Veikkaan että Numerosensei joutui psykiatriselle kun suomi24 oli viikonlopun rikki. Eipä päässyt vatvomaan muiden elämää, oman puuttuessa.
Rikkiviikonloppu
4
153
Vastaukset
Täällä puhutaan usein jostain henkilöstä jota nimitetään sanalla sensei.
Minun piti googlettaa sanan merkitys joka onkin hyvin arvostettava.
Mihin siis perustuu tähän henkilöön kohdistuva arvostuksen puute? 😒- Anonyymi
Perustuu Pattayan rakkauteen ja 2010:n nuolemattomuuteen.
Anonyymi kirjoitti:
Perustuu Pattayan rakkauteen ja 2010:n nuolemattomuuteen.
Hienoa.
Tuosta nuolemisesta tulikin mieleeni ensimmäinen ulkomaan komennukseni joka oli Kyproksella.
Pojat veivät minut kylälle messiryyppäjäisten lopuksi ja sanoivat että nyt on aikasi suorittaa Kypros-vala ollaksesi arvostamamme mies.
Pelkäsin pahinta mutta se yllätti senkin.
Kohteena oli paikan lihavin nainen nimeltään Kultasuu koska hänellä oli kultahampaita.
Tehtävänä oli nuolla Kultasuun tavara ja panna päälle.
Toverit katsoivat ja tarkkailivat että tehtävä tuli suoritettua.
Valan jälkeen lähdimme hoilottelemaan kylälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505157Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.672935Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2831448Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721143Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok761069- 1291062
- 1701038
- 49924