70-luvulla rakennettu kerrostalo,

Anonyymi-ap

tässä asunnossa jotain pikkuremppaa tehty valmistumisen jälkeen, vuokralla tämä asunto, mutta oikeasti talo on siis osaketalo.
Nyt tässä muutaman ajan mun kämpässä on tuntunut outoja hajuja. Haju on kuitenkin sellainen, että se tulee, on jonkin aikaa, ja sitten taas lähtee. Eli jos mä ilmoitan huoltoon, niin kun se huolto olis tulossa, niin sitä hajua ei just silloin tunnu. Se haju on pahimmillaan ollut sellainen, että se lyö jo asunnon ulko-ovella vastaan. Kerrostalo tämä siis.
No, nyt just pari viikkoa sitten hajua oli taas, mä ilmoitin huoltoon, ja nää oli sitten viikonlopun jälkeen tulossa paikalle ("sulla on jotain ongelmaa viemäreitten kanssa, heheh", äijä nauroi soittaessaan. No, se haju ei kyllä viemäreistä tullut.) mut sitä hajua ei enää ollut. Sitten vähän ajan päästä näillä oli palovaroittimien asennus, silloinkaan sitä hajua ei ollut asunnossa, sen sijaan sillä viikolla tänne tulvi jotain pesuaineen hajua tosi vahvana ja sen perään sitten loppuviikon ajan jotain liuotinmaista/liimamaista hajua...
No, sitten oltiin seuraavassa viikossa, niin yks kaks yllättäen mun tiskipöydän alta alkoi kuulua tip-tip-tip-ääntä, ja se alakaappi myös haisi lievästi... no, mä soitin heti päivytykseen huoltoon ilta kun oli.... Kysyin toki et onks tää nyt kiireellinen vai ootetaanko huomiseen... No, kundi sano, et "hyvä on, mä tuun kattoon". Mä olin huomannut että siellä kaapin pohjalla, on muuten betonipohja, oli vesiputkien - kupariputket ja jotain muuta vesijohtoputkea siellä näkyvillä, kulkien läpilyönneitä kylpyhuoneen puolelle ja hormiin - alla pieni läiskä vettä.... No, se huoltomies tuli ja tutki ja sano sitte että no, täs on kyllä sellanen ongelma, että se tippuminen on tuolla hormin puolella... ja hän ei voi asialle nyt tehdä yhtään mitään, että huomenna sitten joku soittaa ja hän tekee raportin isännöitsijälle. Yms.
No, huominen tuli, kukaan ei soittanut. Nyt on jo seuraava viikko ja tiistai-ilta, eikä kukaan ole ottanut yhteyttä. Ja just kuuntelin taas, ja nyt mun mielestä sitä tiputtelua on vähän tiheämmässä... Ei nää vissiin kuitenkaan siitä johdu, että ulkona sataa.... että jostain pääsis hormiin sadevettä... Mun kämppä on kakkoskerroksessa ja talo on nelikerroksinen.... Et siis, ei tähän vissiin mitään yhteyttä tule kukaan ottamaan, ja ehkäpä tuolla sitten kohta jo virtaa vesi ihan virtanaan... Ja kohta on ainakin se, että olis noita sokeritoukkia siellä kaapin pohjalla. Ja haisee.... Toistaiseksi toi kaupasta ostettu ilmanraikastin kohtuullisesti peittää sitä hajua...
Että sellanen. Mitäs täs nyt kannattais tehdä muuta kuin alkaa ettiä toista kämppää..... Turha tähän on jäädä oottelemaan ja kattelemaan että mites käy!

Ja se haju mikä täällä oli ennen kuin tota tiputtelua alkoi kuulua. Niin, jos se on ollut siellä hormissa se vika, niin mitäpä toi huolto olis tehnyt, vaikka olis käynyt toteamassa, että haisee..... Se kun oli vaan se viemäri kun haisee. Tässä rapussa ja talossa muutenkin on aika paljon tyhjiä asuntoja.... Syrjäkylillä ollaan ja kaupungissa on uudempiakin taloja joista kämppiä voi vuokrata! Tosin kalliimmalla!

8

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivystyksestä tullut sanoi: "siellä on joku putki haljennut, vanhat putket". No, onko siellä hormissa piakkoin jo koski vuolaana!

• Anonyymi

Aloitus on luokkaa Kalle Päätalon kertomuksia...

• Anonyymi

Ai, eiks se päätalo ollut rakennusmestari!
        Mut mikäs mestari sinä olet. Sinä olet vissiinkin se suomi24:n innokas kyylääjä! SULLA SITÄ EI OLE KOSKAAN MISSÄÄN KOHTAA MITÄÄN OIKEAA ASIAAN SANOTTAVANA!

Mitä sinä täällä teet?

• Anonyymi

Kalle päätalo oli aika taitava tekemään tikusta asiaa.

• Anonyymi

Mites se päätalo tähän hormissa ulmenevään vesivuotoon liittyy?

• Anonyymi

Oliks sulla oikeesti jotain asiaa?

• Anonyymi

Niinkö. No, jos sinun mielestäsi on pikkujuttu, että jossakin kerrostalon rakenteissa tippuu vettä ja sitä alkaa tulla myös asuntoon. Just joo!

Teillä vissiin vuotaa kaikki paikat!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      191
      17614
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      51
      10115
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      174
      6246
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      1
      3392
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      47
      3257
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      23
      2949
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      42
      2933
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      60
      2746
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2700
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      54
      2076
    Aihe