Palautelomake ei toimi

Anonyymi-ap

Asiallinen avaukseni kuitenkin poistettiin sen oltua muutaman päivän ajan esillä. Eli täällä on joku poistamassa niitä myös manuaalisesti.

En löytänyt sivuilta mitään muuta yhteystietoa, josta ylläpitoa voisi tavoitella.

8

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä toimi mikään. Onko näitä sivuja enää kukaan hoitamassa?

      • Anonyymi00002

        En usko että on. Ainoa mitä tulee ylläpidolta on mainoksia keskusteluista, mutta ei mitään muita kommentteja.

        Kaikki näköjään on annettu tekoälylle hoidettavaksi ja nyt sitten ollaan tässä ettei mikään pelaa.


      • Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        En usko että on. Ainoa mitä tulee ylläpidolta on mainoksia keskusteluista, mutta ei mitään muita kommentteja.

        Kaikki näköjään on annettu tekoälylle hoidettavaksi ja nyt sitten ollaan tässä ettei mikään pelaa.

        Suomi24 palautelomake ei toimi. Kun yrittää lähettää palautett, tulee alle lukemaan vain että "Palvelinvirhe".

        Yritin antaa palautetta ylläpidolle censuurista, joka on kohdistunut jo vähän aikaa ceksinovellipalstoille, josta poistetaan vuosien ajan olleita pitkiä ketjuja vaikka niihin ei ole edes tullut mitään häiriköintiviestejä!!

        Sen lisäksi, vaikka olisikin, miksi vuosien ajan olleet pitkät ketjut pitää poistattaa kokonaan?

        Kokonaisten keskustelujen poistattaminen on täysin järjetöntä ja pilaa tämän sivuston maineen kokonaan kun jatkuvasti keskustelijoilla pitää olla pelko että milloin koko ketju katoaa! Tuollainen toiminta ei ole edes moderointia, vaan se on ihan puhdasta censuuria joka ESTÄÄ KESKUSTELUN kun kukaan ei enää edes viitsi aloittaa mitään keskustelua!

        Eikö tämän sivuston perusperiaate ole ollut aina se että KAIKISTA ASIOISTA SAA KESKUSTELLA!? Nytkö täällä on vaihdettu siihen moodin että täällä saa keskustella vain ja ainoastaan yleisesti hyväksytyistä aiheista jotka eivät varmasti loukkaa ketään?

        Jos täällä mennään siihen että kaikki censuroidaan ja että tietyt aiheet ovat täysin kiellettyjä edes mainita, niin tämä sivustohan on silloin täysi turhake.

        Onko nyt kyseessä jonkun yli-innokkaan moderaattorin kampanja pilata koko sivusto, vai onko kyse Cooglen tekoälypotista joka censuroi koska on täysin älytön?

        Ylläpidolle ja moderaattoreille tiedoksi. Aion lähettää nuo poistetut novellit ja niihin liittyneet kommentit uudelleen sivustolle ja toivon että te pidätte huolen siitä että teidän pottinne ei enää sensuroi turhaan!

        Korjatkaa palautelomake ja jättäkää koko ceksinovellit alue rauhaan censuurilta!


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Suomi24 palautelomake ei toimi. Kun yrittää lähettää palautett, tulee alle lukemaan vain että "Palvelinvirhe".

        Yritin antaa palautetta ylläpidolle censuurista, joka on kohdistunut jo vähän aikaa ceksinovellipalstoille, josta poistetaan vuosien ajan olleita pitkiä ketjuja vaikka niihin ei ole edes tullut mitään häiriköintiviestejä!!

        Sen lisäksi, vaikka olisikin, miksi vuosien ajan olleet pitkät ketjut pitää poistattaa kokonaan?

        Kokonaisten keskustelujen poistattaminen on täysin järjetöntä ja pilaa tämän sivuston maineen kokonaan kun jatkuvasti keskustelijoilla pitää olla pelko että milloin koko ketju katoaa! Tuollainen toiminta ei ole edes moderointia, vaan se on ihan puhdasta censuuria joka ESTÄÄ KESKUSTELUN kun kukaan ei enää edes viitsi aloittaa mitään keskustelua!

        Eikö tämän sivuston perusperiaate ole ollut aina se että KAIKISTA ASIOISTA SAA KESKUSTELLA!? Nytkö täällä on vaihdettu siihen moodin että täällä saa keskustella vain ja ainoastaan yleisesti hyväksytyistä aiheista jotka eivät varmasti loukkaa ketään?

        Jos täällä mennään siihen että kaikki censuroidaan ja että tietyt aiheet ovat täysin kiellettyjä edes mainita, niin tämä sivustohan on silloin täysi turhake.

        Onko nyt kyseessä jonkun yli-innokkaan moderaattorin kampanja pilata koko sivusto, vai onko kyse Cooglen tekoälypotista joka censuroi koska on täysin älytön?

        Ylläpidolle ja moderaattoreille tiedoksi. Aion lähettää nuo poistetut novellit ja niihin liittyneet kommentit uudelleen sivustolle ja toivon että te pidätte huolen siitä että teidän pottinne ei enää sensuroi turhaan!

        Korjatkaa palautelomake ja jättäkää koko ceksinovellit alue rauhaan censuurilta!

        Jos sisällyttää kirjoituksiin törkeitä loukkauksia yksityishenkilöön hänet nimeltä mainiten, niin sitä ei poisteta. Ylläpito tukee sellaista toimintaa.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Jos sisällyttää kirjoituksiin törkeitä loukkauksia yksityishenkilöön hänet nimeltä mainiten, niin sitä ei poisteta. Ylläpito tukee sellaista toimintaa.

        Lopeta heti alkuunsa. Tuo sinun kommenttisi ei kuulu lainkaan tähän keskusteluun ja vie sen täysin pois aiheesta.

        Tässä keskustellaan siitä kuinka palautelomake ei toimi ja kuinka ylläpitoon ei saa yhteyttä. Tässä EI keskustella siitä mitä ylläpito tukee tai ei tue. Pysy aiheessa tai ilmoitan kommenttisi poistoon.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Lopeta heti alkuunsa. Tuo sinun kommenttisi ei kuulu lainkaan tähän keskusteluun ja vie sen täysin pois aiheesta.

        Tässä keskustellaan siitä kuinka palautelomake ei toimi ja kuinka ylläpitoon ei saa yhteyttä. Tässä EI keskustella siitä mitä ylläpito tukee tai ei tue. Pysy aiheessa tai ilmoitan kommenttisi poistoon.

        Et sinä päätä, mitä tänne saa kirjoittaa ja mitä ei. Jos haluan kertoa sen faktan, että jos sisällyttää kirjoituksiin törkeitä loukkauksia yksityishenkilöön hänet nimeltä mainiten, niin sitä ei poisteta, ja että ylläpito tukee sellaista toimintaa, niin sitten kerron sen faktan, että jos sisällyttää kirjoituksiin törkeitä loukkauksia yksityishenkilöön hänet nimeltä mainiten, niin sitä ei poisteta, ja ylläpito tukee sellaista toimintaa.


    • Anonyymi00004

      Haha. Googlen botti ei tykkää sanasta sensuuri.

      • Anonyymi00005

        Googlen botti ei taida tykätä seksinovelli sanasta


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe