Ahdistuneena täällä mietiskelen joko joku on saanut kirjeitse ilmoituksen Mikkelin amk:sta. Täällä ei toisstaiseksi oo mitään kuulunut. Eli millonkohan kannattaa ootella hylky kirjettä vai vieläkö toivoa opiskelupaikasta.
Postia Mikkelin amk:sta?
6
927
Vastaukset
- anni
Minä oon saanu jo mikkelistä kirjeen:)..
- tyttÖ
Tekstiviesti tuli maanantaina ja kirje tiistaina? Mille alalle hait?
- tyttÖ
- tyttÖ
tyttÖ kirjoitti:
huPs :D
- anni
tyttÖ kirjoitti:
huPs :D
Ympäristöteknologiaa:)...et ois kämppää vailla?..oon ehkäpä saamassa kämppää tuolta laajalammesta ja muula on pikkunen cairnterieri.. se on tosi siisti kämppä 60 neliöö ja erilliset ovelliset huoneet.. vuokra ois 200e per naama!!
Sinne siis tarviin kämppistä..jos kiinnostaapí nii mailailes lisää [email protected] - tyttÖ
anni kirjoitti:
Ympäristöteknologiaa:)...et ois kämppää vailla?..oon ehkäpä saamassa kämppää tuolta laajalammesta ja muula on pikkunen cairnterieri.. se on tosi siisti kämppä 60 neliöö ja erilliset ovelliset huoneet.. vuokra ois 200e per naama!!
Sinne siis tarviin kämppistä..jos kiinnostaapí nii mailailes lisää [email protected]laitoin sulle mailia just :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694979KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1893891- 1943764
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783339Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo503009- 252014
- 241991
- 1881888
- 301706
HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ
Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus991437