Romani naista pikana.

Anonyymi-ap

Tutustuin aikoinani erään nettisivun kautta romani-naiseen ja päädyttiin tutustumisen jälkeen asunnolleni harrastamaan seksiä mikä oli jo alunperin selvää nettisivuillakin koska sielä suuri osa roikkuu vain seksiseuran perässä. Tavattiin asunnon lähettyvillä mutta pienien epäilysten saattelemana varmistin että nainen on todellakin yksin matkassa ja lupaus piti, uskaltauduin siis paikalle ja siirryttiin siitä minun asuntooni. Aloin rohkeasti kosketella naista kun oltiin hetken seurusteltu sohvalla ja kosketteluuni vastattiin upealla suutelulla, tunsin sormiini naisen kiiman kun häpy suorastaan valui kiimanesteitä, otin jäykän kaluni esille ja sain hetkellisesti upeaa suuseksiä minkäjälkeen annoin oman näytön osaamisestani naiselle, naisen hengitys muuttui huokailuksi ja tunsin että pillu alkaa sykkiä orgasmin merkiksi, lisäsin pari sormea mukaan ja hieroin klitorista samalla kunnes nainen lauksesi kroppa väristen, tässä vaiheessa nousin ylös ja työnsin kalun naisen märkään emättimeen ja aloin nussia tuota ihanaa tummaa siistiksi ajeltua pillua ehkä vähän rajullakin tahdilla mutta päätin nauttia kunnolla, tunsin kun oma lasti alkoi osoittaa liikkeelle lähtöä ja vedin kalun ulos tuosta ihanasta kiiman tuoksuisesta pillusta ja laskin lastit talouspaperille. Homma tuli hoidettua ns pikana ja molemmat sai mitä halusi mutta jälkeenpäin olen miettinyt tapausta vähintääänkin erikoiseksi.

10

4483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten heräsit Lidlistä ostetut boxerit mällissä.

• Anonyymi

Oooh niinkö sulle itelles aina käy. Mistäpä tuo muuten mielees ois tullu.

• Anonyymi

Ai että oikein Lidlistä boxerisi joudut ostaa. Hyi saatana köyhä homo.

• Anonyymi

Siinäpä tuli kaiken olennainen itsestäsi. Lidlin boxerit buaahaa köyhää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä tuli kaiken olennainen itsestäsi. Lidlin boxerit buaahaa köyhää.

Sää mää ja bää tietää buaahaa

• Anonyymi00007

romani naiset ei ota suihin

• Anonyymi00008

Ei ankeampaa ja rajoittuneempaa seksiseuraa voi löytää kuin romani nainen. Ja kerron tän useamman kokemuksen äänellä.

• Anonyymi00009

Onko tämä niitä sedän juttuja kun neljä neitosta tuli raskaaksi?

• Anonyymi00012

Sinähän sen tiedät spede buaahaa

• Anonyymi00010

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe