Olen epäillyt Lulun pers taitoja mutta nyt olen ihastunut. Empä olisi koskaan uskonut että tunnin juna Turuun syntyy Lulun toimesta. Hyi minua.
Lulu ja tunnin juna
14
100
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onneksi häpeät.
- AnonyymiUUSI
Lulu pystyy tekemään ihmeitä tunnissa, ihana Lulu!
- AnonyymiUUSI
Mites päärata? Ysitie Tampereelta? Lapin kapeat tiet? Listaa riittää.
- AnonyymiUUSI
Korjataan kyllä myöhemmin
- AnonyymiUUSI
Mikäs ysitietä vaivaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs ysitietä vaivaa?
Suomi on Euroopan ainoa maa missä talous ei kasva vaan huononee. Pääministeri Orpo on epäonnistunut ja pahasti. Joissain sivistysvaltioissa hallituksen olisi tässä tilanteessa pakko tunnustaa se ja erota.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on Euroopan ainoa maa missä talous ei kasva vaan huononee. Pääministeri Orpo on epäonnistunut ja pahasti. Joissain sivistysvaltioissa hallituksen olisi tässä tilanteessa pakko tunnustaa se ja erota.
Kuten se yksi ihan liian suulas kykyihinsä nähden se persujen pikkupoika sanoi. Ihan uskonasioitahan on nämä uudistukset. Taloustiede onkin kyllä tarkoitettu fiksummille. Sitä vaan ihmettelen mikä pistää toistamaan samat virheet mitä muualla on jo tehty.
- AnonyymiUUSI
Lulu yllätti teolla.
- AnonyymiUUSI
Kauheaa jos Lulun pitää synnyttää tunnin juna.
- AnonyymiUUSI
Relaa ohi on.
- AnonyymiUUSI
Seuraavaksi promillerajojen kimppuun. Vaikka eihän nämä alle puolen promillen kuskit kyllä mitään kolareita ajele että turhaa hommaa kyllä.
- AnonyymiUUSI
Tulisipa pian tunnin juna Turusta Hämeenlinnaan.
- AnonyymiUUSI
Lulun tuntien niin kyseessä on tuntien juna.
- AnonyymiUUSI
Typerää rakennella näitä vanhoja hitaita junayhteyksiä enää kun luotijunatkin on keksitty. Vähänks junttia taasen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731