Muistatteko ne yrittäjät ja yritykset?

Anonyymi-ap

Jotka koronapandemian alussa olivat valmiita estämään ei rokotettujen liikkumisen ja asioimisen liikkeissänsä?
Minä aloitan yhdellä.

Helppi / Pekka Palm jäi mieleen vahviten.

Laittakaa tähän alle niitä niin pidetään jiirissä lista kpäistä.

Nimittäin nyt kun totuus rupeaa valkenemaan niin ei anneta näille aaseille mitään tilaa luikerrella takaisin sinne älymystön joukkoon feikkitykkäyksillä somessa yms.

14

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taasko tätä samaa höpöhöpöä täällä toistetaan ja yritetään dissata asiallista yrittäjää asiattomasti?

• Anonyymi

En tunne yrittäjää, mutta kannatan niitä jotka aikoivat rajoittaa rokottamattomien liikkumista.

Kuulun itse useampaankin riskiryhmään, ja tunnen suoranaista vihaa niitä kohtaan, jotka vieläkin toitottavat rokotevastaisuutta, kuten aloittaja.

Haluatte ilmeisesti tappaa minut? Mutta hähhää, olen ottanut kaikki mahdolliset rokotukset. Aion pysyä vielä kauan tässä maailmassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne yrittäjää, mutta kannatan niitä jotka aikoivat rajoittaa rokottamattomien liikkumista.

Kuulun itse useampaankin riskiryhmään, ja tunnen suoranaista vihaa niitä kohtaan, jotka vieläkin toitottavat rokotevastaisuutta, kuten aloittaja.

Haluatte ilmeisesti tappaa minut? Mutta hähhää, olen ottanut kaikki mahdolliset rokotukset. Aion pysyä vielä kauan tässä maailmassa

Tai sitten et, ne rokotteet on haitallisia.

• Anonyymi

Jos joku listaa nuo yrittäjät, niin menen heti käyttämään heidän palvelujaan. Boikotoin niitä jotka kiersivät rajoituksia. Minulla on pitkä muisti.

• Anonyymi

Sama täällä!

• Anonyymi

Kyllä olet aloittaja typerä ihminen ! Kuinka voit elää itsesi kanssa?
      Laittakaa vaan listaa tulemaan, että tidetään ketkä ajattelivat kaikkien parasta ja kannattivat ohjeistuksia. Niitä suositaan varmasti!

• Anonyymi

Tämä koko aloitus on vaan niin menneisyyttä että ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Tarvinnut lukea kuin kaksi ensimmäistä riviä niin pistin popcornit mikroon

• Anonyymi

Taitaa aloittaja olla joku työtön tyhjän toimittaja joka yksinäisyyteensä hakee huomiota sitten ainoalla tavalla jonka tietää, eli haukkumalla kaikkea mahdollista mikä vain päähän juolahtaa. Odota muutama kuukausi niin pääset kirjoittamaan vaikka koiran kakoista jotka tulee lumen alka näkyviin.

• Anonyymi

Jäänyt lapsena ilman tarvittavia rokotuksia.

• Anonyymi

Vajakki vatussi salaliittoteorioidensa sokaisemana.

• Anonyymi

Ei kun hän on jäänyt lapsena, ilman tarvittavia rokotuksia. Ja tästä syystä meitä nyt rangaistaan. Koittakaa kestää, tauti unohtuu kyllä aina välillä. Hyvää Joulun odotusta !

• Anonyymi

Tää aloittaja on kyllä tavallaan hauska hahmo, tai ehkä ennemminkin hyvin surullinen, elämässään kaikilla osa-alueilla epäonnistunut häviäjä, pelkuri, lammas, joka täällä peloissaan ulisee ja uikuttaa pahaa oloaan eikä lopulta edes itse usko mölinäänsä sitä vertaa, että uskaltaisi sitä julkisesti ääneen sanoa…

• Anonyymi

Vastavuoroisesti alan poikotoida niitä yrittäjiä jotka ovat rokotevastaisia.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      83
      1236
    2. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      699
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      25
      645
    4. Eikös se mene niin että Jumala loi maailman ihmisille eikä päinvastoin

joten saatana yrittää vääristää ja jota nyt vouhotetaan??? https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/bovaer-tutkimuksissa-
      Maailman menoa
      88
      454
    5. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    6. Puuilo pittäis tulla Haapaveelle

Kaikki perskatti menee ylivieskaan ja ei Haapaveelle! Miksi ? Ylivieskaan on tullu monet liikkeet ja lissää tullee. Mitä
      Haapavesi
      38
      326
    7. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    8. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    9. 0
      90
    10. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    Aihe