Kuinka vaikea on ymmärtää että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen nähnyt ja kuullut kun nuoria ulkomaalaisia opiskelijoita ja pieniä lapsia kutsutaan N sanalla, tietysti kiekku kasvaa tämän myötä.
Antakaa rakkautta ja ymmärrystä.
Jyväskylä on Rasistinen
25
285
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoo itse rasisti
- Anonyymi
Otahan suvakki lääkkeesi, mikä teitä vaivaa ?
- Anonyymi
Pitäisi aloittaa vähennystoimenpiteet koko Suomessa.
- Anonyymi
Pamppua tarvitaan aloittajalle, ennen matuja kaupungissa pamputtivat suomalaisia, nyt se olisi rasismia jos johonkin puuttuisivat
- Anonyymi
Palautetaan sinne mistä suvut ovat alunperin lähtöisin.
- Anonyymi
Apina pitää ajaa puuhun jolloin se ei ole maassa haitaksi!
- Anonyymi
Ei Jyväskylä ole yhtään rasistisempi, Suomalaiset ovat vain liian hyväuskoisia hyysääjiä.
Niiloksi sanovat hävitöntä kerrassaan! 😡✊️
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/df3a789f-ab60-4e84-92ec-58eedb4fd242
Rassissmi pakotti matupoloisen hyökkäämään naisen kimppuun metsässä.- Anonyymi
Minä luin tuon sinun laittamasi artikkelin, niin minä olen vähän hämmentynyt mitä sillä on tekemistä tämän ketjun kanssa. Tässä ketjussa puhutaan rasismista, eikä tuossa artikkelissasi ole mitään keskustelua rasismista, se on vain tarina rikosesta, joka tapahtui. Jos tuon rikoksen tekijä olisi oikeasti sanonut, että hän teki tekonsa rasismin takia, niin sitten se tietenkin liittyisi tähän keskusteluun, mutta näin ei ollut.
En siis oikein ymmärrä mikä sinun tavoitteesi oli, kun linkkasit tuon artikkelin. Oliko sinun tavoitteesi oikeasti, että kaikki, jotka tuon luki sanoo "Vau, mä luulin, että rasismi on väärin, mutta nyt, kun mä luin tuon artikkelin, jossa tummaihoinen tyyppi teki jotain rikollista, niin mä tajusin, että rasismi on oikeasti oikeutettua!"? Jos oli, niin sinulta kyllä puuttuu pari aivosolua. Minä voisin ihan hyvin laittaa vastauksena artikkelin rikoksesta, jonka teki valkoihoinen tyyppi, niin sinun logiikkasi perusteella se sitten tarkoittaisi sitä, että rasismi valkoihoisia vastaan on oikeutettua.
Ja minä en edes maininnut sitä, kuinka ketjun luoja puhui rasismista, mitä viattomat lapsetkin joutuvat kokemaan, ja kun sinä linkkasit tuon artikkelin, niin sinä väistöämättä implikoit, että viattomiin lapsiin kohdistuva rasismi on myös oikeutettua, jos joku aikuinen tekee jotain laitonta. Minun ei täytyisi selittää, miksi tällainen ajattelutapa on idioottimaista.
- Anonyymi
Suomessa on aika vaikeaa löytää kaupunki, joka ei ole rasistinen. Se vain on näin, kun suomalaiset on aika vanhanaikaisia ja jäljessä näkemysten ja tieteen asioissa. Jos esimerkkejä haluaa, niin minulle on tullut vastaan suomalaisia, jotka esim. ovat siinä luulossa, että autismi tarkoittaa sitä, että ei pärjää elämässä. Älytttömän moni suomalainen ei myöskään vieläkään tajua biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin eroa, vaikka siihen riittäisi vain yksi googletus asian selventämiseen.
- Anonyymi
Jos niitä vedettäisiin kuonoon aina nähdessä loppuisi raiskailut ja ryöstelyt.
- Anonyymi
Thaikut tarjoamassa halpaa vinoviivan, miksei kelpaa näille,kun pitää raiskata?
- Anonyymi
Suomalainen gulli on arvossaan Thaimaassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen gulli on arvossaan Thaimaassa.
Vaan sulle ei edes rahasta onneton
- AnonyymiUUSI
Heti kun niitä asuntoja annetaan myös muille kuin moniosaaja kunniakansalaisille
- AnonyymiUUSI
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Katteeks käy vaikka rannilan pellit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jääkö joutaa kaatopaikalle!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kateus on Suvimäelle huomattavaa
- AnonyymiUUSI
Olen ylpeä rasistisista juuristani ja jatkan sukumme rasistisia aatteita koko elämäni. Kukaan tai mikään ei voi sitä estää
- AnonyymiUUSI
Harmillista, miten moni Suomalainen risteytyy nykyään ja lopputuloksena "mutantteja" . Huomaa hyvin varsinkin paikallisbussilinjalla S5.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa sinunkin lisääntyä niin pääset bussilla ilmaiseksi lastenvaunujen kanssa Kelan toimistoon!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626765- 666628
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445414Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504453En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204069Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53620- 373178
- 283093
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692730Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362233