Etsin imuttelu seuraa+60. T:mies 69v
Kahvi seuraa
18
1035
Vastaukset
- Anonyymi
Kurpalle ei naista tule
- Anonyymi
Kysytään nyt ensin? Kun aamusta jo kaikki tuntuju ja näyttää olleen pysähdyksissä!
- Anonyymi
Kysytään nyt ensin? Kun aamusta jo kaikki tuntuju ja näyttää olleen pysähdyksissä!
- Anonyymi
Minun näytöllä ollaan S24 sex ym. sivuilla pydähdytty edellisyön (perj.) käyttäjä tilaan, mm. "Pallimies-savottojen" tilaan yöllä - nyt jo kolmatta päivääkö!
Miksi vaaditaan evästeet , jos käyttö omilla valinnoilla on myös mahdollista ja laillista kaikessa - kuten oli mm. perjantaihin saakka nyt oli?
Mikä on tämä " PALVELINVIRHE" kirjoitteluun jota tyrkytetään edelleen kuten edellä totean? - Anonyymi
Missä
- Anonyymi
On se paha tilanne jos kahvi seuraa, onko kyseessä Juhla-Mokka vai Kulta-Katriina?
Ja onko sinua kahvi seurannut jo pitkäänkin? - Anonyymi
Hyvinkää käy, laita viestiä tai prepaid numero. T: Ukm60+
- Anonyymi
Kahviseuraa ja imutteluseuraa taitavat olla yhdyssanoja?
- Anonyymi
Miksi tänne kirjoittelevat vanhemmat herrasmiehet, jotka eivät osaa kirjoittaa oikein? Tulee noin tyhmyytenne esille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tänne kirjoittelevat vanhemmat herrasmiehet, jotka eivät osaa kirjoittaa oikein? Tulee noin tyhmyytenne esille!
Miksi tänne kirjoittelevat kaikenlaiset palsta kyylärit. Hankkikaa idiootiit elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi tänne kirjoittelevat kaikenlaiset palsta kyylärit. Hankkikaa idiootiit elämä.
Elämä on hankittu monta kymmentä vuotta sitten. Mutta voisitko sinä hankkia itsellesi järjen? Jos olet viisas, niin ei nuo Heinolan sedän täällä melskaamiset oikein järkevältä näytä. Laitoksessa asuva vähäjärkinen viiskymppinen yrittää laittaa nuorille tytöille seuranhakuilmoituksia, mutta siinä kuitenkaan onnistumatta. Kuka nuori tyttö haluaa keski-ikäistä vammaista eläkeläistä riesakseen? Kun Heinolasta löytyy nuoria komeita työssäkäyviä nuorukaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on hankittu monta kymmentä vuotta sitten. Mutta voisitko sinä hankkia itsellesi järjen? Jos olet viisas, niin ei nuo Heinolan sedän täällä melskaamiset oikein järkevältä näytä. Laitoksessa asuva vähäjärkinen viiskymppinen yrittää laittaa nuorille tytöille seuranhakuilmoituksia, mutta siinä kuitenkaan onnistumatta. Kuka nuori tyttö haluaa keski-ikäistä vammaista eläkeläistä riesakseen? Kun Heinolasta löytyy nuoria komeita työssäkäyviä nuorukaisia.
No ei tuo sun elämän hankkiminen näy missään. Samanlainen melskaaja olet kun Heinolan setä. Kuka hemmetti tuo Heinolan setä edes on. Eiköhän joku provoile ne voi jättää ihan omaan arvoonsa. Onko sun pakko lukee ja kommentoida.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on hankittu monta kymmentä vuotta sitten. Mutta voisitko sinä hankkia itsellesi järjen? Jos olet viisas, niin ei nuo Heinolan sedän täällä melskaamiset oikein järkevältä näytä. Laitoksessa asuva vähäjärkinen viiskymppinen yrittää laittaa nuorille tytöille seuranhakuilmoituksia, mutta siinä kuitenkaan onnistumatta. Kuka nuori tyttö haluaa keski-ikäistä vammaista eläkeläistä riesakseen? Kun Heinolasta löytyy nuoria komeita työssäkäyviä nuorukaisia.
Kukaan täysjärkinen ei edes lue setä juttuja. Saati sitten kommentois niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tuo sun elämän hankkiminen näy missään. Samanlainen melskaaja olet kun Heinolan setä. Kuka hemmetti tuo Heinolan setä edes on. Eiköhän joku provoile ne voi jättää ihan omaan arvoonsa. Onko sun pakko lukee ja kommentoida.
Jos vierailet täällä Suomi24 sivuilla, niin viisaana miehenä pitäisi tietää, että kuka on tämä surullisen kuuluisa Heinolan setä? Vai etkö olekaan viisas?
- Anonyymi
Vituttaako , vituttaako , Kuuntelen . Kusettaako , kusettaako , en pitele.
Täällä olis halukas imee,Kik make747
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522