Varmaan naapureissakin oli oltu kotona.

        Joku naapureista kertoi, että myöhään vielä siinä murhatalossa oli valot palaneet. Ei siellä ilmeisesti ollut kaikki ainakaan nukkuneet.

        Se on koonnut perheensä yhteen.

        Uskovaiset, tosiuskovaiset odottavat Jeesuksen toista tulemista maan päälle.

        Jeesus tulee. Kuolleet herätetään. Jukka herätetään.

        Sitten on koko perhe yhdessä.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Se on koonnut perheensä yhteen.

        Uskovaiset, tosiuskovaiset odottavat Jeesuksen toista tulemista maan päälle.

        Jeesus tulee. Kuolleet herätetään. Jukka herätetään.

        Sitten on koko perhe yhdessä.

        Ei pidä paikkaansa.anneli on murhaaja


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Jukka S Lahden murha. Lainaus IL " Kuoleman kuitenkin aiheuttivat jollakin tylpällä esineellä lyödyt kaksi iskua, jotka murskasivat kasvojen oikean puolen silmän ja otsan alueelta sekä mursivat leukaluut. Niihin käytettyä tekovälinettä ei ole koskaan löydetty."

        Vaikka mikä olisi, tuo Häke -puhelu on edelleenkin tallessa. Tekniikat kehittyy koko ajan.

        Normaalisti kyllä perheen äiti olisi juossut ulos talosta hakemaan apua. Eteisessä oli Jukan kaksi kännykkää, siitä oli kuvakin jossakin. Miksi jäädä vaaraan sisälle ja lankapuhelimen varaan. Höh höh!

        Kännykkä käteen ja ulos apua hakemaan. Varmaan naapureissakin oli oltu kotona.

        Joku naapureista kertoi, että myöhään vielä siinä murhatalossa oli valot palaneet. Ei siellä ilmeisesti ollut kaikki ainakaan nukkuneet.

        Kukaan lapsiaan rakastava äiti ei juokse ulos apua hakemaan ja jätä lapsiaan yksin tuollaisella hetkellä. Äiti menee murhaajan ja lasten väliin, eikä juokse karkuun.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe