olisko huumorintajuiselle tytölle mese kamua 12-13 vuotiaista tytöistä? jos kiinnostaa ni vastaa mahd pian!!
12-13 vuotiaita mese kamuja tytölle
18
1042
Vastaukset
- ...
oisit vittu vaa laittanu osotteen ni sen ois voinu lisätä.. :D
- omaa
osoitettasi näkyville? Oletko muuten tyttö?
- kiviäkin_kiinnostaa
omaa kirjoitti:
osoitettasi näkyville? Oletko muuten tyttö?
"12-13 vuotiaita mese kamuja tytölle"
"oletko muuten tyttö?"
lue topicin otsikko... pitäisikö sana "tytölle" alleviivata? :P kiviäkin_kiinnostaa kirjoitti:
"12-13 vuotiaita mese kamuja tytölle"
"oletko muuten tyttö?"
lue topicin otsikko... pitäisikö sana "tytölle" alleviivata? :Poon tyttö.
- minä
[email protected]
miks et muuten laittanu omaa?? - tompsukka
tääl olis 11v poika.ossani on [email protected] lisää se jos haluat.
- Mesettäjä.
Täällä ois 13v poika, ossa ois [email protected]
- katsann
oon 12 vuotias tyttö elokuun 12.päivä 13.v
- -3-
Nimi: Natalie
Ikä:13
Sähköpostiosoite: [email protected]
:D- -3-
Siis sitävaa, et oon tyttö! XD
- asasAAA
sasa
- perttinen123
Tässä ois 12-vuotias poika , kaipaisin meseseuraa tytöstä / pojasta mieluiten samanikäinen. keski-pohjanmaalta
- lollollove
hei, oon 12.v tyttö ja kaipaan meseseuraa
- 14
haluatsä antaa sun sähköposti osotetta jotta voin lisäillä meseen ? T.14vee jätkä
- jookyllä
anna sähkäri niin joo ?
- Ulkopuolinen=D
Sähkäri :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928