Ahdistuneena täällä mietiskelen joko joku on saanut kirjeitse ilmoituksen Mikkelin amk:sta. Täällä ei toisstaiseksi oo mitään kuulunut. Eli millonkohan kannattaa ootella hylky kirjettä vai vieläkö toivoa opiskelupaikasta.
Postia Mikkelin amk:sta?
6
950
Vastaukset
- anni
Minä oon saanu jo mikkelistä kirjeen:)..
- tyttÖ
Tekstiviesti tuli maanantaina ja kirje tiistaina? Mille alalle hait?
- tyttÖ
- tyttÖ
tyttÖ kirjoitti:
huPs :D
- anni
tyttÖ kirjoitti:
huPs :D
Ympäristöteknologiaa:)...et ois kämppää vailla?..oon ehkäpä saamassa kämppää tuolta laajalammesta ja muula on pikkunen cairnterieri.. se on tosi siisti kämppä 60 neliöö ja erilliset ovelliset huoneet.. vuokra ois 200e per naama!!
Sinne siis tarviin kämppistä..jos kiinnostaapí nii mailailes lisää [email protected] - tyttÖ
anni kirjoitti:
Ympäristöteknologiaa:)...et ois kämppää vailla?..oon ehkäpä saamassa kämppää tuolta laajalammesta ja muula on pikkunen cairnterieri.. se on tosi siisti kämppä 60 neliöö ja erilliset ovelliset huoneet.. vuokra ois 200e per naama!!
Sinne siis tarviin kämppistä..jos kiinnostaapí nii mailailes lisää [email protected]laitoin sulle mailia just :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1333731Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3352905Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81805Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51568Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41049- 60805
- 44724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22668- 54645
- 52633