Olen 28-vuotias mies, jolla on ollut nyt parin vuoden ajan käytössä vaipat melko säännöllisesti. Yliaktiivinen rakko ja hermotushäiriö rakossa johtaa siihen, että välillä virtsa karkaa hallitsemattomasti. Vaipat ovat olleet iso apu. Haluaisin jakaa kokemuksia tai keskustella muiden kanssa, jotka joutuu vaippoja käyttämään. Mieluiten oman ikäisten kanssa.
Vaippojen käyttö
9
533
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä jo pitkään kärsitty samoista oireista ja vaipat 24/7 käytössä.
Ikää on jo 60 - Anonyymi
Lapsesta saakka pissaa karkaillut, mutta ongelmaksi se koettiin vasta 12 vuotiaana kun
koulumatkalla bussissa (matka-aika yli tunnin) alkoi toistuvasti pidätyskyky pettää.
Joten Tenan housuvaipat tulleet tutuiksi viimeisen 20 vuoden aikana. Onneksi ne on
huomaamattomia ja suojaavat että voi elää normiarkea.- Anonyymi
Viimeiset 10 vuotta ollut itsellä käytössä vaipat. Pidätyskyky ei ole mikään parhain ja yliaktiivinen rakko pahentaa asiaa huomattavasti. 18-vuotiaasta asti tilannetta tutkittu
- Anonyymi
Minulla loppui karkailu kokonaan lantionpohjan jumpalla, sekä rakon venytyksellä. Lääkäriltä pyysin neuvoja ongelman ratkaisuun. Kallis oli toimenpide, mutta kyllä Tenoillakin on hintaa.
- Anonyymi
Salilla tuppaa pissaa karkailla, joten oon käyttänyt Tena Men tuotteita ja hyvin
on pärjätty.- Anonyymi
Mitä tuotteita käytät? Itse olen havainnut hyväksi tena men level 2 tippasuoja tai premium fit housuvaipat
- Anonyymi00007
Housuun täälläkin tuppaa lirahtelemaan, hätä kun iskee ykskaks ja tuntuu ettei
pystyisi yhtään pidättelemään. Tämän vuoksi housussani on Tenan inkohousut,
antavat jos ei muuta niin stressitöntä oloa ja pitävät pissan vaipassa kastelematta
muuta vaatetusta.- Anonyymi00009
Mistä niitä vaippoja saa. Jos ostaa ruokatavaraliikkeestä, niin mistä tiedän, mikä on oikea merkki?
- Anonyymi00008
Muista ettemme ole yksin vaivan kanssa, tutkimuksen mukaan joka kolmas yli
40 vuotias mies on kokenut virtsankarkailua kerran tai kaksi eli inkontinenssi on
vaivannut heitä. Itsellä myös yliaktiivinen rakko aiheuttaa että kun pakottavatarve
iskee niin housuunhan pissa pääsee. Joten inkohousuja käytän jottei muut huomaa
vaivaani. Mitä tulee ostoksilla käyntiin niin en ole huomannut että ostokseni
ketään kiinnostaa, ostaahan naisväki moninkertaisesti erilaisia niin inkontinenssi
suojia kuin kuukautissuojia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3834364Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483759KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1032705Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92431Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei152249Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1521920Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181858- 1201826
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241419Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551105