Minulla on v. 2007 ostettu Samsung LCD-TV (HD ready), joka on yhdistettynä HD thunder tallentavaan digiboksiin. Tähän asti on toiminut hyvin, vaan tänä aamuna tuli tuo otsikossa mainittu ilmoitus. Kaivoin esiin ohjekirjan vianetsinnät ja siellä mainittiin ko. ilmoituksen kohdalla "Tarkista videon suurin käytettävissä oleva tarkkuus ja virkistystaajuus Muuntaja. Vertaa arvoja näyttötilojen arvojen taulukkoon". Arvatkaa ymmärtänkö tuosta mitään ? No en. Jaksaisiko joku auttaa ?
Lisäksi minulla on vain yksi kaukosäädin ja se on tuohon digiboksiin, Olen toki saanut molemmat laitteet auki sillä, mutta kun yritän päästä TV:n asetuksiin se ei toimi. TV:n sivussa on kyllä muutama nappula, josta saa näkyviin asetusten päävalikon (= kuva. ääni jne) vaan ei pääse eteenpäin.
Samsungin nettisivuilta viidakosta ja botista ei apuja löytynyt....
Kiitos kommenteista !
Samsung LCD-TV 'Tilaa ei tueta'
Anonyymi-ap
4
206
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tässä vielä aloittaja: telkkariin ei siis tule mitään kuvaa, näkyy vain HDMI ja tuo teksti 'tilaa ei tueta'.
- Anonyymi
Samsung on muutenkin aivan yliarvostettu merkki ! Nykyään löytyy todella edullisa tv-merkkejä, jotka hakkaavat nämä suomalaisille kalliilla tv mainonnalla ja aivopesulla myydyt mallit mennen tullen. Ei siis muuta kuin ostohousut jalkaan.
- Anonyymi
Digiboksin asetukset on pielessä. Tsekkaa ne.
- Anonyymi
Ratkaisin ongelman: vanha kunnon kanavahaku kehiin ja tv:n kuva ja kanavat palasi !
Terv. Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268- 1021069
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975