hankalat olot

Anonyymi-ap

huomenta,kysyiein teiltä neuvoa kun asun tässä apinoiden planeetalla eli porissa yh.auntojen vuokra.asunnossa ja oloni on täällä tehty jo 15 vuoden ajan maanpäälliseksi helvetiksi ja nämä edeltävät 5 vuotta vielä kamalammiksi ,no mutta asunnossa ei ole ollut 5 vuoteen toimivaa hellaa jääkaappipakastinta ja nyt on keittiön ja vessam altaat olleet tukossa n,2kk olen asiasta ilmoittanut 3 kertaa mutta niitä ei olla tultu avaamaan  kun tämä yksi maailmanomistaja joka varallisuutensa sai minulta varastaneista ideoista ja ajatuksista niin nämä paikallisethan tanssivat sen pillin mukaan armopalojen toiveessa ja kaikki vain siksi että ukko on ylimielinen ja hän kuulemma koko porin voimin ottaa minulta jotkut luulot pois en tiedä ei minulla koskaan ole ollut mitään luuloja itsestäni mutta minkä minä sille olen voinut että ideoita on piisannut,muutta mitä teen tämän asian kanssa koska tämä touhu täällä on ihmisoikeuksia halventavaa jota saan toki välillä keittää yli että joudun puolustamaan itseäni ja lastani mutta katson että en olisi velvoitettu maksamaan täyttä vuokraa kun asuinoloja ei korjata ihmismoisiksi.olen yrittänyt muuttaa mutta sitten minulle talon narkkarit huutaa että et sinä mihihnkään pääse muuttamaan ettei muut kaupungit hyödy ideoistasi,mutta pitäisiko minun tilata omakustanteisesti putkimies kun ne avausrakeetkaan ei viemäreitä saa auki,

1

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
        Maailman menoa
        24
        4569
      2. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
        Maailman menoa
        125
        3944
      3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
        Maailman menoa
        29
        3677
      4. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
        Maailman menoa
        144
        2675
      5. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
        Maailman menoa
        86
        2553
      6. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
        Maailman menoa
        9
        2423
      7. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
        Maailman menoa
        25
        2400
      8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
        Maailman menoa
        65
        2287
      9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
        Maailman menoa
        44
        1931
      10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
        Maailman menoa
        142
        1737
      Aihe