Olen käynyt jo useasti terkkarissa ja kertonut virsaamisongelmista. Junttihoitsut ovat hokeneet vain, että otetaan kusinäyte, josta lirusta ei koskaan ole voitu löytää mitään.
Miten kusipäähoitsut, joko nyt pääsisin lääkärin vastaanotolle, kun kusta ei tule enää ollenkaan?
Meinaatteko kyrpänaamat taas nauraa mut ulos? Vitun ammattitaidottomat minä, minä kakarat!
Jos kuolen, niin syy on vain ja ainoastaan SOITEN hoitsuissa, jotka eivät edes päästä lääkärille. Kuolkaa homohoitsut!
Kokkolan ammattitaidottomat hoitsut
10
409
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinka useita olet käynyt?
- Anonyymi
Oisit tehnyt haipron
- Anonyymi
Kyllä sun pitää saaja varmuus vaivoistasi, pyydä vaan vilä päästä lekurille.
- Anonyymi
virhdangarkailuschta.
- Anonyymi
Saat lähetteen suljetulle osastolle jonne sinä kuulut!
- Anonyymi
Ei varmaan pääse mihinkään hoitoon kun katselee näitä meidän julkkishoitsuja, joilta jääneet hoidot saamatta.
- Anonyymi
Olen tänne jo aiemmin kirjoittanut alapäähäni asetetusta stentistä. Se toimi tähän saakka moitteettomasti mutta nyt ylläolevista kirjoituksista voitte lukea vaikeuksistani. Tiedoksi Soite, lääkintöhallitus, Koivuhaan terveysasema.
MOT - Anonyymi
Selvää woketusta.
- Anonyymi
Kyllä Soiten hoitajat ja apuhoitajat ovat ammattinsa osaavia ammattilaisi. Samaa ei voi sanoa lääkäreistä jotka luulevat olevansa maailman omistajia.
- Anonyymi
Hoitsut ovat kaikki ihmisiä. Valitettavasti toiset yrittävät oikaista ja päästä helpolla. Toiset taas yrittävät hoitaa ja selvittää. Tehtävien kierto on huono asia, seuranta ja hoidon jatkuvuus kärsii.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30826948
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482304- 2011640
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541570Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien371477- 341331
- 1221018
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex94893Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81830