Siellä on edustettuna eri ammattialojen ihmisiä ja muitakin tavallisia ihmisiä, joita presidenttipari on tavannut vuoden mittaan. Koko Suomea ei voi kutsua,
mutta eri ryhmien edustajia voi kutsua vuorollaan.
Ei ole näkynyt Seiska-lehdessä olleita roskajulkkiksien naamoja kuin ehkä joku persu.
Persujen Tynkkynen on usein ollut Seiskassa afrikkalaisen puolisonsa
Alanin kanssa ja he ovat olleet myös Linnanjuhlissa. Yhtenä esimerkkinä vain.
Linnanjuhlat ei ole roskajulkkiksien juhlat - kateellisille tiedoksi
9
170
Vastaukset
- Anonyymi
Ei linnanjuhliin vaan tositoimiin
Haluatko Euroopan Unionin ytimeen harjoittelijaksi? Sebu Tynkkysen avantgarde-kärkijoukkoon? Toiminnan strategisen manifestin portti alkaa tästä
https://sebastiantynkkynen.com/rekry/- Anonyymi
Pääsee jos on persuhomo ?
- Anonyymi
Kyllä itsenäisellä valtiolla on oikeus ja syytä juhlistaa itsenäisyyspäivää.
Kutsutuilla on elämäntyö. He edustavat eri ammattikuntia. - Anonyymi
Pääsy linnanjuhliin on aina ollut haave vaan jää varmaan toteutumatta. Mitään sellaista en itse saa aikaan millä sinne pääsisi ja siivellä en kelpaa.
- Anonyymi
Ihanko totta ? Miksi ? Minuille ei ole tullut mieleenkään haluta linnanjuhiien ryysikseen.
Ensin jonotat kaksi tuntia kättelyvuoroon ja sitten seisot kaksi tuntia odottamassa,
että kaikki on kätelleet ja sitten alkaa juhla. Se ei ole sitä mitä juhlalta toivon,
Se on jonottamista ja pönöttämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko totta ? Miksi ? Minuille ei ole tullut mieleenkään haluta linnanjuhiien ryysikseen.
Ensin jonotat kaksi tuntia kättelyvuoroon ja sitten seisot kaksi tuntia odottamassa,
että kaikki on kätelleet ja sitten alkaa juhla. Se ei ole sitä mitä juhlalta toivon,
Se on jonottamista ja pönöttämistä.Sinä olet sinä mutta minä haluaisin. En pönötä kun siihen ei ole mitään syytä, mutta hienon asun ostaisin tai vuokraisin. Jäisi ostettu jälkipolvelle, tyttärenikin haluavat iltapuvun ja ollaan kaikki samankokoisia. Kukaan ei pääsisi resutiinaksi sanomaan. Se olisi kokemus lisää. Tuskin kenellekään edes juttelisin jos ei joku minulle, sitten kyllä., olen tottunut olemaan juhlissa. En piittaa herkuista, jotain erikoista mitä en ole koskaan syönyt voisin maistaa. Ei boolikaan kiinnosta, ehkä yhden lusikallisen voisin pyöritellä suussa niinikään kokemusken vuoksi. Olisin vain mukana kaikki riennot, etkot, varsinaiset juhlat ja jatkot. Ja aamulla omaan sänkyyn nukkumaan tyytyväisenä. A vot, siinäpä olisi kokemus.
- Anonyymi
Jostakin toisesta palstasta luin että Erika oli saanut kutsun Linnan juhliin. Niinkuin euroviisuedustan on tapana saada. Hän on varmasti upea.
Olen tavannut katsoa joka vuosi, pienoislippu pöydällä ja sinivalkoinen kynttilä palamassa. Nyt parina vuonna yksin, ennen kaksin.- Anonyymi
Varmasti Erikslla hyvin sulot paljastava puku ja kätellessään sanoo Alexille: Ich komme!
- Anonyymi
Katson pukuja sen aikaa kun jaksan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen333155Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,632602Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään462393Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621328Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3021260- 411006
- 42987
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh100982- 79948
Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup94868