jonkun vanhan laulun sanoja mukaillen. Media syöttää tietoa jatkuvana virtana, läheltä ja kaukaa.
Monet, kuten minäkin, nettiadiktina saan päivän ensimmäiset tiedot siitä mitä maailmalla on tapahtunut yön aikana aloitussivun uutiskoosteista, sitten somen (lähinnä Facebookin) valituista uutisten lähteistä, sitten verkkolehdistä,jotka ovat joko tilattuja tai ilmaisia.
Mitä pysähdyt lukemaan netin aloitussivujesi uutislinkeistä aamulla?
Aihe on vapaa, kunhan pysytään noin suunnilleen asiassa.
Mä lehden luin
59
533
Vastaukset
- Anonyymi
Joo siinä pitää vain valita ja ymmärtää esim. se että Trump ja SP500 indeksi vaikuttaa Suomen talouteen enemmän kuin hallitus, toisin oli kekkosajalla jolloin Leningradin
munanvienti muun muassa määräsi, miten yliopistot saivat rahoitusta (kun siis Venäjä ei halunnut myydä vain energiaa öljyä mineraaleja ja Ladaa, yliopistoille tarjottiin
venläistä teknologiaa OHI Suomen valtion budjetin eli ikään kuin maksutta)
nyt on Englaniissa keskustelu, mihin parisuhde kuolee eli tällä palstalla oli jo aikaisemmin keskustelu missä olen hyvä tms. jossa voittajalla on tehokkaat
arkirutiinit ja nyt tämä keskustelu jatkuu Englannissa
kolme miestä lähti läiskimään kun ..
nainen kertoo
"Syytän kolmea epäonnistunutta parisuhdettani "kurjan miehen syndroomasta". Astianpesukoneen täyttäminen "väärin". Roskien tyhjentämisen unohtaminen. Liian pitkä odotus kassan kanssa kaupassa. Nämä ovat vain tuhannen pienen haitan joukossa, jotka aiheuttavat parisuhteen kuoleman.
Ei niin, että teot sinänsä olisivat irtisanomisia. Ajan myötä, kun ne lisäävät ärtymystä ja vihaa, ei ole olemassa osaa suhteesta, jota ne eivät ainakin naarmuttaisi""Trumpin naamaa joudutaan varmaan katselemaan vielä hyvän aikaa, koska se on melkein aina ensimmäisten asioiden joukossa avaa minkä tahansa medialähteen tahansa. "Pero no hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo resista" sanoo vanha sananlasku.
Heh, astianpesukoneen täyttäminen on meilläkin lähes jokapäiväinen keskustelunaihe. Olemme kolme henkilöä, joilla kaikilla on eri näkemys siitä miten täynnä kone on oltava ennen kuin sen laittaa käyntiin. Mies: ei tarvi olla täpötäynnä, on jäätävä tilaa että vesi saa kiertää. Minä: mahdollisimman täynnä, mutta astiat eivät saa olla toisiaan vasten, eikä niskakkain. Veden tulee saada kiertää ja kaiken on oltava tanakasti paikallaan. Otto: mahdollisimman täynnä, lomittain, niskakkain ja ei väliä jos ne kolisee.
Todennäköisesti välirikkoa ei tule, koska miehen ja minun näkemys asiasta on lähellä toisiaan. Asia ei ole miettimisen arvoinen eikä aiheuta ärsytystä. Otto saa alkaa katselemaan oman tiskikoneensa paikka, jonka saa täyttää ihan niin piripintaan kuin haluaa.
Reviiriajatteluako?
- Anonyymi
Masentavaa lukea Suomen talouden hoidosta, osaamaton oikeisto.
- Anonyymi
lintmaaninen ääliölauma jakaisi köhille rahat, joilla pitää ostaa osaajia ja rakentaa
rysänvastaista rintamaa eikä elättää Espanjan turismibisnestä eikä työtävieruksia
ansiosidonnaisella loisivia Anonyymi kirjoitti:
lintmaaninen ääliölauma jakaisi köhille rahat, joilla pitää ostaa osaajia ja rakentaa
rysänvastaista rintamaa eikä elättää Espanjan turismibisnestä eikä työtävieruksia
ansiosidonnaisella loisiviaSannan toista tulemista odotellen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ansiosidonnaisella loisiviaTrump vastustaa ilmastotoimia, eilen a-talkissa Jani Mäkelä myöskään ei luota tieteellisiin tutkimuksiin vaan luottaa omaan ajatuspajan laitaoikeiston tuottamaan tietoon joka ei perustu mihinkään järjelliseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump vastustaa ilmastotoimia, eilen a-talkissa Jani Mäkelä myöskään ei luota tieteellisiin tutkimuksiin vaan luottaa omaan ajatuspajan laitaoikeiston tuottamaan tietoon joka ei perustu mihinkään järjelliseen.
kouluja kämättömät vanhukset puhuvat tieteestä ja ovat sutoilleet ja lennelleet
jahaisseet koko ikänsä ilmastoa tuhoamassa kuin järjettömät viidakon elimet ja eläimet
ilman aivotoimintaa alukapiot - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Sannan toista tulemista odotellen....
Joo, ottakaa vaan hänet sinne Ruotsiin, joten odotelkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kouluja kämättömät vanhukset puhuvat tieteestä ja ovat sutoilleet ja lennelleet
jahaisseet koko ikänsä ilmastoa tuhoamassa kuin järjettömät viidakon elimet ja eläimet
ilman aivotoimintaa alukapiotVanhukset luottaa tutkittuun tietoon, milloin hallitus korjaa tekemänsä virheet terveydenhuoltoon eikä jätä vanhuksia heitteille, hoitajia irti sanotaan ja vuodepaikkoja vähennetään.
Lappilaiset lähteneet etelään joukolla eduskuntaan vaatimaan Juusoa vastuuseen.
- Anonyymi
YLE on liian vasemmistolainen, jopa antisemitismiä esiintyy, aina valmiita kertomaan palestiinalaisista kuinka syyttömiä ovat, ja aina valmiita arvostelemaan israelilaisia.
Ja harvoin jos koskaan ei YLE kerro mitä Suomen hallitus yrittää tehdä meidän asioiden kuntoon laittamiseksi, sensijaan jatkuvasti toistetaan ja painotetaan mitä pahaa seuraa hallituksen toimista. Ei tarvitse ihmetellä, miksi hallituspuolueet ei gallupeissa pärjää, ja miksi SDP saa aiheetonta arvonnousua.
Julkisin varoin ylläpidetty media jonka toimitustavat eivät ole tasapuolisia, se on YLE!- Anonyymi
Ilman muuta kehuttava hyvää hallitusta kansalaisilla töitä, eikä valtiolla velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta kehuttava hyvää hallitusta kansalaisilla töitä, eikä valtiolla velkaa.
Sanna Marin jätti muille hoidettavaksi sen, mitä itse ei osannut, ja karkasi ulkomaille. Nyt kun SDP on gallupsuosiossa, Marin palaa mielellään takaisin kotimaan parrasvaloihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna Marin jätti muille hoidettavaksi sen, mitä itse ei osannut, ja karkasi ulkomaille. Nyt kun SDP on gallupsuosiossa, Marin palaa mielellään takaisin kotimaan parrasvaloihin.
Hyvä se on käydä suuressa maailmassa töissä nuoren ihmisen. Niinhän teki myös Alexander Stubb ja hänet valitttiin Suomen presidentiksi.
Sanna muuten täyttää puolentoista viikon kuluttua 40 vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä se on käydä suuressa maailmassa töissä nuoren ihmisen. Niinhän teki myös Alexander Stubb ja hänet valitttiin Suomen presidentiksi.
Sanna muuten täyttää puolentoista viikon kuluttua 40 vuotta.Sanna ei ole viitsinyt edes opetella Suomen toista kansalliskieltä kunnolla, vaikka asui Tamperella, alk. Tammerfors. Alex osaa erittäin hyvin kotimaiset kielet ja lisäksi muitakin.
p.s. hyvää ruots.pvää eilen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se hoitamaton oli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se hoitamaton oli?
SOTE!
- Anonyymi
Melanie ei pääse Sanna Marinin tasolle koskaan.
Pal., ei rek.- Anonyymi
vain ahlonen pystyy kilpailemaan kärjestä lintmaanisessa hulluudessa jossa pyritäänmus
talaisten ihmisarvon korottamiseen keinolla millä hyvänsä - Anonyymi
Mitä tasoa tarkoitat?
- Anonyymi
Kirjoita nimi oikein, please!
- Anonyymi
ahlonenhan ei ole koko kasan persitentti vaan kävi lintmannin häissä
ja pitiputiniinia kädestä aivanpihalla
lintmaaniset pilasivat koko euroopan mielistelemällä diktatuuria ja kamalasti
rahaa välimeren maihin koronaselviytykseen eli turismin kehittämiseen
eli kun uusi lama tulee nepskat sortuvat taas ja samalla tekivät - merkel saksassa
emälintmaani vaikka muka kokoomuslainen (muslimiturkkia maahan ja ydinvoimat pois jotta päästään putiniinin armoille maakaasussa)
lintmaanisen pskatouhun takia trump pääseekyykyttämään euroopaa uhkaamalla kremlillä ja vaatimalla fyrkkaa taloudessa tariffeina ja työpaikkoina
aivanpreseellinen tilanne. trumpin haukkuminen mulkeroiden toimesta on naurettavaa kunmulkerot ovat kaikkeensyypäitä ja paras tapa on käyttää
trumpin virheitä hyväksi ja ottaaa etäisyttämulk eroihin ja lintamaanipskaan Tulkaas nyt vaikka tänne kaikki pienet kloonipoikaseni paskomasta Hil-lan kiikkustuoliin.
- Anonyymi
Sinähän siellä olet paskonut ihan riittämiin.
- Anonyymi
Ihan todella näyttävät yksyhteen teidän teksteiltä. Hyvin kloonattu 👍
- Anonyymi
Seuraava pääministeri on Antti Lindtman jollet persu sitä tiedä.
Olet varmaan oikeassa, loogisesti ajateltuna. Demarit nousee suuresti seuraavissa vaaleissa ja Lindtman on pääministeri vanhan kaavan mukaan.
Sanna on vielä kansainvälisen kuuluisuuden lumoissa , mutta kyllä hän vielä palaa johtamaan puoluetta ja kansaa tasa-arvoisuuden, oikeudenmukaisuuden ja demokratian turvallisella tiellä.
Muuten, toissapäiväiset demokraattien kuvernööri-ja pormestarivaalivoitot USA_ssa ovat pitkälti nuorten naisten poliittisen valveutumisen ansiota. New Yorkin pormestaria äänesi yli 80 % nuorista naisista, New Jersyn ja Virhinian kuvernöörit nousivat myös selkeään vaalivoittoon norten naisten (81%, 80%) äänillä.
Nuorten aikuisten äänestyskäyttäytymine tuleekinolemaan ratkaisevaa tulevina vuosina. Meidän vanhuksien määrä vähenee koko ajan ja jos nuoriso valveutuu poliittisesti niin he ehdottomasti ottavat tulevaisuuden omiin käsiinsä.
Tarvitsemme lisää Sanna Marineja, joka maassa.
- Anonyymi
Mitä mieltä te olette Elon Muskin palkkiorahoista Teslalta uhatessaan jättää firman pääjohtajuuden. Siis 1000 miljardia dollaria (920miljardia Euroa) löytyy yhtäkkiä yhdelle ihmiselle annettavaksi. En voi ymmärtää.
- Anonyymi
Uutiset lapista läksi väki etelään etsimään petturi Juusoa.
- Anonyymi
älkäähl vetissä olko yhteistyössä trumpin pilkkaajien kanssa saatte nollan palkaksi ja pahimmillaan mulkerolintmannin se olisi oikein teille
vaan käyttäkää hyväksenne trumpin virheitä
on hyvin mahdollista että trumpin jeesmies porukassa ei ymmärräte maailmankauppaa
ja sen seurauksia että välitaikaisesti näyttää hyvältä mutta trump päästä prkeleen irti eli diktatuurit jylläämään rysän ja kiina törkyvaltiot
niitä vastaan pitää rakentaa eikä suinkaan jakaa rahoja köhille työtä vieroksuville
pskoiolleja matuille joita kiinnostaa vain loriviminendemokratiassa ja sairauksien parantaminen ja perhekeiskeiset lässytykset heimossa
samoin euon aivan syvältä osaamaton mihinkään pystymätön papereiden siirtelijä
sen pitää terävöityä ja hlvettiin ajattava sieltä rysänhyysärit ja tukien kinuajat
välimeren ranoilta - Anonyymi
Ihan turha väittää, että minä olisin kaiken takana. Ei, vaan minä olen kaiken edessä, kuten Sanna Marin.
Pal., ei rek. - Anonyymi
Trump edustaa laitaoikeistoa, kuinka Trump saisi Ukrainan sodan loppumaan kun Putin suosii laitaoikeistoa, Suomessa PS edustaa laitaoikeistoa joka on Putinin suosiossa. Meillä on hallituksessa isänmaan petturi puolue PS.
- Anonyymi
Fanit ovat niin innostuneet minusta. Jotkut samaistuvat minuun niin kovin, että kloonautuvat minuksi. Olen kuin Sanna Marin.
Pal., ei rek.- Anonyymi
Minulla olisi kyllä opittavaa Sanna Marinin ajanhallinnasta. Hän hallitsee koko maailmaa ja minulla vaikeuksia halltai tätä pientä palstaa.
Nytkin minun mieheni odottaa jo brunssia. Odottanut jo tovin. Poistun hetkeksi.
Pal., ei rek.
- Anonyymi
"Mä lehden luin:
juna suistui,
laiva kaatui.
lentokone tippui,
paatui lapset neeekerin..." - Anonyymi
Kun tulin kauppareissulta aika väsyneenä kotiin ja päästyäni sisään, sain melkein heti eteisvärinäkohtauksen ja siinä meni tovi, mutta kun pääsin olohuoneen puolelle eteisvärinä loppui ja meni onneksi ohi. Luulen että se auttoi kun siirryin eteisestä olohuoneen puolelle enkä enää tuntenut eteisvärinää.
- Anonyymi
Höh. Varo eteistäsi!
Eteinen on vaaraksi terveydellesi.
- Anonyymi
Eteisvärinää ja listeriaa kärsivät usein köhät jotka eivät uskalla ottaa kunnolla
Riskiä
ja sitten jälkeen päin vaativat että voitot on jaettava heidän kanssa yliverotuksella
koska köhillä on jotain oikeuksia kuulemma elää muiden laskuun
No tämä kävi kekkosaikaan jolloin mus talaisia oli vain muutama tuhat
ja hyvinvointivaltiota rakennettiin 1962 lähtien eli oli työpaikkoja kuntien
elimissä ja terveyskeskuksissa sihteeristä ylijohtajalääkäreihin ja kaikkea väliltä
Nyt muutkin loisivatkuin mustialaiset ja niitä tulee Nigeriasta sun muusta niin
että piisaa niin köhille alkaa tulla eteis vätinää ja taka tuupparia kun
etuuden leikataan niiltä jotka eivät suostu työntekoon- Anonyymi
Ei ollut Kekkosen aikaan haittapuolue persuja, puolue ei tuota hyvinvointia suomelle, vastustaa oikeita asioita.
- Anonyymi
joo siis muistan hyvin miten vaikea oli löytää äänestettävää kun osmalia tuli moskovasta ja hesari sensuroi ja potki piirtäjäkarin pellolle ja kaikki hurrasivat kun siad barren diktatuurin
kannattajia marssi Suomeen pahoja tekojaan piiloon moskovasta
kävin äänestämässä siten, että lähdin äänestyspaikalle viimeisenä pari minuuttia
ennen kuin ne suljettiin ja kun tulin kotiin tulos tiedettiin jo niin paljonviltutti
paskasakiin viherheiden ja sossuhalosten puuhat
sitten kun soini yritti kuudennen kerran ja ilmoitti että nyt mennään eduskuntaanja vähän
huijaaan kristillisiä (siis kristitty oli varma pääsystään vaaliliitossa soinin kanssa) niin
muistan kun toimittaja valvojaisissa 2003 liimasi soinin kuvaa seinälle ja sanoi
uudeltamaalta on valittu uusi mies Soini
ajattelin että etprekeleen ylen toimittaja ymmärrä mikä nyt alkaa
soini tietysti mokasi lorivinnallaan kaiken mutta hänen avullaan Halla-aho alkoi
sitten panna asioita kuntoon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo siis muistan hyvin miten vaikea oli löytää äänestettävää kun osmalia tuli moskovasta ja hesari sensuroi ja potki piirtäjäkarin pellolle ja kaikki hurrasivat kun siad barren diktatuurin
kannattajia marssi Suomeen pahoja tekojaan piiloon moskovasta
kävin äänestämässä siten, että lähdin äänestyspaikalle viimeisenä pari minuuttia
ennen kuin ne suljettiin ja kun tulin kotiin tulos tiedettiin jo niin paljonviltutti
paskasakiin viherheiden ja sossuhalosten puuhat
sitten kun soini yritti kuudennen kerran ja ilmoitti että nyt mennään eduskuntaanja vähän
huijaaan kristillisiä (siis kristitty oli varma pääsystään vaaliliitossa soinin kanssa) niin
muistan kun toimittaja valvojaisissa 2003 liimasi soinin kuvaa seinälle ja sanoi
uudeltamaalta on valittu uusi mies Soini
ajattelin että etprekeleen ylen toimittaja ymmärrä mikä nyt alkaa
soini tietysti mokasi lorivinnallaan kaiken mutta hänen avullaan Halla-aho alkoi
sitten panna asioita kuntoonNiinpä, uusnatsilainen H-A rasismin avulla hankkiutui raastupaan että sai nimensä esiin, Persut eivät ole tätä maata hyödynnätteneet mitenkään.
- Anonyymi
Ploma Suurten uutisten päivä 1965
Four Cats
tiedätkö mitä 4 cats tarkoittaa? Tässä - Anonyymi
Talous ja politiikka ovat aiheet, jotka ensimmäisen luen.
- Anonyymi
Trumpin tekemät viime talven radikaalit päätökset, laittoivat seisovat vedet liikkeelle usealla alalla.
Donald on toiminnan miehiä. - Anonyymi
Biden torkahteli pitkin päivää.
- Anonyymi
Donald Trump edustaa Ku Klux Klania valkoista rotusorto ylivaltaa
- Anonyymi
PS edustaa Kluk Kluk hakaristi klaania.
- Anonyymi
Anna linkki väitteellesi!
- Anonyymi
Totuus maahanmuutto kustannuksista
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/a/cfa572a2-9782-4caf-a433-44fae792a85e - Anonyymi
BBCn pääjohtaja joutui eroamaan, koska vääristelivät/väärensivät USAn pres. Trumpin sanomisia.
Näin kieroksi on mennyt touhut, kun pitää saada "äärioikeiston" maine loattua. Jopa BBC, kuka olisi uskonut?- Anonyymi
Lue se BBC:n kirjoitus niin huomaat, ettei se asia nyt kovin vakava ollut. Trumpin kaksi
mielipidettä/lausetta vain yhdistetty/sekoitettu, jolloin aihe hieman muuttui.
BBC pitää tasonsa korkeammalla kuin monet muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue se BBC:n kirjoitus niin huomaat, ettei se asia nyt kovin vakava ollut. Trumpin kaksi
mielipidettä/lausetta vain yhdistetty/sekoitettu, jolloin aihe hieman muuttui.
BBC pitää tasonsa korkeammalla kuin monet muut.Se oli ns. valeuutinen, sellaisilla muokataan ovelasti kieroillen yleistä mielipidettä, vaarallista demokratialle, ymmärsi erota sentään.
- Anonyymi
Minä luin lehden ja luin monta kiinnostavaa uutista,
mutta luulen vahvasti, että jokainen löytää itse kiinnostavat uutiset
eikä minun ole tarpeen niitä tänne jakaa!
On muiden älyn aliarvioimista syöttää itseänsä kiinnostavaa, kuin opetusta muille.
Nähkää nyt, minä olen viisas, minä löysin taas uutisen jota te ette löytäneet.
tässä teille, lukekaa...
Kopioituja uutisia.
Voihan niistä kiinnostavista uutista kotona olevien ja elävien kanssa keskustella, eikä jakaa kaikkea mitä lukee tai kuulee!
Tänäänkin luin kiinnostavia juttuja, ja joka päivä, koko viime viikon.
Kukaan ei ohjaa minun kiinnostuksiani!Ei tämän aloituksen tarkoituksena ole ollut koskaan ohjailla eikä määräillä kenenkään kiinnostuksen kohteita.
Ainoastaan keskustella ajankohtaisista aiheista muiden kanssa,
Sitä kutsutaan sosiaaliseksi kommunukoinniksi ja on kaiken sosiaalimedian, mm. keskustelupalstojen perusta.
Ei kukaan ohjaa minun kiinnostuksianikaan, mutta kuuntelen mielelläni muiden näkökulmia siitä mitä ympärilläni tapahtuu, lähellä ja kaukana.
Omassa kuplassa saa aina elää, mutta miksi?- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Ei tämän aloituksen tarkoituksena ole ollut koskaan ohjailla eikä määräillä kenenkään kiinnostuksen kohteita.
Ainoastaan keskustella ajankohtaisista aiheista muiden kanssa,
Sitä kutsutaan sosiaaliseksi kommunukoinniksi ja on kaiken sosiaalimedian, mm. keskustelupalstojen perusta.
Ei kukaan ohjaa minun kiinnostuksianikaan, mutta kuuntelen mielelläni muiden näkökulmia siitä mitä ympärilläni tapahtuu, lähellä ja kaukana.
Omassa kuplassa saa aina elää, mutta miksi?Kainuun suuntaan kuunteleva korvasi kallistuu, muille pyllistät.
- Anonyymi
Sää kiinnostaa aamulla heti, otsikot äkkiä käyty läpi ja hallituksella sama pulma kuin aloittaessa.
- Anonyymi
Sään näkee ikkunasta milloin vaan.
- Anonyymi
Ja lämpötilan mittarista.
- Anonyymi
Säätiedoitus: Utsjoki- Kevo-Mänttä-suunnalla huomenna ohuta alapilveä tihkusateen kera!
T. Ilmastointilaitos.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot21617826Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5710185Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?2566523Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki154438Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman543319Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.643064Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272997"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita712807Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling972795Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen842320