Testaa, mikä kansallissymboli olisit!
https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&sca_esv=625717d0e0484ac3&q=mik%C3%A4+kansallissymboli+olisit&spell=1&sa=X&ved=2ahUKEwjQ_9-breCQAxXqQVUIHXd9A70QBSgAegQIIxAB&biw=1280&bih=541&dpr=1.5
Minä olisin ahven ja hyvin se minulle sopiikin.
Olet ahven!
Muistutat kansalliskalaamme ahventa. Olet solakka ja vikkelä, energinen ja urheilullinen tyyppi. Sopeutuvaisuutesi on vahvuutesi: siedät hyvin epämukaviakin tilanteita ja liikut kaikenlaisissa ympäristöissä kuin kala vedessä. Olet sosiaalinen ja vietät mieluiten aikaa ystäviesi kanssa ja työelämässäkin loistat parhaiten ryhmätehtävissä.
Kiva testi
27
298
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kielo.
Olet kielo!
Muistutat kansalliskukkaamme kieloa. Sinusta suorastaan huokuu vienoa sulokkuutta. Sinulla on tarkka esteettinen silmä ja kauneus on sinulle tärkeää. Olet luonteeltasi herkkä, tunteellinen ja empaattinen. Kamppailet ujouden kanssa, etkä vaatimattomana pidä aina meteliä itsestäsi. Tarvittaessa sinusta löytyy myös terävä puoli: uhattuna saatat puolustautua ja päästää suustasi myrkyllisiä sanoja. - Anonyymi
Kielo:
"Muistutat kansalliskukkaamme kieloa. Sinusta suorastaan huokuu vienoa sulokkuutta. Sinulla on tarkka esteettinen silmä ja kauneus on sinulle tärkeää. Olet luonteeltasi herkkä, tunteellinen ja empaattinen. Kamppailet ujouden kanssa, etkä vaatimattomana pidä aina meteliä itsestäsi. Tarvittaessa sinusta löytyy myös terävä puoli: uhattuna saatat puolustautua ja päästää suustasi myrkyllisiä sanoja."
Eläimistä olin muist. siili. - Anonyymi
Kaikki kehumiset on niin helppo uskoa. Kun tulee tulos onkin parempi
ihminen kuin tiesikään hahahahahaaa- Anonyymi
Etkö pärjännyt testissä? Olit sisilisko? Hahahahaaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö pärjännyt testissä? Olit sisilisko? Hahahahaaa!
Ihana kommentti 😃
- Anonyymi
Älä nyt. Minä olin hyvin otettu näistä kielon ominaisuuksista:
"Kamppailet ujouden kanssa, etkä vaatimattomana pidä aina meteliä itsestäsi. Tarvittaessa sinusta löytyy myös terävä puoli: uhattuna saatat puolustautua ja päästää suustasi myrkyllisiä sanoja."
- Anonyymi
Pitäis sun ittestäs tietää mitä se kulttuurisi määrää olemaan.
Voi näitä paksupäitä! - Anonyymi
En ala. Minä tulin kateelliseksi ja yritin saada sisiliskon itselleni. Sain rauduskoivun. En edes lukenut, suutuin niin.
- Anonyymi
Kielo minullekin tuli.
- Anonyymi
Taitaa olla melko yleinen, suomalainen mielenlaatu.
- Anonyymi00012
Olen vesi.
Kieloksi päädyin noiden vastausten perusteella :).
- Anonyymi00013
Kielon jäähyväiset, on hassu laulukin.
- Anonyymi00014
Olet seitsenpistepirkko!
Muistutat kansallishyönteistämme seitsenpistepirkkoa, tuttavallisemmin leppäkerttua. Olet pikkuruinen ja söpö vipeltäjä, aina matkalla jonnekin. Et pidä itsestäsi meteliä, vaan keskityt mieluiten omiin asioihisi ja rutiineihisi. Kenties tästä syystä muut pitävät sinua kiehtovana ja lähelläsi viihdytään. Sinua seuraa usein hyvä onni, mikä lienee optimistisen luonteesi ansiota: uskot, että asiat kääntyvät aina parhain päin.- Anonyymi00015
Ja kun heti perään oli mikä työ sinulle sopisi niin tein senkin.
Voisit olla kiinteistönhoitaja!
Sinusta tulisi hyvä kiinteistönhoitaja. Kiinteistönhoitaja hoitaa ja huoltaa työkseen kiinteistöjä ja niiden piha-alueita. Työhön kuuluu pieniä huolto- ja korjaustöitä, ympäristön siisteyden ja turvallisuuden valvontaa sekä piha-alueiden hoitoa. Työ on vaihtelevaa, fyysistä ja itsenäistä.
Miksi sitten kuva oli miehen vartalo ruutupaidassa ja päänä työkalu, ruuvipuristin. Olisihan se voinut olla nainen topissa, päänä työkalupakki, moni värkki toimii käsissäni.
Testitulos sai minut hymyilemään.
Kielo.
Aina testeistä voi löytää omasta mielestään jotain positiivista. Kielo no, Jaa ; ))- Anonyymi00016
N. Jaa.
- Anonyymi00021
Useimmat meiistä ovat kieloja. Ilm. tyypillinen, suomalainen perusluonne.
Heh :)
Minä olin rauduskoivu.- Anonyymi00017
No. Jaa.
- Anonyymi00018
Minua naurattaa aina nää testit.
Kurkkasin ekan kyssäri ja enhän minä siihen kykene vastaamaan. - Anonyymi00019
Minäkin kielo :)
https://youtu.be/AQTqCETLjC0
Gubbe 76- Anonyymi00022
Jossain tällaisessa testissä olin kansalliseläimenä siili. 🦔
- Anonyymi00020
Kielo.
>>Muistutat kansalliskukkaamme kieloa. Sinusta suorastaan huokuu vienoa sulokkuutta. Sinulla on tarkka esteettinen silmä ja kauneus on sinulle tärkeää. Olet luonteeltasi herkkä, tunteellinen ja empaattinen. Kamppailet ujouden kanssa, etkä vaatimattomana pidä aina meteliä itsestäsi. Tarvittaessa sinusta löytyy myös terävä puoli: uhattuna saatat puolustautua ja päästää suustasi myrkyllisiä sanoja. <<
En nyt väittäisi "kamppailevani ujouden kanssa", mutta ihmisiä tavatessa en ole koko ajan pyrkimässä esille tai ääneen. Seuraan sivusta ja kuuntelen, ellei sitten synny tilanne, että koen, ettänyt minunkin on sanottava painava sanani eli: asiaan liittyen jotain merkittävää. Jos ei ole mielestäni merkittävää sanottavaa, olen hiljaa.
"Esteettinen kauneuteni" on vaatimatonta mutta persoonallista. Herkkä vaistoamaan, tunteellinen ja empaattinen olen. Uhattuna olen tietyllä tavoin salakavala, toimin hiljaa. Olet rauduskoivu!
Muistutat kansallispuutamme rauduskoivua. Olet näyttävä ilmestys, jolla on pettämätön tyylitaju. Olet rauhallinen tyyppi, jota tuulisetkaan ajat eivät hevillä kaada. Otat mielelläsi tilaa ja kurotat kunnianhimoisesti kohti korkeuksia. Samalla rento ja avulias olemuksesi ihastuttaa: tarjoat mielelläsi auttavan kätesi, aivan kuten rauduskoivukin, joka taipuu niin varjostavaksi suojaksi, klapeiksi kuin saunavihdaksi.
Voisit olla lavastaja!
Sinusta tulisi hyvä lavastaja. Lavastaja vastaa esimerkiksi elokuvien ja tv-ohjelmien tai teatteriesityksen visuaalisesta kokonaisuudesta. Lavastaja tekee yhteistyötä ohjaajan ja muiden työryhmän jäsenten kanssa.
Sopisit lavastajaksi, sillä olet luova ja kekseliäs tyyppi. Visuaalisuus on sinulle tärkeää: kiinnität aina tarkasti huomiota siihen, miltä asiat näyttävät ja sinulla on hyvä hahmotuskyky. Osaat nähdä kokonaisuudet, mutta myös keskittyä yksityiskohtiin. Nautit konkreettisesta ja monipuolisesta työstä, jossa pääset toteuttamaan itseäsi ja ideoitasi. Työskentelet mielelläsi muiden kanssa ja sinulla on hyvät kommunikointi- ja yhteistyötaidot.- Anonyymi00023
Voi ei. Tuota noin, ihanko totta uskot tuollaista hömppää vai miksi sen tänne kopioit?
Olihan tuo toinenkin kopsaaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452821- 2312137
- 481990
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2031923Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261700Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1431531Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811443- 1221168
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3121030Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve271028