Juttelevatko muu henkilökunta siivoojien kanssa vai ovatko siivoojat ilmaa? Itse oon kokenut siivoojana ettei juurikaan kukaan jää juttelemaan mulle. Muille tietysti jutellaan mutta ei siivoojille. Miksi ihmiset käyttäytyvät näin ja mikä on syynä ettei jutella? Onko muilla tämmöisiä kokemuksia eri paikoista?
Vastaukset 7
Nykyään voi olla vaikea löytää yhteistä kieltä siivoojien kanssa.
- Anonyymi
Oon kyllä kanta suomalainen
- Anonyymi
Mikäs pakko on pälä pälä joka paikassa juoruta
- Anonyymi
Opettajat on monesti itsekeskeisiä ja muka kiireisiä
- Anonyymi
Kokemuksesta huomannut, että etenkin pääkaupunkiseudulla siivoojat ovat kuin ilmaa. Siivoojia ei tervehditä, puhumattakaan että heidän tervehdykseensä vastattaisiin. Siivoojille ei myöskään puhuta kuin vasta jos on jotakin valittamista. Pikkupaikkakunnilla voi olla toisin ja siivoojien työtä jopa arvostetaan.
- Anonyymi00005
Itselläni on päinvastainen kokemus. Olen ollut muutamassa pk-seudun koulussa pitempään ja todella moni opettaja jutteli kanssani ystävällisesti. Ihan muutama, harva, opettaja oli sellainen, ettei katsonut siivoojaan päinkään. Ja myös ei-suomenkielisten siivoojien kanssa moni opettaja jutteli englanniksi.
Enkä nyt tarkoita, että työpaikan pitäisi joku juorukerho olla, mutta joskus vaan on luontevaa vaihtaa samassa tilassa olevan kanssa pari sanaa tai edes tervehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t171847- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36521
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128507