Moottorin vikavalo syttyi ajon aikana. Ei mitään kyllä huomaa että olisi vialla muuten. Mikä olisi hyvä vikakoodienlukulaite tähän?
Toyota Avensis 2006 bensa
10
444
Vastaukset
- Anonyymi
Toyota pika huolto diagnosoi vian hetkessä, karauta sinne.
- Anonyymi
kiva olisi pelata ja sössiä tuon vian etsimisen kanssa ja yrittää etsiä itse jollain 50 e laitteella terv tuleva insinööri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva olisi pelata ja sössiä tuon vian etsimisen kanssa ja yrittää etsiä itse jollain 50 e laitteella terv tuleva insinööri
En ole koskaan moisia testereitä käyttänyt, mutta olen jostakin lukenut, ettei halvoilla laitteilla pääse kaikkiin koodeihin sisään.
Ota tuosta selvää, ennen kuin ostat mitään.
2024
- Anonyymi
Kaikilla on nyt lukemisen ymmärtämisen vaikeutta? Kysyin sopivaa laitetta, en mitään ohjeita siitä mitä joidenkin mielestä kannattaa tehdä.
Noista "ohjeista" tai vastauksista ei nyt tähän kysymykseen ollut mitään hyötyä.- Anonyymi
Osta joku halpa yleislukija. Sillä voit lukea koodit, aikakin yleiset.
- Anonyymi
Sinä olet nyt kyllä hieman väärällä asenteella liikkeellä.
Olet saanut poikkeuksellisen asiallisia vastauksia sivuston keskimääräiseen tasoon verrattuna, joten kohteliaampi vastaanotto lienee paikallaan.
- Anonyymi
Mene lähimpään Motonetiin. Siellä luetaan edullisesti vikakoodit, jos et uskalla marmorille mennä. Eivät pakkosyötä omaa korjaamoa.
- Anonyymi
Vikakoodinlukija Heed obd ii
- Anonyymi
Ajoin joskus Corolla Verson todella kovasta pakkasesta sisälle lämpimään halliin, jolloin moottorin vikavalo syttyi ja abs:sät sun muut ajovakaudenhallinnat kytkeytyivät pois päältä. Soitin sitten Toyota-huoltoon ja kysyin että mitäs nyt ja eka vastaus oli että tuo auto tänne tarkistettavaksi. No, olin reissussa eikä se onnistunut ja sitten sain vastaukseksi että irroita akun kenkä hetkeksi. Tein työtä käskettyä ja vika poistui eikä ole sen jälkeen palannut. Tapauksesta on varmaan jo 15 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1721925Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise51694