mita mielta vaatetuksesta

iss

mita mielta ootte rappareiden vaatetuksesta?

17

2456

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cool&hieno&.....

      Räppäreiden vaatetus on hieno ja cool!

      • Anonyymi

        Kyllä


    • honey_amy

      Räppäreiden vaatteet on miusta seksikkäitä...uuu...;)

    • öhöhhöhH

      Täysin naurettavia kuteita. Ihan niin kuin se olis jotenkin siistiä näyttää idiootilta.

      • iss

        saanko kysyy et millasii vaatteita ite kaytat.


      • Sawyer

        Omasta mielestä tosi urpon näköisiä. Empä tiedä miksi housuja täytyy pitää nilkoissa ja näytellä kalsareita koko maailmalle. Lippiksetki on maailman turhin keksintö


      • ISS
        Sawyer kirjoitti:

        Omasta mielestä tosi urpon näköisiä. Empä tiedä miksi housuja täytyy pitää nilkoissa ja näytellä kalsareita koko maailmalle. Lippiksetki on maailman turhin keksintö

        ni urpon nakos on noi SUN korut ja toi SUN tyyli.
        ei millaan pahalla mut haukuit rappareiden vaatteit nii pitaa haukkuu sun


      • öHÖHöhöhöhÖH
        ISS kirjoitti:

        ni urpon nakos on noi SUN korut ja toi SUN tyyli.
        ei millaan pahalla mut haukuit rappareiden vaatteit nii pitaa haukkuu sun

        "ei millaan pahalla mut haukuit rappareiden vaatteit nii pitaa haukkuu sun"

        Tuohan on kuin sanoisit:

        "Enpä tiedä miksi näin on syytä tehdä, mutta onpas vain pakko vaikka minulla ei ole hajuakaan koska olen täysin tyhmä."


      • Sawyer
        ISS kirjoitti:

        ni urpon nakos on noi SUN korut ja toi SUN tyyli.
        ei millaan pahalla mut haukuit rappareiden vaatteit nii pitaa haukkuu sun

        Nyt kyl sualet sokeroitu ko repesin niin pahasti. Ja muista käyttää sitä Ä-kirjaintaki välillä =D
        Ei mua haittaa yhtään jos joku jonka miälestä räppäreitten vaatteet on hianoi ei tykkää mun pukeutumisista. Pääasia että ite tykkään :]
        hahah


    • homo rappari

      Ihan vitun hirveet..kunnon kurahousut, niil vissiin on oikeesti paska housussa.Ja miks vitus ne pitää jotain vitun rättii päässä?!? en tajuu, onkse olevinaan jotain vitun wannabe talibaneja??

    • Riukka

      Sopivat rap-henkisille ihmisille, mukavan rennon näköisiä vaatteita. Itse en kyllä viitsisi pukeutua ehkä niin "säkkimäisesti" (anteeksi kaikki jotka loukkaantuivat tuosta), mutta oikeasti rap-tyyli on hienoa. Ei ainakaan ole liian pienet housut jalassa.. ;)

    • Hevarilikka

      Ne on tosi oksettavia! Ne ei taida tietää edes omaa kokoansa... Vaappuu sen takia niinku pingviinit liukkaalla jäällä! rapparit on häpeäksi yhteiskunnalle!!!

    • Thanks_for_Nothing

      Räppäreillä on hieno ja omaperäinen tyyli.En yhtään älyä miksi kaikki haukkuu niitä.Räppärit on tosi hotteja!

    • M17

      No Public Enemyn ja muiden rapin pioneerien tyyli oli aika viileä käkikello kaulakoruineen yms. Nykyisin money joujou bling bling kamat ovat suorastaan naurettavia. Kyllähän ihmiset löysiä ja isoja housuja saavat käyttää, mutta pitääkö niitä vielä jumalauta roikottaa perseen alapuolella ja yleensä vielä nämä kaverit eivät omista edes kunnon persettä jaa sellaisen lätyskän jota on varmaan tosi nastaa esitellä. Ja pitääkö niiden paitojen olla jotain 7Xl kokoa, joka näyttää joltain vitun mekolta, ei jummarra ei jummarra. Sitten kun tähän lisätään vielä ylimielinen asenne niin ei voi kuin ihmetellä.

      PS. Ei, minulla ei ole mitään Rap-musiikkia vastaan.

    • mehtäsäjuntti
    • ....

      Mä en pidä yhtään räppärityylistä!
      Mun mielestä näyttää hyvältä jos näkyy _vähän_ kalsarien reuna housujen (housujen, jotka ei oo kireet mut ei niin löysätkään) alta, mutta mun mielestä näyttää aivan hirveältä kun joillakin roikkuu oikeesti housut melkein perseen alapuolella ja sit ne nykii niitä jatkuvasti ylös koska miten ne nyt pysyis ylhäällä siinä kohtaa. Sitten sieltä pursuu jotkut ällöt kalsarit, hyi! Niissä vaatteissa ei yhtään näy edes miesten muodot, ne tekee miehistä muodottomia, kuin ois teltta päällä :) Mua ällöttää musavidot jossa miehet on löysissä räppärivaatteissa ja naisilla on hädintuskin stringit päällä..
      Ja ainakin täällä mun kotikaupungissa kaikki räppärityyliset jätkät tuntuu tosi ylimielisiltä, ne elää jossain 50cent maailmassa, hihittävien paljastavia vaatteita käyttävine tyttöjen keskellä! HYYI!
      Ja tää on nyt vaan mun mielipide ja sitähän täällä kysyttin..

      • fghjklöäölkkjhgdcfghjklöä

        Housut ei roiku nilkoissa. Ne on sen mallisia, että pussittuu hyvin. Kattokaa pliis vähän tarkemmin :]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe