hei!

...miiä...

Noni kaikki, jotka ootte nähneet enneunia, ANTAA KUULUA! :) haluan nyt tänne kokemuksia enneunista jotka ovat toteutuneet ja sen lisäks olis ihan kiva jos tulis spiritismi jutskiikin... uskon molempiin, joten ihmiset vapauttakaa muistonne tänne vastaukseenne! :):):)

6

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unikekonen

Näin unta tulevasta miehestäni, muutama viikko ennen kuin tavattiin. Unessa rakastelin miehen kanssa, jolla oli erikoinen koru kaulassaan. Ja siinähän se unen koru killuu ukkoni kaulassa tänäkin päivänä.

• Pikkutyttö

No ensalkuun sanon että isäni on ollut reilut 20-vuotta alkoholisti. Nyt tosin ollut jo 5-vuotta kuivilla mikä on hyvä saavutus. Asuin tuolloin vielä kotona isossa omakotitalossa. Olisinkohan ollut 13-15vuotias? Äitini asui tuolloin jo muualla (eronneet). Tuolloin isällä oli pitkään myös ollut hyvä jakso... Minä näin unen, jossa hän oli taas alkanut juomaan ja unessa oli tietty ns."viinakätkö"- joka löytyy oikeastikkin talosta. Herättyäni olin onnellinen että se oli ollut vain unta. Jostain syystä kuitenkin hipsin katsomaan tiettyä kohdetta Ja varmistamaan että kaikki olisi hyvin... ja kas...siellä oli säilössä pulloja jos jonkinlaisia...niinkuin unessa. Tähän tietenkin voitte vastata että pienellä tytöllä oli pelko/aavistus tulevasta, joka heijastui sitten uneen... Ehkä olette oikeassa, mutta minulle se oli enneuni.

• elisant

Itse en ole enneunia nähnyt, mutta pikkusisarellani on tällaiseen taipumusta. Hän saa varoituksia ja neuvoja uniensa kautta.

Minun mielestäni tämä on lahja ja siunaus, johon liittyy myös suunnaton vastuu. Uskon, että jokaisella on oma erilainen kyky jollain tapaa aistia ympäröivää universumiamme kaikkine salaisuuksineen.

Spiritismistä sitten...
      Äitini oli harrastanut spiritismiä joskus nuoruudessaan ja kieltäytyi puhumasta asiasta. Vaikka kuinka me lapset häneltä asiasta kyselimme, hän ei koskaan kertonut mitä oli tapahtunut. Tyytyi vain sanomaan, ettei kaikki tässä maailmassa ole hyvää ja kaunista. Ja tähän samaan ajatukseen minäkin voin yhtyä. Kaikki tässä maailmassa ei todellakaan ole vain hyvää ja kaunista, ei edes henget.

Aikaisemmin spiritismistä on kirjoitettu paljon enemmän ja vähemmän totta ja vähän asiaakin.
      "Yleistä rajatiedosta" - palstalta löytyi spiritismistä mielenkiintoinen keskustelu, jonka linkityksen aloitan poikkeuksellisesti keskeltä. Nimimerkki "mrkala" kirjoittaa asiasta erittäin hyvin ja suosittelen lämpimästi tutustumaan kirjoitukseen.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=679&posting=22000000009320832

• ........................

Näin nuorena unta, että pakenin poliiseja ja olin niin seis, etten pysynyt pystyssä. Lopulta vain lysähdin maahan koska en pystynyt liikkumaan. Poliisit totesivat minun olevan täysin pellit seis ja mielipuoli. Heittivät maijaan ja veivät mielisairaalaan. Siellä sinisessä pyöreässä huoneessa oli pyöreä ikkuna, josta silloinen paras ystäväni huhuili minua. Sanoi yrittäneensä tappaa itsensä vetämällä ensin pillereitä ja viiltämällä sitten ranteensa auki, siksi hän on vähän aikaa lepäämässä. Ja kas kummaa. Samana aamuna ystäväni sukulainen soitti minulle ja kertoi, että tämä oli yrittänyt viiltää ranteitaan auki avittaen pillereillä ja olisi jonkun aikaa mielisairaalassa. Tosin oliko se tilanne sitten niin tulossa ja ennalta arvattavissa, että siksi vain sattumalta tuollaista unta näin. Mene ja tiedä. Kyllähän tuo hieman kummastutti aamulla.

• .........

kaikki unet voisivat liittää jotenkin tulevaisuuteen tai menneisyyteen.

Tämän unen minä kuitenkin näin vähän aikaa sitten: Joku sanoi, että kaikki, jolla on luomi polvitaipeessa, pääsevät taivaaseen. Minä katsoin ja minulla oli luomi. 3 muutakin siskoani katsoivat, mutta vain yhdellä heistä oli.

• mustalaisprinsessa

Näen jonkinlaisia enneunia. Unet eivät ole sinällään rinnastettavissa todellisuuteen, eli en näe suoraan mitä tulee tapahtumaan, vaan näkemissäni enneunissa esiintyy symboleita jotka sitten pitää osata tulkita. Itse en ole kovin kehittynyt asiassa, mutta kerron usein unet äidilleni joka sitten selittää niiden tarkoituksen minulle. Monesti myös pohdimme yhdessä, mitä joku uneni voisi tarkoittaa.

Äitini on muutenkin paljon "kehittyneempi" enneunien näkijä. Hän näkee ns. tavallisia unia ja enneunia ja osaa heti aamulla herättyään sanoa kumpaa on nähnyt. Minä puolestani sotken usein tavallisen unen ja enneunen, mikä joskus aiheuttaa ylimääräistä huolta itselleni ja muille... :) Mutta uskon että tässäkin asiassa voi kehittyä.

Spiritismistä en valitettavasti voi sanoa mitään. Haluaisin sitä itsekin kokeilla, mutta toisaalta aihe pelottaa sen verran, etten saa aikaiseksi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6757
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1277
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1180
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1057
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe