hei!

...miiä...

Noni kaikki, jotka ootte nähneet enneunia, ANTAA KUULUA! :) haluan nyt tänne kokemuksia enneunista jotka ovat toteutuneet ja sen lisäks olis ihan kiva jos tulis spiritismi jutskiikin... uskon molempiin, joten ihmiset vapauttakaa muistonne tänne vastaukseenne! :):):)

6

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unikekonen

      Näin unta tulevasta miehestäni, muutama viikko ennen kuin tavattiin. Unessa rakastelin miehen kanssa, jolla oli erikoinen koru kaulassaan. Ja siinähän se unen koru killuu ukkoni kaulassa tänäkin päivänä.

    • Pikkutyttö

      No ensalkuun sanon että isäni on ollut reilut 20-vuotta alkoholisti. Nyt tosin ollut jo 5-vuotta kuivilla mikä on hyvä saavutus. Asuin tuolloin vielä kotona isossa omakotitalossa. Olisinkohan ollut 13-15vuotias? Äitini asui tuolloin jo muualla (eronneet). Tuolloin isällä oli pitkään myös ollut hyvä jakso... Minä näin unen, jossa hän oli taas alkanut juomaan ja unessa oli tietty ns."viinakätkö"- joka löytyy oikeastikkin talosta. Herättyäni olin onnellinen että se oli ollut vain unta. Jostain syystä kuitenkin hipsin katsomaan tiettyä kohdetta Ja varmistamaan että kaikki olisi hyvin... ja kas...siellä oli säilössä pulloja jos jonkinlaisia...niinkuin unessa. Tähän tietenkin voitte vastata että pienellä tytöllä oli pelko/aavistus tulevasta, joka heijastui sitten uneen... Ehkä olette oikeassa, mutta minulle se oli enneuni.

    • elisant

      Itse en ole enneunia nähnyt, mutta pikkusisarellani on tällaiseen taipumusta. Hän saa varoituksia ja neuvoja uniensa kautta.

      Minun mielestäni tämä on lahja ja siunaus, johon liittyy myös suunnaton vastuu. Uskon, että jokaisella on oma erilainen kyky jollain tapaa aistia ympäröivää universumiamme kaikkine salaisuuksineen.

      Spiritismistä sitten...
      Äitini oli harrastanut spiritismiä joskus nuoruudessaan ja kieltäytyi puhumasta asiasta. Vaikka kuinka me lapset häneltä asiasta kyselimme, hän ei koskaan kertonut mitä oli tapahtunut. Tyytyi vain sanomaan, ettei kaikki tässä maailmassa ole hyvää ja kaunista. Ja tähän samaan ajatukseen minäkin voin yhtyä. Kaikki tässä maailmassa ei todellakaan ole vain hyvää ja kaunista, ei edes henget.

      Aikaisemmin spiritismistä on kirjoitettu paljon enemmän ja vähemmän totta ja vähän asiaakin.
      "Yleistä rajatiedosta" - palstalta löytyi spiritismistä mielenkiintoinen keskustelu, jonka linkityksen aloitan poikkeuksellisesti keskeltä. Nimimerkki "mrkala" kirjoittaa asiasta erittäin hyvin ja suosittelen lämpimästi tutustumaan kirjoitukseen.

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000009320832

    • ........................

      Näin nuorena unta, että pakenin poliiseja ja olin niin seis, etten pysynyt pystyssä. Lopulta vain lysähdin maahan koska en pystynyt liikkumaan. Poliisit totesivat minun olevan täysin pellit seis ja mielipuoli. Heittivät maijaan ja veivät mielisairaalaan. Siellä sinisessä pyöreässä huoneessa oli pyöreä ikkuna, josta silloinen paras ystäväni huhuili minua. Sanoi yrittäneensä tappaa itsensä vetämällä ensin pillereitä ja viiltämällä sitten ranteensa auki, siksi hän on vähän aikaa lepäämässä. Ja kas kummaa. Samana aamuna ystäväni sukulainen soitti minulle ja kertoi, että tämä oli yrittänyt viiltää ranteitaan auki avittaen pillereillä ja olisi jonkun aikaa mielisairaalassa. Tosin oliko se tilanne sitten niin tulossa ja ennalta arvattavissa, että siksi vain sattumalta tuollaista unta näin. Mene ja tiedä. Kyllähän tuo hieman kummastutti aamulla.

    • .........

      kaikki unet voisivat liittää jotenkin tulevaisuuteen tai menneisyyteen.

      Tämän unen minä kuitenkin näin vähän aikaa sitten: Joku sanoi, että kaikki, jolla on luomi polvitaipeessa, pääsevät taivaaseen. Minä katsoin ja minulla oli luomi. 3 muutakin siskoani katsoivat, mutta vain yhdellä heistä oli.

    • mustalaisprinsessa

      Näen jonkinlaisia enneunia. Unet eivät ole sinällään rinnastettavissa todellisuuteen, eli en näe suoraan mitä tulee tapahtumaan, vaan näkemissäni enneunissa esiintyy symboleita jotka sitten pitää osata tulkita. Itse en ole kovin kehittynyt asiassa, mutta kerron usein unet äidilleni joka sitten selittää niiden tarkoituksen minulle. Monesti myös pohdimme yhdessä, mitä joku uneni voisi tarkoittaa.

      Äitini on muutenkin paljon "kehittyneempi" enneunien näkijä. Hän näkee ns. tavallisia unia ja enneunia ja osaa heti aamulla herättyään sanoa kumpaa on nähnyt. Minä puolestani sotken usein tavallisen unen ja enneunen, mikä joskus aiheuttaa ylimääräistä huolta itselleni ja muille... :) Mutta uskon että tässäkin asiassa voi kehittyä.

      Spiritismistä en valitettavasti voi sanoa mitään. Haluaisin sitä itsekin kokeilla, mutta toisaalta aihe pelottaa sen verran, etten saa aikaiseksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe