70-luvulla rakennettu kerrostalo,

Anonyymi-ap

tässä asunnossa jotain pikkuremppaa tehty valmistumisen jälkeen, vuokralla tämä asunto, mutta oikeasti talo on siis osaketalo.
Nyt tässä muutaman ajan mun kämpässä on tuntunut outoja hajuja. Haju on kuitenkin sellainen, että se tulee, on jonkin aikaa, ja sitten taas lähtee. Eli jos mä ilmoitan huoltoon, niin kun se huolto olis tulossa, niin sitä hajua ei just silloin tunnu. Se haju on pahimmillaan ollut sellainen, että se lyö jo asunnon ulko-ovella vastaan. Kerrostalo tämä siis.
No, nyt just pari viikkoa sitten hajua oli taas, mä ilmoitin huoltoon, ja nää oli sitten viikonlopun jälkeen tulossa paikalle ("sulla on jotain ongelmaa viemäreitten kanssa, heheh", äijä nauroi soittaessaan. No, se haju ei kyllä viemäreistä tullut.) mut sitä hajua ei enää ollut. Sitten vähän ajan päästä näillä oli palovaroittimien asennus, silloinkaan sitä hajua ei ollut asunnossa, sen sijaan sillä viikolla tänne tulvi jotain pesuaineen hajua tosi vahvana ja sen perään sitten loppuviikon ajan jotain liuotinmaista/liimamaista hajua...
No, sitten oltiin seuraavassa viikossa, niin yks kaks yllättäen mun tiskipöydän alta alkoi kuulua tip-tip-tip-ääntä, ja se alakaappi myös haisi lievästi... no, mä soitin heti päivytykseen huoltoon ilta kun oli.... Kysyin toki et onks tää nyt kiireellinen vai ootetaanko huomiseen... No, kundi sano, et "hyvä on, mä tuun kattoon". Mä olin huomannut että siellä kaapin pohjalla, on muuten betonipohja, oli vesiputkien - kupariputket ja jotain muuta vesijohtoputkea siellä näkyvillä, kulkien läpilyönneitä kylpyhuoneen puolelle ja hormiin - alla pieni läiskä vettä.... No, se huoltomies tuli ja tutki ja sano sitte että no, täs on kyllä sellanen ongelma, että se tippuminen on tuolla hormin puolella... ja hän ei voi asialle nyt tehdä yhtään mitään, että huomenna sitten joku soittaa ja hän tekee raportin isännöitsijälle. Yms.
No, huominen tuli, kukaan ei soittanut. Nyt on jo seuraava viikko ja tiistai-ilta, eikä kukaan ole ottanut yhteyttä. Ja just kuuntelin taas, ja nyt mun mielestä sitä tiputtelua on vähän tiheämmässä... Ei nää vissiin kuitenkaan siitä johdu, että ulkona sataa.... että jostain pääsis hormiin sadevettä... Mun kämppä on kakkoskerroksessa ja talo on nelikerroksinen.... Et siis, ei tähän vissiin mitään yhteyttä tule kukaan ottamaan, ja ehkäpä tuolla sitten kohta jo virtaa vesi ihan virtanaan... Ja kohta on ainakin se, että olis noita sokeritoukkia siellä kaapin pohjalla. Ja haisee.... Toistaiseksi toi kaupasta ostettu ilmanraikastin kohtuullisesti peittää sitä hajua...
Että sellanen. Mitäs täs nyt kannattais tehdä muuta kuin alkaa ettiä toista kämppää..... Turha tähän on jäädä oottelemaan ja kattelemaan että mites käy!

Ja se haju mikä täällä oli ennen kuin tota tiputtelua alkoi kuulua. Niin, jos se on ollut siellä hormissa se vika, niin mitäpä toi huolto olis tehnyt, vaikka olis käynyt toteamassa, että haisee..... Se kun oli vaan se viemäri kun haisee. Tässä rapussa ja talossa muutenkin on aika paljon tyhjiä asuntoja.... Syrjäkylillä ollaan ja kaupungissa on uudempiakin taloja joista kämppiä voi vuokrata! Tosin kalliimmalla!

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivystyksestä tullut sanoi: "siellä on joku putki haljennut, vanhat putket". No, onko siellä hormissa piakkoin jo koski vuolaana!

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus on luokkaa Kalle Päätalon kertomuksia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      86
      2049
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe