Metelissä yhtä surkean näköistä kuin Paljakassakin
https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/verohallinto-hakee-paltamo-golf-oyta-konkurssiin
Paltamon golf konkurssiin
18
441
Vastaukset
- Anonyymi
Juu sinne nyt se iso tuulivoima pystyyn,ois hyvä turisti rysä puolankalaisille
- AnonyymiUUSI
Ehdottomasti tuulivoimala puisto tuohon ja mahdollisimman korkeita torneja että näkyy Törmänmäkeen saakka kun siellä niitä kaivataan kuulema kovasti
- Anonyymi
Se on tuon kentän lopullinen loppu, vai alako kunta sitä pyörittämään.
- Anonyymi
Taas esimerkki siitä,että ei kannata luottaa etelän- bisnes- miehiin.
- Anonyymi
Olisi edes paltamolaiset golfaajat vieneet jälkikasvunsa ja sukulaiset pelaamaan että jotain jatkumoa olisi ollut. Mutta tuon tiesi kyllä jo kun se rakennettiin että se buumi on ohi kun ensimmäiset pelaajat tulee eläke ikään.
- Anonyymi
Vieläkö sinne uutta tietä suunnitellaan? Sopinee sieltä asukkaiden kulkea vanhaakin kun eivät golffarit ole haitolla.
- Anonyymi
Tästä kyllä selvitään. Pelit jatkunevat .
- Anonyymi
Rantakyläisille pittää olla uusi tie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä kyllä selvitään. Pelit jatkunevat .
Ja uutta vekoa tekemään. Pitää olla vähintään 2-3 saattaa aktiivista pelaajaa. Riittääkö sekkään
- Anonyymi
Harmi oli hyvä kenttä pelata jos siihen rakennetaan sellun työn tekijöille asuntoja
- Anonyymi
Kenttä hyvä pohja tuulimyllyille, on aika kunnan pakkolunastaa alue hyötykäyttöön. Palloa pystyy mailalla lyömään vaikka kotona olohuoneessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenttä hyvä pohja tuulimyllyille, on aika kunnan pakkolunastaa alue hyötykäyttöön. Palloa pystyy mailalla lyömään vaikka kotona olohuoneessa.
Miksi oma maa pitäisi pakkolunastaa itsetään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oma maa pitäisi pakkolunastaa itsetään?
Ai,no eikös silloin muutu ne huvilat arvottomaksi siellä rannassa kun alue muutetaan muuksi kuin golf kentäksi niin rantaoikeus raukeaa välittömästi.Tuli monelle nyt kunnolla takkiin....
- Anonyymi
Mistä luulette tappioiden johtuvan?
Osaisi uusi yrittäjä välttää ne.- Anonyymi
Fyysisesti ja älyllisesti liian raaka laji - Paltamon pilirallaajille.
- Anonyymi
Kyllä se alkaa kannattaa kun kunta maksaa verorahoilla tappiot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se alkaa kannattaa kun kunta maksaa verorahoilla tappiot.
Ei se tee sitä yhtään kannatavammaksi vaikka kunta oisi mukana. Uutta yrittäjää ei tuu kun tietää millaisia tappioita on aikaisemmin tullut 500 k€.
- AnonyymiUUSI
Paltamon kunta pelastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin
joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-88444- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367