sähköllä toimivaa takakontin luukkua kaikissa muissa merkeissä peräkontti aukii sähköllä 2025.
Toyota activessa ei ole
31
258
Vastaukset
- Anonyymi
lussassa o
- Anonyymi
Ihan sama. Tuuletan takaluukkuani manuaalisesti. Ja laitan uuden Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero
- Anonyymi
Montako tilaat tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako tilaat tänään?
Minä tilasin pari, pitää se särkymänvara olla.
- Anonyymi
Ainakaan mun Superbissa eikä Golfissa aukee.
- Anonyymi
On jos autot on vm 2025 aivan varmasti
- Anonyymi
Se sähköluukku on kyllä muissakin jossain paremmassa varustetasossa tai ihan lisävarusteena.
- Anonyymi
Ihan perusmalleissa on muissa merkeissä sähköluukut aukii sulkeutuu sähköllä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Hillman Impissä ei aukii sähköllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullapa on vararenkaassa sähköhissi. Laskeutuu takakontinpohjasta kojelaudan nappia painamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Hillman Impissä ei aukii sähköllä.
Ei aukii mun ihan perusmallin Goggomobilissäkään, eikä Jowett Javelinissäkään. Käsin pitää aukiistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullapa on vararenkaassa sähköhissi. Laskeutuu takakontinpohjasta kojelaudan nappia painamalla.
Mulla ei oo vararengasta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo vararengasta .
Mulla ei oo autoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä vauste on tietääkseni vain yhdessä autossa...
- Anonyymi
Vatkuli tero esittelee täällä tietämystään. Haha mikä neropatti. Ressukka se joka ei saa takaluukkua auki itse. pitää olla sähköleluja siihenkin. voi voi. Kannattais käydä salilla treenaamassa vähän näppejään. kun ei saa luukkua auki kun ei ole voimia enää sen vertaa.
- Anonyymi
Ai että menee toyota terolla tunteisiin kun räplää sitä PASKASTA KONTTIA AUKI SANOO VARMAAN POIKAKAVERILLE AVAALLUUKKU.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Sähkis Teroilla ei oo sen vertaa voimia eikä kohta taitojakaan. et sais auki takaluukun itse. Tarvii kaikenlaisia avustimia. Ja kohta kela makselee jonkun apurin että tero pääsee potalle.
- Anonyymi
Koomisen näköistä kun takaluukun sulkeminenkin on niin "kätevää" että painetaan nappia ja sitten odotellaan kun luukku hitaaasti laskeutuu alas.
- Anonyymi
Mullapa mennee että rymähtää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin rompsahtaa kiinni yhdellä käden heilautuksella. Aukeaa kyllä ihan napista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin mullakin menee. Ei tarvii siinä koomisen näköisenä odotella, ku luukku menee kiinni että pamahtaa, ja otsatukka vaan tuprahtaa taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin rompsahtaa kiinni yhdellä käden heilautuksella. Aukeaa kyllä ihan napista.
Ei se ole aukeaa, vaan aukii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla jalan heilautuksella ostoskassit käsissä.haaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla jalan heilautuksella ostoskassit käsissä.haaaaaaaaaaaaa
Ai rompsahtaa kiinni jalan heilautuksella ostoskassit kädessä nenän edestä. HAAAAAAA! Polta se saatanan katiska.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai rompsahtaa kiinni jalan heilautuksella ostoskassit kädessä nenän edestä. HAAAAAAA! Polta se saatanan katiska.
Voi voi kun tero toyota on ikänsä ollut siellä peräkammarissa äiti ruokkinut isä pieksäny isältä oikeen niin tulis järkee jos ei tajua on idiootti niin on kun on toyota tero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi kun tero toyota on ikänsä ollut siellä peräkammarissa äiti ruokkinut isä pieksäny isältä oikeen niin tulis järkee jos ei tajua on idiootti niin on kun on toyota tero.
Mukavaa että esittelet täällä julkisesti omaa typeryyttäsi ja ihan kunnolla. Jatka samaan malliin toope oletkiun todella tollo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole Tero, olen Kauko. Isä on kuollut ennen kuin synnyin, ja nyt on äitikin. Peräkamaria ei meidän kerrostalo yksiössä ollut, Eikä kyllä tässä minun nykyisessäkään yksiössä.
- Anonyymi
Aivosähköä kun on sen verta ettei perä avaudu holtittomuuksiin.
- Anonyymi
Aloittajalla aukeaa luukku ihan bottom-meiningissä.
- Anonyymi
Toyotassa ei ole takakontin avausta 2025 sähkösenä kaikilla muilla automerkeillä on.
- AnonyymiUUSI
Mutta hinnat kohallaan toyota corolla active 40tuhatta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751