huomenta,kysyiein teiltä neuvoa kun asun tässä apinoiden planeetalla eli porissa yh.auntojen vuokra.asunnossa ja oloni on täällä tehty jo 15 vuoden ajan maanpäälliseksi helvetiksi ja nämä edeltävät 5 vuotta vielä kamalammiksi ,no mutta asunnossa ei ole ollut 5 vuoteen toimivaa hellaa jääkaappipakastinta ja nyt on keittiön ja vessam altaat olleet tukossa n,2kk olen asiasta ilmoittanut 3 kertaa mutta niitä ei olla tultu avaamaan kun tämä yksi maailmanomistaja joka varallisuutensa sai minulta varastaneista ideoista ja ajatuksista niin nämä paikallisethan tanssivat sen pillin mukaan armopalojen toiveessa ja kaikki vain siksi että ukko on ylimielinen ja hän kuulemma koko porin voimin ottaa minulta jotkut luulot pois en tiedä ei minulla koskaan ole ollut mitään luuloja itsestäni mutta minkä minä sille olen voinut että ideoita on piisannut,muutta mitä teen tämän asian kanssa koska tämä touhu täällä on ihmisoikeuksia halventavaa jota saan toki välillä keittää yli että joudun puolustamaan itseäni ja lastani mutta katson että en olisi velvoitettu maksamaan täyttä vuokraa kun asuinoloja ei korjata ihmismoisiksi.olen yrittänyt muuttaa mutta sitten minulle talon narkkarit huutaa että et sinä mihihnkään pääse muuttamaan ettei muut kaupungit hyödy ideoistasi,mutta pitäisiko minun tilata omakustanteisesti putkimies kun ne avausrakeetkaan ei viemäreitä saa auki,
hankalat olot
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4416397Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1363721Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982468Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251939Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1121293Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 631075
- 621058
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76970- 44963