Miksi ostaa Tokmanilta kiinalaista rojua, kun Temulta saa samaa kamaa alle puoleen hintaan ja ilman postikuluja toimitettuna?
Temujoulua kaikille!
16
243
Vastaukset
- Anonyymi
Nopea oli viimeinenkin tilaukseni, viikossa tuli Matkahuollon boksiin. Laadukasta käyttökamaa, sellaistakin jota ei marketeista täällä löydä.
- Anonyymi
Rojua saa, joo. Ei takuuta, ei tuoteturvaa. Ties mitä kemikaaleja ja kertakäyttöisiä rimpuloita. Kannattaa ostaa laillisesti maahantuotuja tuotteita, niissä on takuu ja tuotteet ovat Tullin tarkastamia.
- Anonyymi
Juu, sulaa hulluutta lihottaa Kakkosen pallimahaa entisestään.
- Anonyymi
Pelkästä vittuilusta Urpon hallitusta kohtaan tilaan kaiken mahdollisen ulkomailta
- Anonyymi
Samaan aikaan Temusta tilaajat ihmettelevät kun irtisanomislappu kädessä. Tyhmää ja lyhytnäköistä.
- Anonyymi
Temutan niin kauan ku henki pihisee sieltä saa jopa ruumisarkun tilattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Temutan niin kauan ku henki pihisee sieltä saa jopa ruumisarkun tilattua.
Juu, ihan paras paikka.
- Anonyymi
Älä koskaan osta kiinalaisista kaupoista tai kiinalaisia tuotteita ! Tai olet tukemassa totaalisen sairasta kommunistihallintoa joka raiskaa kaikkia ihmisoikeuksia !
- Anonyymi
Itse en koskaan osta muuta kuin kiinalaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en koskaan osta muuta kuin kiinalaista.
Nimenomaan nyt kaikki porukalla temuttamaan jee!!🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan nyt kaikki porukalla temuttamaan jee!!🤣😅
Ai tenuttamaan?
- Anonyymi
Suurin negatiivi, mitä olen huomannut Kiinasta tilaamisesta, on tuotteiden laatu. Olen tehnyt esim. oman säännön itselleni, että en ikinä osta elektroniikkaa, tai elektroniikkaan liittyviä tuotteita, Kiinasta, sillä ne kestää todella lyhyen aikaa. Vaatteet ovat myös usein todella huonolaatuisia, sillä useimmat vaatteet myynnissä siellä on tehty 100% polyesteristä. Kiinasta saa tietenkin 100% puuvillasta tehtyjä vaatteita, mutta nämä maksavat enemmän.
Sitten tietenkin pitää ottaa huomioon, kuinka Temusta on huhuttu, että se myisi tuotteita, jotka on tehty pakkotyövoiman avulla, eli toisin sanoen orjatyövoiman (Kiinassahan on siis keskitysleirejä). En käske ketään suoraan lopettamaan Temun käytön, mutta mielestäni on tärkeää, että ihmiset tämän tietävät.
Mainitsen myös, että maailmalla on tällä hetkellä todella iso "dropshippaus"-ongelma, joten oikeasti hyviä ja kestäviä tuotteita on vaikea löytää, sillä ei ikinä tiedä onko tuote vain hyödytön dropshipattu halppis esine.- Anonyymi
Mitäs se sulle kuuluu kuka mistäkin ostaa tavaransa.
Itse olen tilannut temulta ja tilaan jatkossakin
- Anonyymi
Tilasin temulra joukukusen
- Anonyymi
Minä tilasin pari aikuisten lelua. Joulunpyhät menee ilman housuja
- Anonyymi
Joulupäivät ovat keskellä viikkoa! Ei ole mitään pyhiä!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585080
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544582Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224519Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2961727- 901394
- 791354
- 2281308
- 3061025
- 199940
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50850