Toyota Avensis 2006 bensa

Anonyymi-ap

Moottorin vikavalo syttyi ajon aikana. Ei mitään kyllä huomaa että olisi vialla muuten. Mikä olisi hyvä vikakoodienlukulaite tähän?

9

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toyota pika huolto diagnosoi vian hetkessä, karauta sinne.

• Anonyymi

kiva olisi pelata ja sössiä tuon vian etsimisen kanssa ja yrittää etsiä itse jollain 50 e laitteella terv tuleva insinööri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiva olisi pelata ja sössiä tuon vian etsimisen kanssa ja yrittää etsiä itse jollain 50 e laitteella terv tuleva insinööri

En ole koskaan moisia testereitä käyttänyt, mutta olen jostakin lukenut, ettei halvoilla laitteilla pääse kaikkiin koodeihin sisään.
        Ota tuosta selvää, ennen kuin ostat mitään.
        2024

• Anonyymi

Kaikilla on nyt lukemisen ymmärtämisen vaikeutta? Kysyin sopivaa laitetta, en mitään ohjeita siitä mitä joidenkin mielestä kannattaa tehdä.
      Noista "ohjeista" tai vastauksista ei nyt tähän kysymykseen ollut mitään hyötyä.

• Anonyymi

Osta joku halpa yleislukija. Sillä voit lukea koodit, aikakin yleiset.

• Anonyymi

Sinä olet nyt kyllä hieman väärällä asenteella liikkeellä.
        Olet saanut poikkeuksellisen asiallisia vastauksia sivuston keskimääräiseen tasoon verrattuna, joten kohteliaampi vastaanotto lienee paikallaan.

• Anonyymi

Mene lähimpään Motonetiin. Siellä luetaan edullisesti vikakoodit, jos et uskalla marmorille mennä. Eivät pakkosyötä omaa korjaamoa.

• Anonyymi

Vikakoodinlukija Heed obd ii

• Anonyymi

Ajoin joskus Corolla Verson todella kovasta pakkasesta sisälle lämpimään halliin, jolloin moottorin vikavalo syttyi ja abs:sät sun muut ajovakaudenhallinnat kytkeytyivät pois päältä. Soitin sitten Toyota-huoltoon ja kysyin että mitäs nyt ja eka vastaus oli että tuo auto tänne tarkistettavaksi. No, olin reissussa eikä se onnistunut ja sitten sain vastaukseksi että irroita akun kenkä hetkeksi. Tein työtä käskettyä ja vika poistui eikä ole sen jälkeen palannut. Tapauksesta on varmaan jo 15 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe