Kävin syyskuussa Rihun alueella Heinolassa erään eläkkeellä olevan rouvan rantatalolla traktoriasioilla. Rouva joka jo lähestyi 70 ikävuotta näytti rannassa olevaa saunarakennusta ja kertoi että oli käynyt kesällä jokin firma kymenlaaksosta puhdistamassa hänen saunarakennuksen puisen ulkokuoren tummuudesta ja liasta.
Kysyin mikä tämä tälläinen firma on kun näin että saunamökin ulkovaippa oli kuin jonkun taudin saanut tämän firman käsittelyn jäljiltä. Vanha rouva kertoi että puhdistuspintakäsittelyfirma oli ottanut useita tuhansia euroja päivän työstä ja jättänyt kauhean läikikkääksi puupunnan johon vanha rouva oli ostanut k-raudasta jo hiomapaperia paljon että alkaa hiomaan saunaansa tämän kymenlaaksosta tulleen pintakäsittelyfirman jäljiltä. Pakko on tätä vanhaa rouvaa vähän auttaa näin netin kautta ja kysynkin onko tietoa mikä firma kymenlaaksosta ( ehkä Kouvola tai lähistö ) on sielläpäin ollut ihmisille tekemässä huolimatonta työtä ja isolla hinnalla! Tämä firma on jollain puhaltamistavalla ollut puhdistavinaan puunpinnan ja tainnut olla niin kiireinen että vähän pintaa puhdistanut ja jättänyt kauhean läikikkääksi saunan seinät. Rouvalla ei ollut muistissa mikä firma ja oli ottanut rahat käteen joten ei ollut kuitttia katsoa mistä olisi nähnyt firman nimen. Onko tietoa mikä firma tämä joka jollain maalaus tai erikoispintaa koneilla markkinoisi, ainakin varoituksen sana muille.
Mikä Firma Kymenlaaksosta ?
Anonyymi-ap
1
75
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll251121Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän541108Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30626Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘40597