Nyt ilkeys ja kateus aloitus

Anonyymi-ap

Tänään alkaa joulutorttu kausi uuni lämpenee kenelläpä on pian joulutorttui

22

222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mut pumpernikkeli! Siinä vasta pipariherkku.

• Anonyymi

Hyvii nekin on mutta ei ole joulutorttuja voittanutta on ne niin hyvii

• Just tilattiin töihin päärynä-kinuski -marmeladia ja kylkeen pitää vielä ostaa taikinat, niin pääsee leipomaan. Tosimuijat tekee tosin itse taikinat, mutta menee se valmiillakin.

Meillä on perjantaisin kakkupäivä ja tänä perjantaina on vielä hampparipäivä, niin tehdään sen kunniaksi amerikkalainen juustokakku ja vadelmamelbaa.

• Anonyymi

Kyllä helpommalla pääsee valmis taikinalla tai levyillä ja luumuhilloa sen olla pitää mut kyl kaikki alas menee mut luumuhillo on parhain

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä helpommalla pääsee valmis taikinalla tai levyillä ja luumuhilloa sen olla pitää mut kyl kaikki alas menee mut luumuhillo on parhain

Juu, ne on makuasioita. Tehdään luumulla sitten lähempänä joulua.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Juu, ne on makuasioita. Tehdään luumulla sitten lähempänä joulua.

Mutta töissä teette miten töissä teette mutta kotonasi tee valmis joulutorttulevyistä ja luumuhillosta itsellesi

• Itse en leivo joulutorttuja, ne menevät vähän huonosti kaupaksi. Pipareita leivon senkin edestä. Paistamisen jälkeen koko koti tuoksuu joululta. 😊

• Anonyymi

Epäilen eli syöt yhden tortun syöt toisen kolmannen syöt kaikki haluat lisää ja haluaa joka kahvin kanssa niitä

• Anonyymi kirjoitti:

Epäilen eli syöt yhden tortun syöt toisen kolmannen syöt kaikki haluat lisää ja haluaa joka kahvin kanssa niitä

Höpsis! Pipareita voin syödä toisen, kolmannen ja ehkä muutaman lisää. Niihin ei heti kyllästy. 😃

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Höpsis! Pipareita voin syödä toisen, kolmannen ja ehkä muutaman lisää. Niihin ei heti kyllästy. 😃

No ei kyllä torttuihinkaan ja jos kaksi viikkoo syö joka päivä 20 tai 30 torttuu niin pitää päivän kaks taukoo niin maistuu taas kuin ei olis koskaan saanutkaan

• Anonyymi

Ei nyr vielä. Ehkä itsenäisyyspäivänä leivon joulutorttuja.

• Anonyymi

Ja omenahillo on minusta niissä paras vaihtoehto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja omenahillo on minusta niissä paras vaihtoehto.

Viime jouluna kokeilin omenahilloa täällä joku ehdotti ja kokeilin ja toisella kertaa pakko kun luumuhillot oli loppunut no kyllä niitäkin syö mutta luumuhillo on paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viime jouluna kokeilin omenahilloa täällä joku ehdotti ja kokeilin ja toisella kertaa pakko kun luumuhillot oli loppunut no kyllä niitäkin syö mutta luumuhillo on paras

Makuasia. Luumuhillokin menee, mutta jos saan valita, niin omenalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vaatisin luumuhilloa eli sit täytyy tehdä kumpiakin vaik puolet ja puolet tai joka toinen pellillinen ompulla ja toinen luumulla ja kumpikaan ei vanhene

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vaatisin luumuhilloa eli sit täytyy tehdä kumpiakin vaik puolet ja puolet tai joka toinen pellillinen ompulla ja toinen luumulla ja kumpikaan ei vanhene

Sellainen, joka vaatii, ei saa täällä yhtään mitään. Pyytävä saattaa saadakin, jos hyvin käy. Vaatija tehköön ihan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä mitään valita ehdottaa voi kauniisti mut luumutorttu kahvit juodaan ja jos kiltisti on niin voi saada toisenkin jopa kolmannenkin ja sit löylylenkin puolikas saa suolaakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä mitään valita ehdottaa voi kauniisti mut luumutorttu kahvit juodaan ja jos kiltisti on niin voi saada toisenkin jopa kolmannenkin ja sit löylylenkin puolikas saa suolaakin

Voin myös jättää sen tortun syömättä. Saapahan toinen yhden enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin myös jättää sen tortun syömättä. Saapahan toinen yhden enemmän.

No joo olis kyl paras kahvi hetki sanot syö tuo toinenkin torttu ja tuu sit makkariin niin saat toistakin torttuu ja sen jälkeen keitetään kunnon sumpit no kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo olis kyl paras kahvi hetki sanot syö tuo toinenkin torttu ja tuu sit makkariin niin saat toistakin torttuu ja sen jälkeen keitetään kunnon sumpit no kelpaa

Yöks mikä ukkeli. Juu ei kiitos.

• Anonyymi

Hrmph.

Ja minulla kun on iltapalaksi vain suppilovahveropastaa ja lasillinen 9-vuotiasta gran reservaa,

Tätä on edellisen perusteella ehkä vaikea uskoa, mutta himoitsen joulutorttuasi, luumuhillolla.

• Anonyymi

Tilasin jouluksi urheilujoukkueen keksejä ja mitä mummon herkkuleipiä lienevätkään. Pari lootaa riittää koko jouluksi. En leivo pipareita, ehkä yhden taikinan torttuja värkkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      70
      4878
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      10
      3320
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      15
      2530
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      56
      1633
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1546
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1316
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      93
      1249
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      217
      985
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      68
      942
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      855
    Aihe