Soitti, että kehitysvammaisten erikoislääkärille ei hyväksy minua, kun en osaa toimia ohjattuna ja jatkuvasti yrittää saada minulle Adhd lääkkeet ja tiedän, että Adhd on väärin laitettu.
Vantaalla oleva hus Kehitysvamma psykiatri erikoislääkärin hylännyt on ja en saa koskaan mitään apua kun ne on sitä mieltä kehitysvamma puolella vaikea Adhd on ja tuon Vaikean Adhd hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle ja enää ole ja kukaan kehitysvamma psykiatri puolella oleva lääkäri ei suostu selvittää Autismia.
Miksi se kaima Henna Annika Makkonen joka asuu jossain Joensuussa on Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena saanut Asperger eli Autismi Diagnoosin ja ja miksi minun kohdalla kehitysvamma puolella lääkärit väittää, että olen saanut Adhd heidän mielestä oikein.
Sen verran olen lukenut, että Adhd oireisiin ei ole jumitus puhuessa ja kirjoittaessa.
Ja myös Lievän älyllisen kehitysvamman oire, ei ole sosiaalinen kämpelyys ja jumitus puhuessa ja kirjoittaessa.
Ja myös selvittämättä Fasd täsmää omalla kohdalla äiti on alkoholisti sisarukset käyttää huumeita.
T. HENNA Koskela Espoosta
Kehitysvammaisten lääkäri palvelut
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512