Entäs riippumatossa?
Mikä on erikoisin paikka missä olette saaneet unen päästä kiinni =)
Junassa nukutaan mennen tullen
Kirkoss saattaa joku kuorsata
Ootteko koskaan nukkuneet ilmapatjassa?
28
173
Vastaukset
- Anonyymi
Pallomeri.
Nuorempana käytiin ruotsinrusteilyllä, kansipaikat, ei varaa hyttiin. Oli aika levotonta ja mietittiin rauhallista nukkumapaikkaa. Koska yö, ei kakaroita pallomeressä. Sen alla oli tilaa, siis sinne.
Ihan ok idea sinänsä. Siihen asti, kun yökerho meni kiinni ja kaikki tuli sieltä möykkäämään ja hyppimään päälle pallomeressä...
Kun on väsynyt kunnolla ja unenpuute vaivaa, voi kyllä nukkua melkein missä tahansa.
=DW=- Anonyymi
Vastaavassa tilanteessa 60-luvulla vielä liikennöivän 3000bRtn:n paatin peräpään täpötäyden kuppilan naulakon hattuhyllyllä. Lattiat olivat levottomia.
Joskus nukuttelin vastaavan, suljetun kuppilan tarjottiien siirtelytiskillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaavassa tilanteessa 60-luvulla vielä liikennöivän 3000bRtn:n paatin peräpään täpötäyden kuppilan naulakon hattuhyllyllä. Lattiat olivat levottomia.
Joskus nukuttelin vastaavan, suljetun kuppilan tarjottiien siirtelytiskillä.Kaikki miehet lienevät nukutelleet inttiaikaan kesäisin maastossa ilman muita majoitusvälineitä kuin mantteli ja huopa.
- Anonyymi
Tuskin kukaan on nukkunut ilmapatjassa. Ehkä ilmapatjalla.
- Anonyymi
Istuin juuri 13 tunnin nonstop lennon, enkä nukkunut minuuttiakaan.
Istuminen on tosi rankkaa ja etenkin ellei pääse kunnolla kävelee rasituksii ja jumituksii pois. Voin kuvitella miten voimia vaatii tuollainen lento.
- Anonyymi
Riippumatto on mahdollisimman huono ihmisen selälle.
Hauska vehje, mä en uskaltais ees kokeilla siinä makaamista - tuskin pääsisinkään siihen. ilman apua.
- Anonyymi
Olen nukkunut ilmapatjalla, pyöreässä korituolissa, säkkituolissa, vesipatjalla, riippumatossa, hetekalla , auton penkillä, teltassa retkisängyllä ja ihan pelkällä lattiallakin normaalin sängyn lisäksi. Tentsile ja laavu on vielä kokeilematta.
Hienoa jos saat unta =) noin monessa eripaikkaa, Mä niin kaipaan tasaista sänkyä /patjaa. Vuodesohvatkin on niin kökkösii että siell on aina joku painamassa selkää ja lonkkaa
Niin Jysk myy sellaisia retkipatjoja ihan :) pelkkä .. ohut makuu alusta. :D Ois todella extremee nukkua paljaalla lattialla. Varmaan tekis selälle hyvää ??
Rankisessa. Ei häirinnyt kärpäset ja sääsket.
OutoIintu kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi, mutt minkä on Rankinen :D *kysyy* Ummikkoinen
Se on semmonen vuode joka ylle on vedetty telttamainen kangas jonka tarkoitus on pitää ötökät loitolla. Vuoteelle sinänsä ei vaatimuksia mut useimmiten rankinen on esimerkiksi jossain vajassa jonne ötököillä on pääsy.
On ilmapatja olemassa, niitäkin monenlaisia.
Talvella jos oli mahdollisuus rakentaa laavu, siinä sai makoisammat unet, teltassa ongelmana kosteus.Totta, hirveen laaja skaala valikoimaa =) sekä pumpuissa - niitäkin montaa Plaatua: Käsi jalka ja sähkö :) pumppua!!!
- Anonyymi
Olen nukkunut ilmapatjan päällä, varsinkin silloin kun ne patjat alkoivat tulla markkinoille. Ei ollut kehumista unen laadusta kun patja nitisi heti kun käänsi kylkeä.
Mä en ole koskaan nukkunut ilmapatjan kera, mutt sellaisessa levitettävässä, kokoon taittuvassa retkisängyssä jossa on jalat, vähän hetekan mallinen =) se oli kanssa vähän hankala, ei siinä saanu unta, se kitisi, vaikkei kovin ääneen, mutt kyll sen rakenteen pitämä ääni kääntyillessä piti hereillä :D
Puhumattakaan jos yrität nukkua parisängyn levyisessä jossa nukkujien painoero on merkittävä.
Heräät joka kyljenkääntöön ja nitinään. Ei hyvä.
- Anonyymi
Ilmapatjassa nukkuminen tietää kuolemaa, se on ilmatiivis ja happi loppuu jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Ilmapatjasta.
Sairaalassa oli ilmapatja. Todella hyvä. Se oli tavallisessa moottorisängyssä, sai säädellä. Patjassa oli sitten oma paineensäätönsä. Varmasti sai hyvän asennon.
Ainoo huono puoli, automaattinen paineemvaihtelu kovasta aivan pehmeeks. Se oli makuuhaavojen torjumiseksi. Sen lis toki saanut myös poistettua käytöstä, jos olisi halunnut. Mutta just makuuhaavojen takia mulla oli sellanen.
Ehdottomasti mukavin nukkumisalusta, mikä ikinä käyttänyt. Moottorisängyt ei ole itseasiassa hirveen kalliita. Sellasen voi saada jostain kuolinpesästä liki ilmaiseksi. Eipä ne ilmapatjatkaan käsittääkseni ole älyttömän kalliita. Nukkuminen kuitenkin tärkee asia. Ainoo mikä epäilyttää on patjan kwstävyyt, ei isoa reikää tarvi, kun joutuu paikkaushommiin.
Mutta sellasen sängyn vois joskus hankkia. Oikein hyvä mun mielestä. Paras tähän astisista.
=DW=Paljonkohan tuollainen decubituspatja mahtaa maksaa noin niin kuin yksityiskäyttöön moottoreineen?
- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Paljonkohan tuollainen decubituspatja mahtaa maksaa noin niin kuin yksityiskäyttöön moottoreineen?
Minuutin kesti haku: 250 noin.
https://www.sairaalatukku.com/saila-decubituspatja-200x90x1-1 Anonyymi kirjoitti:
Minuutin kesti haku: 250 noin.
https://www.sairaalatukku.com/saila-decubituspatja-200x90x1-1En tarkoittanut tuota? Sairaalassa olevissa sängyissä on sähkömoottori josta voi valita erilaisia toimintoja.
Siili25 kirjoitti:
En tarkoittanut tuota? Sairaalassa olevissa sängyissä on sähkömoottori josta voi valita erilaisia toimintoja.
Googleta moottoroitu painehaavapatja.
- AnonyymiUUSI
Olen nukkunut riippukeinussa Nuku yön yli -tapahtumassa. Kai hyvin nukuin, en kovin kiinnittänyt asiaan huomiota. oli myös sääskisuojattu versio.
Voi olla että ilmapatjallakin jossain, en ole ihan varma. Kun on tullut sunnitelmiin muutos niin on keksitty kaikenlaista.
Kirkossakin olen nukkunut. - AnonyymiUUSI
En ole, mutta ilmapatjan päällä olen nukkunut.
- AnonyymiUUSI
... mutta sitten riippumatossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741