Olen käynyt jo useasti terkkarissa ja kertonut virsaamisongelmista. Junttihoitsut ovat hokeneet vain, että otetaan kusinäyte, josta lirusta ei koskaan ole voitu löytää mitään.
Miten kusipäähoitsut, joko nyt pääsisin lääkärin vastaanotolle, kun kusta ei tule enää ollenkaan?
Meinaatteko kyrpänaamat taas nauraa mut ulos? Vitun ammattitaidottomat minä, minä kakarat!
Jos kuolen, niin syy on vain ja ainoastaan SOITEN hoitsuissa, jotka eivät edes päästä lääkärille. Kuolkaa homohoitsut!
Kokkolan ammattitaidottomat hoitsut
10
379
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka useita olet käynyt?
- Anonyymi
Oisit tehnyt haipron
- Anonyymi
Kyllä sun pitää saaja varmuus vaivoistasi, pyydä vaan vilä päästä lekurille.
- Anonyymi
virhdangarkailuschta.
- Anonyymi
Saat lähetteen suljetulle osastolle jonne sinä kuulut!
- Anonyymi
Ei varmaan pääse mihinkään hoitoon kun katselee näitä meidän julkkishoitsuja, joilta jääneet hoidot saamatta.
- Anonyymi
Olen tänne jo aiemmin kirjoittanut alapäähäni asetetusta stentistä. Se toimi tähän saakka moitteettomasti mutta nyt ylläolevista kirjoituksista voitte lukea vaikeuksistani. Tiedoksi Soite, lääkintöhallitus, Koivuhaan terveysasema.
MOT - Anonyymi
Selvää woketusta.
- Anonyymi
Kyllä Soiten hoitajat ja apuhoitajat ovat ammattinsa osaavia ammattilaisi. Samaa ei voi sanoa lääkäreistä jotka luulevat olevansa maailman omistajia.
- Anonyymi
Hoitsut ovat kaikki ihmisiä. Valitettavasti toiset yrittävät oikaista ja päästä helpolla. Toiset taas yrittävät hoitaa ja selvittää. Tehtävien kierto on huono asia, seuranta ja hoidon jatkuvuus kärsii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki732813Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from752348Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276752198Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä32095Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen51524Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue101449- 831227
Taas alkoi soidinmenot.
Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis81090- 691087
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘1191034