Kuinka vaikea on ymmärtää että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Olen nähnyt ja kuullut kun nuoria ulkomaalaisia opiskelijoita ja pieniä lapsia kutsutaan N sanalla, tietysti kiekku kasvaa tämän myötä.
Antakaa rakkautta ja ymmärrystä.
Jyväskylä on Rasistinen
41
448
Vastaukset
- Anonyymi
Kertoo itse rasisti
- Anonyymi
Otahan suvakki lääkkeesi, mikä teitä vaivaa ?
- Anonyymi
Pitäisi aloittaa vähennystoimenpiteet koko Suomessa.
- Anonyymi
Aloitetaan vaikka sinusta
- Anonyymi
Pamppua tarvitaan aloittajalle, ennen matuja kaupungissa pamputtivat suomalaisia, nyt se olisi rasismia jos johonkin puuttuisivat
- Anonyymi
Palautetaan sinne mistä suvut ovat alunperin lähtöisin.
- Anonyymi
Apina pitää ajaa puuhun jolloin se ei ole maassa haitaksi!
- Anonyymi
Ei Jyväskylä ole yhtään rasistisempi, Suomalaiset ovat vain liian hyväuskoisia hyysääjiä.
Niiloksi sanovat hävitöntä kerrassaan! 😡✊️
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/df3a789f-ab60-4e84-92ec-58eedb4fd242
Rassissmi pakotti matupoloisen hyökkäämään naisen kimppuun metsässä.- Anonyymi
Minä luin tuon sinun laittamasi artikkelin, niin minä olen vähän hämmentynyt mitä sillä on tekemistä tämän ketjun kanssa. Tässä ketjussa puhutaan rasismista, eikä tuossa artikkelissasi ole mitään keskustelua rasismista, se on vain tarina rikosesta, joka tapahtui. Jos tuon rikoksen tekijä olisi oikeasti sanonut, että hän teki tekonsa rasismin takia, niin sitten se tietenkin liittyisi tähän keskusteluun, mutta näin ei ollut.
En siis oikein ymmärrä mikä sinun tavoitteesi oli, kun linkkasit tuon artikkelin. Oliko sinun tavoitteesi oikeasti, että kaikki, jotka tuon luki sanoo "Vau, mä luulin, että rasismi on väärin, mutta nyt, kun mä luin tuon artikkelin, jossa tummaihoinen tyyppi teki jotain rikollista, niin mä tajusin, että rasismi on oikeasti oikeutettua!"? Jos oli, niin sinulta kyllä puuttuu pari aivosolua. Minä voisin ihan hyvin laittaa vastauksena artikkelin rikoksesta, jonka teki valkoihoinen tyyppi, niin sinun logiikkasi perusteella se sitten tarkoittaisi sitä, että rasismi valkoihoisia vastaan on oikeutettua.
Ja minä en edes maininnut sitä, kuinka ketjun luoja puhui rasismista, mitä viattomat lapsetkin joutuvat kokemaan, ja kun sinä linkkasit tuon artikkelin, niin sinä väistöämättä implikoit, että viattomiin lapsiin kohdistuva rasismi on myös oikeutettua, jos joku aikuinen tekee jotain laitonta. Minun ei täytyisi selittää, miksi tällainen ajattelutapa on idioottimaista. - Anonyymi
moni puutteessa elävä naisoletettu saattaisi tykätäkin
- Anonyymi
Suomessa on aika vaikeaa löytää kaupunki, joka ei ole rasistinen. Se vain on näin, kun suomalaiset on aika vanhanaikaisia ja jäljessä näkemysten ja tieteen asioissa. Jos esimerkkejä haluaa, niin minulle on tullut vastaan suomalaisia, jotka esim. ovat siinä luulossa, että autismi tarkoittaa sitä, että ei pärjää elämässä. Älytttömän moni suomalainen ei myöskään vieläkään tajua biologisen sukupuolen ja sukupuoli-identiteetin eroa, vaikka siihen riittäisi vain yksi googletus asian selventämiseen.
- Anonyymi
Jos niitä vedettäisiin kuonoon aina nähdessä loppuisi raiskailut ja ryöstelyt.
- Anonyymi
Thaikut tarjoamassa halpaa vinoviivan, miksei kelpaa näille,kun pitää raiskata?
- Anonyymi
Suomalainen gulli on arvossaan Thaimaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalainen gulli on arvossaan Thaimaassa.
pikkupili siinä kertoo itsestään kun puutteessa on
- Anonyymi
Heti kun niitä asuntoja annetaan myös muille kuin moniosaaja kunniakansalaisille
- Anonyymi
Katteeks käy vaikka rannilan pellit.
- Anonyymi
Jääkö joutaa kaatopaikalle!
- Anonyymi
Kateus on Suvimäelle huomattavaa
- Anonyymi
Olen ylpeä rasistisista juuristani ja jatkan sukumme rasistisia aatteita koko elämäni. Kukaan tai mikään ei voi sitä estää
- Anonyymi
Harmillista, miten moni Suomalainen risteytyy nykyään ja lopputuloksena "mutantteja" . Huomaa hyvin varsinkin paikallisbussilinjalla S5.
- Anonyymi
Kannattaa sinunkin lisääntyä niin pääset bussilla ilmaiseksi lastenvaunujen kanssa Kelan toimistoon!
- Anonyymi
Rasismi on yksi isänmaallisuuden kantavia elementtejä.
- Anonyymi
Taas samat Iranilaiset ukot loisimassa Seppälän Prismassa... oleskeluluvalla oleiltu jo vuosia.
- Anonyymi
kuuluvat nekin nykyisin s-omistajiin kuten sinäkin
- Anonyymi
Oleskeluluvalla voi olla Suomessa jopa kymmeniä vuosia. Ei heidän tarvitse edes hakea kansalaisuutta,kun ovat oikeutettuja Kelan tukiin siltikin. Purra pistäpäs vauhtia Kela tukien kansallistamiselle.
- Anonyymi
eivät saa niin pitkäksi aikaa oleskelulupaa ellei heillä ole työpaikkaa, opiskelupaikkaa tai eivät ole sotapakolaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eivät saa niin pitkäksi aikaa oleskelulupaa ellei heillä ole työpaikkaa, opiskelupaikkaa tai eivät ole sotapakolaisia
Myöskin mahdollisesti kotimaassaan vainon kohteeksi joutuvalle voidaan myöntää periaatteessa jatkuva oleskelulupa. Milan Jaff kin kertoo joutuvansa mahdollisesti Irakissa vainon kohteeksi, jos hänet palautetaan sinne. Eivät tarvitse mitään työ tai opiskelupaikkaa saadakseen turvapaikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos on aikaa maleksia päivät kauppakeskuksissa ei työ tai opiskelupaikkaa vaadita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vuosia sotapakolaisena Suomessa oleville voisi jo vaatia jotain työtoimintaa Kelan elätystä vastaan!?
- Anonyymi
Ilman muuta kantasuomalaisten vika, ja kotoutumisrahaakin maksetaan ihan liian vähän.
- Anonyymi
Rasismi on epäkypsää ja takapajuista. Avarra mielesi
- Anonyymi
Terve rasismi on yksi itsenäisen valtion peruskivistä.
- Anonyymi
Ihan maahantulijoiden oman käytöksen vika, jos Suomalaisilla herännyt "tietty asenne" heitä kohtaan. Jatkuvasti raiskauksia, rikollisuutta ja kaikkea muuta epämääräistä. Jos Suomalainen käyttäytyisi heidän maassaan vastaavasti olisi hän luultavasti äkkiä päätä lyhyempi...
- Anonyymi
Joulunavauksissa voisi polttaa koraaneja nuotioissa.
- Anonyymi
Työllisyys palvelut ja kaupunki edistää tasa-arvoa ja tasapuolista käytöstä.
Mm. Rasistiset työntekijät irtisanotaan ja ulkomaalaisia palkataan ennätysmäärä virkoihin.
Hyvä esimerkki on IHJ, jossa suurin osa on ulkomaalaistaustaisia työntekijöitä. Lisäksi työllisyys palvelut palkkaa ensisijaisesti ulkomaalaistaustaisia työsuhteisiin ja näin on linjattu johdossa.
Rasistit ulos, tätä mieltä on mm. Ari, Hanna ja Timo sekä Arja. - Anonyymi
Rasisti tuo suvakillekin leivän pöytään! (vanha perussuomalainen sananlasku)
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370