Minkalainen tuo Honda on kestämään ja huonot ja hyvät puolet?
Honda NTV 650 revere
4
2219
Vastaukset
- japo
mulla on revere helppo ajettava ja vääntävä mittarissa 70000 vailla murheita niitä on 37kw ja 44kw tosin pienemmästä saa isonman ja revere, ntv,ntv hawk, dauville. on samoja pyöriä osassa on vaan katteet etu pleksi ja takalaukku on ainoot minkä oon ostanu siihen ja eikä muuten tuu edes joka viikko samanlaista vastaan
- Jouni56
Mikä on kulutus ?onko istuma asento hyvä (säädettävissä ohjaustanko ym)?Sopiiko lyhyelle kuljettajalle ?
- japo
Jouni56 kirjoitti:
Mikä on kulutus ?onko istuma asento hyvä (säädettävissä ohjaustanko ym)?Sopiiko lyhyelle kuljettajalle ?
mulla ei ole säädettävää ohjaustankoa mutta olen nähnyt samanlaisen missä on olisikohan vuosimallista kiinni. istumaasento on mielestäni hyvä ei kyykky. itse olen 175 cm pitkä lyhyempikin pystyy hyvin. helppo hallita paikallaan ei paina "kuin"200 kg paino alhaalla. kulutus seka ajossa noin 4l maantiellä alle 4l onkos sulla kiikarissa kyseinen laite?
- Jouni56
Minkä merkkinen pleksi käy ja hinta ?Terv Jouni K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829