Jotka koronapandemian alussa olivat valmiita estämään ei rokotettujen liikkumisen ja asioimisen liikkeissänsä?
Minä aloitan yhdellä.
Helppi / Pekka Palm jäi mieleen vahviten.
Laittakaa tähän alle niitä niin pidetään jiirissä lista kpäistä.
Nimittäin nyt kun totuus rupeaa valkenemaan niin ei anneta näille aaseille mitään tilaa luikerrella takaisin sinne älymystön joukkoon feikkitykkäyksillä somessa yms.
Muistatteko ne yrittäjät ja yritykset?
26
1067
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko tätä samaa höpöhöpöä täällä toistetaan ja yritetään dissata asiallista yrittäjää asiattomasti?
- Anonyymi
En tunne yrittäjää, mutta kannatan niitä jotka aikoivat rajoittaa rokottamattomien liikkumista.
Kuulun itse useampaankin riskiryhmään, ja tunnen suoranaista vihaa niitä kohtaan, jotka vieläkin toitottavat rokotevastaisuutta, kuten aloittaja.
Haluatte ilmeisesti tappaa minut? Mutta hähhää, olen ottanut kaikki mahdolliset rokotukset. Aion pysyä vielä kauan tässä maailmassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne yrittäjää, mutta kannatan niitä jotka aikoivat rajoittaa rokottamattomien liikkumista.
Kuulun itse useampaankin riskiryhmään, ja tunnen suoranaista vihaa niitä kohtaan, jotka vieläkin toitottavat rokotevastaisuutta, kuten aloittaja.
Haluatte ilmeisesti tappaa minut? Mutta hähhää, olen ottanut kaikki mahdolliset rokotukset. Aion pysyä vielä kauan tässä maailmassaTai sitten et, ne rokotteet on haitallisia.
- Anonyymi
Jos joku listaa nuo yrittäjät, niin menen heti käyttämään heidän palvelujaan. Boikotoin niitä jotka kiersivät rajoituksia. Minulla on pitkä muisti.
- Anonyymi
Sama täällä!
- Anonyymi
Kyllä olet aloittaja typerä ihminen ! Kuinka voit elää itsesi kanssa?
Laittakaa vaan listaa tulemaan, että tidetään ketkä ajattelivat kaikkien parasta ja kannattivat ohjeistuksia. Niitä suositaan varmasti! - Anonyymi
Tämä koko aloitus on vaan niin menneisyyttä että ei kiinnosta pätkääkään.
- Anonyymi
Tarvinnut lukea kuin kaksi ensimmäistä riviä niin pistin popcornit mikroon
- Anonyymi
Taitaa aloittaja olla joku työtön tyhjän toimittaja joka yksinäisyyteensä hakee huomiota sitten ainoalla tavalla jonka tietää, eli haukkumalla kaikkea mahdollista mikä vain päähän juolahtaa. Odota muutama kuukausi niin pääset kirjoittamaan vaikka koiran kakoista jotka tulee lumen alka näkyviin.
- Anonyymi
Jäänyt lapsena ilman tarvittavia rokotuksia.
- Anonyymi
Vajakki vatussi salaliittoteorioidensa sokaisemana.
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu!
- Anonyymi
Ei kun hän on jäänyt lapsena, ilman tarvittavia rokotuksia. Ja tästä syystä meitä nyt rangaistaan. Koittakaa kestää, tauti unohtuu kyllä aina välillä. Hyvää Joulun odotusta !
- Anonyymi
Tää aloittaja on kyllä tavallaan hauska hahmo, tai ehkä ennemminkin hyvin surullinen, elämässään kaikilla osa-alueilla epäonnistunut häviäjä, pelkuri, lammas, joka täällä peloissaan ulisee ja uikuttaa pahaa oloaan eikä lopulta edes itse usko mölinäänsä sitä vertaa, että uskaltaisi sitä julkisesti ääneen sanoa…
- Anonyymi
Huutonaurut, taisit kirjoittaa peilin edestä ropellikorva.
KoronaRokotetut ovat kyllä hupaisaa sakkia.
- Anonyymi
Vastavuoroisesti alan poikotoida niitä yrittäjiä jotka ovat rokotevastaisia.
- Anonyymi
Kiinnostaa kuin kilo sitä itseään minne sinä tunget sosiaalietuutesi.
- Anonyymi
Olipa se mukavaa aikaa kun Suvituulikin avasi jo klo 6.30 ja eka puolituntinen oli tarkoitettu riskiryhmäläisille. Ei haissut laitapuolenkulkijat silloin aamuisissa kassajonoissa.
- Anonyymi
Lampaan rasva tuoksui tuolloin. Outoa kun ei rokotteita eikä maskia mutta silti töissä käydään ympäri vuoden eikä flunssia.Outo homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lampaan rasva tuoksui tuolloin. Outoa kun ei rokotteita eikä maskia mutta silti töissä käydään ympäri vuoden eikä flunssia.Outo homma.
Sama täällä. Koronarokotettuja yhdistää yksi asia, ovat laumaeläimiä. Ekstroverttejä, yksinkertaisia sellaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä. Koronarokotettuja yhdistää yksi asia, ovat laumaeläimiä. Ekstroverttejä, yksinkertaisia sellaisia.
... tai vanhuksia ja monisairaita, eihän muille edes anneta ko rokotetta. Mistä moinen viha heikompia kohtaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... tai vanhuksia ja monisairaita, eihän muille edes anneta ko rokotetta. Mistä moinen viha heikompia kohtaan?
Jaa noin se piikki toimii?Että olet ihan muutamassa vuodessa unohtanut että lammasmatrixflunssa piikkejä pakotettiin kaikille vauvasta vaariin ensimmäisenä vuotena?
Etkö tosiaan muista tätä totuutta enää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kyllä muisti sinulla pettänyt. Kyllähän noita koitettiin miltei 2 vuotta pakottaa jokaiselle jokaiseen ikäryhmään........
Etkö muka muista koko aloittajan kuvailemaa aikaa jolloin paikalliset yritykset, nypypekka mukaanlukien tuomitsemassa näitä valveutuneita ihmisiä jotka ei myrkkyjä itseensä ottaneet.
Koko se tapa miten tätä koronapandemiaa lähdettiin ajamaan oli farssi, kaatuilevat kiinalaiset uutisissa.Typerää kansanosaa peloteltiin huolella.
Nyt kun todettu että piikeistä ei mitään hyötyä niin ihmiset vaan on sujut sen kanssa että vieras piikkiproteiini/alkuaine cocktail on verenkierrossa.Ei ihme että totuus unohtuu.....
Omituista oli huomata että kun koronaa diagnosoitiin niin kaikki a ja b influenssatkin rekisteröitiin koronana.Eipä tätä lammas tietty tajua kun liian monimutkainen yhtälö.
- Anonyymi
Sysmässä oli vain yksi yritys, nimittäin osuuskauppa Yritys.
- Anonyymi
Piikkiä pakotettiin ottamaan ettei piikittämätön tappanut piikitettyä. Näinhän se kokonaisuudessaan meni.
- Anonyymi
Ei myö semmosia muisteta eneä ollenkoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905489Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.553647Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611976Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2981889- 471616
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441397Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363