Olen kouluttanut koiraani Mammankaivon kentällä,niin siinä lähellä räksyttää ainakin kaksi pystykorvaa häkissä kokoajan,eikö niitä voi komentaa yhtään?
Pääseekö koirat koskaan lenkille,kun tuntuu,että ne haukkuu muulloinkin,kun lenkkeilen sielläpäin tai olen koulutuskentällä?
Eikö naapureita haittaa?
Koirat Hankarannalla
19
870
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä hankarannasta on tullut yksi hemmetinmoinen kenneli, joka puolella koirat haukkuu ja omistajat ei välitä, uitontiellä yksi hirvikoira möykyttää haukkua aamusta iltaan ja omistajat eivät tee asialle mitään, liekkö kysyneet naapureilta että haittaako.
- Anonyymi
Ei haittaa. Antaa vaan räksyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa. Antaa vaan räksyttää.
Oikea asenne! Hyvä Sinä, meillä on muutakin elämää kuin valittaa naapurin koirista 😊
- Anonyymi
Kajaanissakin enemmän koiria kuin asukkaita. Kuhmossa sentään mukavaakin porukkaa suurin osa eikä täysiä kokovartalokumipuvun ja porkkanan otsassa omistavia roskien nuuhkijoita, jotka pitävät omaa rakkia vapaana ja kissakin hiihtää meidän takapihalla omia polkujaan
t. Entinen kajjaanilainen
- Anonyymi
Voi miten kamalaa! Kyllä minä nyt mieleni pahoitin!
Jossain on ihmisillä ihan oikeitakin ongelmia...- Anonyymi
Vaan kun koiran tehtävä ei ole räkyttää vaan pitää pää kiinni. Jos ei omistaja osaa kouluttaa niin eläinsuojeluun soitto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kun koiran tehtävä ei ole räkyttää vaan pitää pää kiinni. Jos ei omistaja osaa kouluttaa niin eläinsuojeluun soitto.
Kokeileppa soittaa sinne eläinsuojeluun ja sano että soitit koska näit koiran joka haukkuu, nauravat sinut pihalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeileppa soittaa sinne eläinsuojeluun ja sano että soitit koska näit koiran joka haukkuu, nauravat sinut pihalle.
Kyllähän niitä kiinnostaa kun omistaja ei pidä eläimistään huolta saati osaa niitä rekkuja kasvataa lainkaan. Jos kissa kusee muualle kun laatikkoon, vika on omistajassa, ei kissassa.
- Anonyymi
Voe hyvänen aika, malliisa on menny!!
- Anonyymi
Ei koiran syy. Omistajat syypäitä.
- Anonyymi
Silloin mullakin palaa käpy kun pyörällä polkiessa koira roikkuu lahkeessa tai alkaa tehdä itsemurhaliikkeitä pinnojen ja polkimen väliin.
- Anonyymi
No ne puolustaa omaa tonttiaan ettei ulkopuoliset vahingossa (kuten minä) ole melkein pihaan ajella maastopyörälläni. Hyvä koira.
- Anonyymi
Just näin! Se ei ole koiran eikä omistajan vika jos koira haukkuu, koira puolustautuu ja naapurin on se ymmärrettävä. Hyvä koira!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin! Se ei ole koiran eikä omistajan vika jos koira haukkuu, koira puolustautuu ja naapurin on se ymmärrettävä. Hyvä koira!
No on hölmöjä koiria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on hölmöjä koiria
Koirat ei ole hölmöjä! Ei todellakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirat ei ole hölmöjä! Ei todellakaan
Omistajat hölmöjä
- Anonyymi
Minun mielestä koira on aika hyödytön eläin. Räjäyttävä koira vielä hyödyttömämpi. kysy vaikka naapureilta.
- Anonyymi
Mittään tuo koera osovvaa räjjäötteä. On helevetti pitännöö ruveta varommaan.
- Anonyymi
Meinaatko itse haistella metällä mihin se hirvi tai peura meni, vai pyydystätkö sen konepellilläsi ensin heitettyäsi kuravedet vastaantulijan naamalle?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku495179Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302146Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1072141HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1191877Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151829- 1111740
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma491147Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2501106Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481011- 71951