Kyllä kelpasi taas ajella edullisella bensalla duunipaikalle pitämään yhteiskunnan rattaita pyörimässä ja nyt ruokatunnilla muistuttaa kaikille miten hyvää työtä Riikan hallitus tekee jokaisen suomalaisen eteen. Oikein hyvällä mielellä painetaan duunia ja tienataan perjantaihin ja sitten vietetään taas perussuomalaista laatuaikaa perheen kanssa.
Uusi perussuomalainen duunariviikko
22
232
Vastaukset
- Anonyymi
Viikonloppu oli mukavaa aikaa. Vaimon kanssa rakasteltiin ahkerasti ja käytiin katsomassa linnanvirrassa kivoja sorsia. Ei sentään syötetty niitä.
- Anonyymi
Ja viikolla oli kanssa mukavaa kun tuli Galluppi, että persujen orastanut nousu on tyssännyt . Oli tullut miinusta kannatuksessa. Tolkut työläiset tulevat takaisin oikeisiin työväenpuolueisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja viikolla oli kanssa mukavaa kun tuli Galluppi, että persujen orastanut nousu on tyssännyt . Oli tullut miinusta kannatuksessa. Tolkut työläiset tulevat takaisin oikeisiin työväenpuolueisiin.
Höpöp höpö suomalaiset luottavat perussuomalaisiin ja nousuun. Punikkipuolueita ei enää kaivata.
- Anonyymi
Polttoaineista on ylitarjontaa.
https://yle.fi/a/74-20192884
Raakaöljyn hinta on alle puolet siitä mitä se oli Marinin hallituksen aikana. Marin ei pysty nostamaan raakaöljyn hintaa, eikä Purra laskemaan.
Polttoaine veroa on pudottu vuonna 2023 joka pudotti hintaa 4c/litra, verotuloja se pudotti 169 milkoonaa euroa. joka oli pois esim terveydenhoidosta.- Anonyymi
Riikka on laskenut mukavasti raakaöljyn hintaa ja Sanna Marin aiheutti aikanaan taloudellista epävakautta omalla toiminnallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riikka on laskenut mukavasti raakaöljyn hintaa ja Sanna Marin aiheutti aikanaan taloudellista epävakautta omalla toiminnallaan.
Onko Purra mukana Opekin kokouksessa Wienissä missä päätetään raakaöljyn hinnasta?
En tiennytkään, että Suomalainen ministeri päättää Saudi-arabian ja Kuwaitin raakaöljyn myynti hinnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Purra mukana Opekin kokouksessa Wienissä missä päätetään raakaöljyn hinnasta?
En tiennytkään, että Suomalainen ministeri päättää Saudi-arabian ja Kuwaitin raakaöljyn myynti hinnasta.Taas huomaamme miten kateellisia ja katkeria demarit ovat. Eihän ministerien tehtävä ole ole juosta Saudi-Arabiassa ja Kuwaitissa vaan pitää suomalaisten asiaa Suomessa. Demarit ovat juosseet iät ja ajat Venäjällä kaasuputkiasiolla ja Venäjän asialla. Onneksi nyt perussuomalaiset pitävät bensiinin hinnan alhaalla suomalaisten hyväksi.
- Anonyymi
Minäkin ryhdyin persuksi, ja kyllä on elämä selkeää. Päässä on vain yksi ajatus. Minä minä minä minä minä minä minä........
- Anonyymi
Minä en rupea mistään hinnasta persuksi, äläkä hyvä ihminen rupea sinäkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aloittajalla jäänyt levy jumiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bensan hinta ratkaisee. Ja hyvä, että Jani Mäkelä ja kumppanit painavat taas tolkusti jarrua ilmastovouhotuksessa. Niin tekee Trumpikin.
- Anonyymi
Sinä se vaan jaksat laittaa aina tämän saman tekstin. Luuletko, että ihmiset eivät huomaa, kun kirjoitat aina samaa paskaa?
- Anonyymi
Sanna sanoo minä minä minä ja minä varsinkaan en ole tehnyt virheitä.
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue ja kansalaiset eivät kaipaa enää sannailua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna sanoo minä minä minä ja minä varsinkaan en ole tehnyt virheitä.
Perussuomalaiset on suurin duunaripuolue ja kansalaiset eivät kaipaa enää sannailua.persuilla tulee vaaleissa rieskapaskat housuun
- Anonyymi
Riikka köyhdyttää suomalaisen duunarin elämää kokoajan ja antaa rikkaille lisää rahaa lainaamalla sitä valtiolle.
- Anonyymi
Näin kerrottiin netissä.
+2
Purra on "käynyt eläkerahaston kimppuun" ensisijaisesti kahdella tavalla: ottamalla sijoitustuottoja ja varoja Valtion eläkerahastosta valtiontalouden paikkaamiseen ja toiseksi lakkauttamalla vapaaehtoisen eläkesäästämisen verovähennykset. Nämä toimet on perusteltu julkisen talouden vahvistamisella, mutta ne ovat herättäneet kritiikkiä. - Anonyymi
Oikein mielelläni aamulla keittelen kahvit ja mietin ettei tarvii mihinkään lähteä vaan katella rauhassa tollojen riitelyä. Siinäpähän maksatte minunkin aamukahvit senkin typerät duunarit.
- Anonyymi
Älä duunareita mollaa ja naura niille, useimmat ihan minimipalkalla ja elävät kädestä suuhun.
Naura mieluummin näille rikkaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä duunareita mollaa ja naura niille, useimmat ihan minimipalkalla ja elävät kädestä suuhun.
Naura mieluummin näille rikkaille.Duunarit ovat muikkuja kun äänestävät oikeistoa.
- Anonyymi
Marinilla oli tavoitteena 3,5 euroa litra ja käytti siihen jakeluvelvoitetta.
Perussuomalaiset ensi töikseen kumosivat tämän velvoitteen.
Kiitos Riikka! - Anonyymi
Kylläpä naurattaa kun ei tarvitse lähteä edes ajamaan työpaikalla, vaikka olisi lämmin sähkökäyttövoimainen auto katoksessa.
Jään tekemään etänä kotoa.- Anonyymi
Kyllä se on mukavaa etäillä. Ajakaa sinne otanmäkeen ja kaivoksille. Hajotkaa aamuihinne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku305073Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova701961HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1131837Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel291804- 1111700
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v61569Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p235984- 71921
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.44907Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54853