Mielellämme lähtisimme ensi kesänä Kuubaan. kertokaa te jotka olette siellä käyneet, millaisin miettein palasitte, eli. Kannattaako harkita. Entä hotellit.... Ovatko tasokkaita/siistejä. Entä lento...... >Onko suora. KIITOS.
Kertokaa kuubasta jne.........
4
1494
Vastaukset
- trapatrapatrataa
eipä sinne kesällä kannata mennä. siellä tuulee ja tukahtuu. menkää kevättalvella. helmikuusta huhtikuuhun voi odottaa melko kivoja ilmoja.
muuten vois olla fiksua lukea tämän palstan vanhoja viestejä, eiköhän tuolta jonkinlainen käsitys maasta muodostu.
suoraa lentoa tuskin kannattaa harkita. - riku
helsingistä ei kuubaan lennetä, joten parastapa matkustaa ehkäpä espanjan/madridin kautta, moskovastaki pääsee halvalla, mutta en suosittele. katoppa karibian säätä myrskyseltä/hurricaaneja/sateista yms. ei kande lähtee kesällä. joulu-huhti parasta aikaa ja tietty 1.1 itsenäisyyspäivä/vallankumouksen juhla. 600€pääset havannaan kunhan varaat lentosi ajoissa:o) hieno maa!
- Zede
Vajaa viikko sitten Kuubasta palanneena voin tietyin varauksin suositella Kuubaa kesällä. Varsinkin jos haluaa kokea sadetta ja hirmumyrskyn mahdollisuuden. Tosin tällä kertaa se ei ihan päältä mennyt.
Kuumakin siellä oli, mutta jos kesällä aiot mennä niin mikä siinä.
Itse olen lentänyt pariisiin ja sieltä eteenpäin. Vaihtoehtojahan löytyy, mutta suoraa lentoa ei ole.
Matkaraportti valmistuneen piakkoin ja suosittelen myös lukemaan vanhoja viestejä. - junnu
Olimme kesäkuun puolivälissä Kuubassa. Sadepäiviä oli kolme päivää kymmenenestä. Ilma ei ollut älyttömän kuuma.
Majoituimme perillä casa particular-majoituksessa ja hotellissa. Hotellimajoitus paikanpäällä varattuna oli kallis. Molemmat majoitukset olivat hyvätasoisia. Suosittelen molempia vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841