Joko luitte

Anonyymi-ap

Sanna Marinin kirjan?

21

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuli uusi privaatipankki sika kohtuullisilla rajoilla, pitäi sika siirtyä?

För att bli Private Banking-kund krävs ett samlat sparkapital på minst 200 000 euro. Till konceptet introduceras nu fyra olika kundkategorier med olika förmånspaket, då det tidigare fanns endast en nivå. Nivåerna fastställs enligt kundens totala förmögenhet:

Gold – från 200 000 euro
      Platinum – från 1 miljon euro
      Black – från 3 miljoner euro
      Signature – från 10 miljoner euro

• Anonyymi

Onko platina tilauksessa?

• Anonyymi

Vasta se tänään ilmestyi.

• Anonyymi

Paskapaperia A la marin!

• Ei ole tarpeeksi mielenkiintoinen henkilö, että viitsisin vaivautua lukemaan hänestä vielä enemmän kuin mitä on saanut lukea jo tähän mennessä.
      Siks toisekseen, niin ei kirjoitustyylinsä oikein hyvää arviota ole saanut jenkeissäkään.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011603610.html

• Anonyymi
      UUSI

Minä kuuntelen, kun saan äänikirjan. Sanna on lukenut äönikirjan itse.
      Onhan Sanna Marin lähihistorian mielenkiintoisin nainen Suomen politiikassa.

• Anonyymi
      UUSI

Kai se on sitä samaa tasoa kuin oman ulkomuotonsa korostaminen muotimaailmassa.
      Teennäistä hehkutusta!

• Anonyymi
        UUSI

Omat ansionsa Marin kuitenkin tietää hyvin. Hän kertoo itsestään kirjassaan esimerkiksi näin:

”Olen hyvä puhuja ja ulospäin suuntautunut..."

"Olin johtanut vaalikampanjaamme onnistuneesti huomattavan paineen alaisena..."

"Valtuustosalissa pyrin aina pitämään keskustelun suoraviivaisena ja asiakeskeisenä, ja olin asiallinen mutta hyvin määrätietoinen."

"Kykyni toimia kovan paineen alaisena kiinnitti monien huomion, etenkin SDP:n sisällä."

"Olin luotettava ja ahkera, ja yhä useammat huomasivat sen.”

"Olen aina ollut poliittisissa asioissa hyvin vakava ja keskittynyt, ja minulla on tapana pyrkiä kartoittamaan kaikki etenemispolut..."

"Sain paljon kiitosta siitä, kuinka tiukasti pidin keskustelun hallinnassa."

"Olen urani aikana saanut vastata niin älyttömiin kysymyksiin, että on tuntunut kuin aivoni sulaisivat. Olen kuitenkin pyrkinyt pysyttelemään rauhallisena ja kärsivällisenä.”

Ja niin edelleen.

• Anonyymi
      UUSI

Toivo Teko-oja on saamarin toivoton tapaus :)

• Anonyymi
      UUSI

Sampo on pienessä laskussa tänään, pidän sitä ns. "ikuisuus" salkkuosakkeena eli se pystyy muodonmuutokseen tilanteen mukaan

Sampo on osaomistaja Nobassa ja

2025 puolivuosituloksen yhteydessä nyt kertoi, että palauttaa NOBA Bank Group AB mahdollisesta listautumisesta tulevat fyrkat omien osakkeiden osto-ohjelman kautta

Kolmen kuukauden jobi jossa ehkä palautetaan meille omistajille prosentti paalua lisää tammikuun 2026 loppuun mennessä?

• Anonyymi
      UUSI

Not.

En lue kirjoja nykyisin. Keskittymiskyky ei oikein riitä ja näkökin kehnontunut. Kyllä ton voi lukaista, jos sais noi pari asiaa paremmalle mallille. Pidän muistelmista ja suomen historiakin tieten kiinnostaa, knoppeitietoineen.

Muistelmia julkaistaan nykyisin älyttömiä määriä. Ihmeellisintä, hyvin nuortenkin ihmisten toimesta. Toki kaikilla on kerrottavaa ja paljon tapahtumia ollut. Mutta just vaikka Marinilla on vielä paljon elämää edessä, ties mitä kaikkea vielä tapahtuu.

Toisaalta, kun ajattelee muistelmia enenpi tilinpäätöksinä ja kronologisina yhteenvetoina, ei elämänkertoina, saapi paljon enemmän materiaalia tallennetuksi tuleville polville. Marinin kohdalla hilloakin tulee reilummin.

Pakko mainita yks heebo, joka julkaisi koko elämän kertansa ja kaikki tapahtumansa pieteetillä ja huolellisesti. Kalle Päätalo. Hankala käsittää, ukkeli kirjoitti kokonaisen romskun menomatkasta taivalkoskelle, 600 sivua. "Morsianta näyttämässä" <Jaksoin lukea puoleenväliin, kundi oli silloin päässyt ouluun....

Marski puolestaan mainitsi puolisonsa kerran, yhdellä lauseella, muistelmissaan, "Tällöin avioiduin puolisoni Sofian kanssa".

Mutta juu, kyllä toikin Marinin kirja ois kiintoisa luettava. Ehkä parempikin lukee "sitten joskus". Tapahtumista itellä vielä kovin tarkat muistot, aika tuo perspektiiviä..

Kyllä lukeminen kannattaa.

=DW=

• Anonyymi
      UUSI

Taantumuksellisen vaisua ja ykstoikkoista kerrontaa asioista.
      Ei ihme., että on saanut nihkeän vastaanoton.

• Anonyymi
      UUSI

Kirja on keskenkehittyneen ihmisen itse kehu kirja,
      siis lapsellisuuksia täynnä,

EI näe ittessään
      siis omissa tekemisissään mitään virheitä,
      läninnä vaikutelma on NARSSISTI -luonteisen ihmisen kirja,

ei voi lahjakuudella kehuskella, !

• Anonyymi
      UUSI

Persujen kateelliset kommentit eivät vaikuta siihen, että Sanna Marin
      on valovoimaisin suomalainen ex-poliitikko, joka hoiti tehtävänsä
      erittäin hyvin.
      Persut alentavat vain itsensä haukkumalla kateellisena häntä,
      koska persuilla ei ole yhtään poliitikkoa, josta voisi olla ylpeä.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ei kiinnosta pätkääkään!

• Anonyymi
      UUSI

Tuo Tony Blairin instituutti vaikuttaa täysin feikiltä
      palkkaa kaikenkarvaisia julkkiksi kulutushulluja
      ei suinkaan linkoloita tai edes paloheimoja tai edes edes soininvaaroja

ja sitten kirjoittelee jotain ympäristön säilyttämisestä ja turhista
      lentokoneenkäytöistä

• Anonyymi
      UUSI

Hän on tyytyväinen, kun on kohelluksissaan pysynyt lain säätämissä rajoissa - moraalin vaalimisesta ei kai sitten niin väliä olekaan.
      Soteki on kuin vetelää, sitä mikä ei pysy tikunnokassa, omine hallintoportaineen - kuntauudistusta eteenpäinviemällä olisi sotekin parantunut siinä samalla.

• Anonyymi
      UUSI

En ole hänen politiikkaansa piirissä mutta tykkään elämäkerroista. Tämä nyt ei ole varmaan sellainen mutta palanen Marinin elämää kuitenkin. Varmaan selailen kirjastossa sitten kun sinne asettuu. Pikaluen sieltä täältä. On hänellä varmaan mielenkiintoisia käänteitä.

• Anonyymi
      UUSI

Taidan tehdä kuten Marin erään asian yhteydessä teki itse:
      "Ei nyt tehdä mitään spektaakkelia tästä"

• Anonyymi
      UUSI

Korot nousussa
      Norwegian pankki
      Säästötili 31 talletusten korko nousee

Nykyinen : 2,40 %
      Uusi: 2,45 %
      Muutos voimaan 06.11. 2025

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22309
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      75
      9522
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7500
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      81
      6340
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5990
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4986
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4646
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4396
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      88
      2088
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      80
      1377
    Aihe