Tänään alkaa joulutorttu kausi uuni lämpenee kenelläpä on pian joulutorttui
Nyt ilkeys ja kateus aloitus
22
222
Vastaukset
- Anonyymi
Mut pumpernikkeli! Siinä vasta pipariherkku.
- Anonyymi
Hyvii nekin on mutta ei ole joulutorttuja voittanutta on ne niin hyvii
Just tilattiin töihin päärynä-kinuski -marmeladia ja kylkeen pitää vielä ostaa taikinat, niin pääsee leipomaan. Tosimuijat tekee tosin itse taikinat, mutta menee se valmiillakin.
Meillä on perjantaisin kakkupäivä ja tänä perjantaina on vielä hampparipäivä, niin tehdään sen kunniaksi amerikkalainen juustokakku ja vadelmamelbaa.- Anonyymi
Kyllä helpommalla pääsee valmis taikinalla tai levyillä ja luumuhilloa sen olla pitää mut kyl kaikki alas menee mut luumuhillo on parhain
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä helpommalla pääsee valmis taikinalla tai levyillä ja luumuhilloa sen olla pitää mut kyl kaikki alas menee mut luumuhillo on parhain
Juu, ne on makuasioita. Tehdään luumulla sitten lähempänä joulua.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Juu, ne on makuasioita. Tehdään luumulla sitten lähempänä joulua.
Mutta töissä teette miten töissä teette mutta kotonasi tee valmis joulutorttulevyistä ja luumuhillosta itsellesi
Itse en leivo joulutorttuja, ne menevät vähän huonosti kaupaksi. Pipareita leivon senkin edestä. Paistamisen jälkeen koko koti tuoksuu joululta. 😊
- Anonyymi
Epäilen eli syöt yhden tortun syöt toisen kolmannen syöt kaikki haluat lisää ja haluaa joka kahvin kanssa niitä
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen eli syöt yhden tortun syöt toisen kolmannen syöt kaikki haluat lisää ja haluaa joka kahvin kanssa niitä
Höpsis! Pipareita voin syödä toisen, kolmannen ja ehkä muutaman lisää. Niihin ei heti kyllästy. 😃
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Höpsis! Pipareita voin syödä toisen, kolmannen ja ehkä muutaman lisää. Niihin ei heti kyllästy. 😃
No ei kyllä torttuihinkaan ja jos kaksi viikkoo syö joka päivä 20 tai 30 torttuu niin pitää päivän kaks taukoo niin maistuu taas kuin ei olis koskaan saanutkaan
- Anonyymi
Ei nyr vielä. Ehkä itsenäisyyspäivänä leivon joulutorttuja.
- Anonyymi
Ja omenahillo on minusta niissä paras vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja omenahillo on minusta niissä paras vaihtoehto.
Viime jouluna kokeilin omenahilloa täällä joku ehdotti ja kokeilin ja toisella kertaa pakko kun luumuhillot oli loppunut no kyllä niitäkin syö mutta luumuhillo on paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime jouluna kokeilin omenahilloa täällä joku ehdotti ja kokeilin ja toisella kertaa pakko kun luumuhillot oli loppunut no kyllä niitäkin syö mutta luumuhillo on paras
Makuasia. Luumuhillokin menee, mutta jos saan valita, niin omenalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vaatisin luumuhilloa eli sit täytyy tehdä kumpiakin vaik puolet ja puolet tai joka toinen pellillinen ompulla ja toinen luumulla ja kumpikaan ei vanhene
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vaatisin luumuhilloa eli sit täytyy tehdä kumpiakin vaik puolet ja puolet tai joka toinen pellillinen ompulla ja toinen luumulla ja kumpikaan ei vanhene
Sellainen, joka vaatii, ei saa täällä yhtään mitään. Pyytävä saattaa saadakin, jos hyvin käy. Vaatija tehköön ihan itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mitään valita ehdottaa voi kauniisti mut luumutorttu kahvit juodaan ja jos kiltisti on niin voi saada toisenkin jopa kolmannenkin ja sit löylylenkin puolikas saa suolaakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mitään valita ehdottaa voi kauniisti mut luumutorttu kahvit juodaan ja jos kiltisti on niin voi saada toisenkin jopa kolmannenkin ja sit löylylenkin puolikas saa suolaakin
Voin myös jättää sen tortun syömättä. Saapahan toinen yhden enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin myös jättää sen tortun syömättä. Saapahan toinen yhden enemmän.
No joo olis kyl paras kahvi hetki sanot syö tuo toinenkin torttu ja tuu sit makkariin niin saat toistakin torttuu ja sen jälkeen keitetään kunnon sumpit no kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo olis kyl paras kahvi hetki sanot syö tuo toinenkin torttu ja tuu sit makkariin niin saat toistakin torttuu ja sen jälkeen keitetään kunnon sumpit no kelpaa
Yöks mikä ukkeli. Juu ei kiitos.
- Anonyymi
Hrmph.
Ja minulla kun on iltapalaksi vain suppilovahveropastaa ja lasillinen 9-vuotiasta gran reservaa,
Tätä on edellisen perusteella ehkä vaikea uskoa, mutta himoitsen joulutorttuasi, luumuhillolla. - Anonyymi
Tilasin jouluksi urheilujoukkueen keksejä ja mitä mummon herkkuleipiä lienevätkään. Pari lootaa riittää koko jouluksi. En leivo pipareita, ehkä yhden taikinan torttuja värkkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704878Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.103320Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561633- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931249
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.217985Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68942IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855