Toyota activessa ei ole

Anonyymi-ap

sähköllä toimivaa takakontin luukkua kaikissa muissa merkeissä peräkontti aukii sähköllä 2025.

31

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lussassa o

• Anonyymi

Ihan sama. Tuuletan takaluukkuani manuaalisesti. Ja laitan uuden Toyotan tilaukseen. Kiitos. Tero

• Anonyymi

Montako tilaat tänään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako tilaat tänään?

Minä tilasin pari, pitää se särkymänvara olla.

• Anonyymi

Ainakaan mun Superbissa eikä Golfissa aukee.

• Anonyymi

On jos autot on vm 2025 aivan varmasti

• Anonyymi

Se sähköluukku on kyllä muissakin jossain paremmassa varustetasossa tai ihan lisävarusteena.

• Anonyymi

Ihan perusmalleissa on muissa merkeissä sähköluukut aukii sulkeutuu sähköllä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun Hillman Impissä ei aukii sähköllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullapa on vararenkaassa sähköhissi. Laskeutuu takakontinpohjasta kojelaudan nappia painamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun Hillman Impissä ei aukii sähköllä.

Ei aukii mun ihan perusmallin Goggomobilissäkään, eikä Jowett Javelinissäkään. Käsin pitää aukiistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullapa on vararenkaassa sähköhissi. Laskeutuu takakontinpohjasta kojelaudan nappia painamalla.

Mulla ei oo vararengasta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo vararengasta .

Mulla ei oo autoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vauste on tietääkseni vain yhdessä autossa...

• Anonyymi

Vatkuli tero esittelee täällä tietämystään. Haha mikä neropatti. Ressukka se joka ei saa takaluukkua auki itse. pitää olla sähköleluja siihenkin. voi voi. Kannattais käydä salilla treenaamassa vähän näppejään. kun ei saa luukkua auki kun ei ole voimia enää sen vertaa.

• Anonyymi

Ai että menee toyota terolla tunteisiin kun räplää sitä PASKASTA KONTTIA AUKI SANOO VARMAAN POIKAKAVERILLE AVAALLUUKKU.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

• Anonyymi

Sähkis Teroilla ei oo sen vertaa voimia eikä kohta taitojakaan. et sais auki takaluukun itse. Tarvii kaikenlaisia avustimia. Ja kohta kela makselee jonkun apurin että tero pääsee potalle.

• Anonyymi

Koomisen näköistä kun takaluukun sulkeminenkin on niin "kätevää" että painetaan nappia ja sitten odotellaan kun luukku hitaaasti laskeutuu alas.

• Anonyymi

Mullapa mennee että rymähtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin rompsahtaa kiinni yhdellä käden heilautuksella. Aukeaa kyllä ihan napista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin mullakin menee. Ei tarvii siinä koomisen näköisenä odotella, ku luukku menee kiinni että pamahtaa, ja otsatukka vaan tuprahtaa taakse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin rompsahtaa kiinni yhdellä käden heilautuksella. Aukeaa kyllä ihan napista.

Ei se ole aukeaa, vaan aukii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla jalan heilautuksella ostoskassit käsissä.haaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla jalan heilautuksella ostoskassit käsissä.haaaaaaaaaaaaa

Ai rompsahtaa kiinni jalan heilautuksella ostoskassit kädessä nenän edestä. HAAAAAAA! Polta se saatanan katiska.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai rompsahtaa kiinni jalan heilautuksella ostoskassit kädessä nenän edestä. HAAAAAAA! Polta se saatanan katiska.

Voi voi kun tero toyota on ikänsä ollut siellä peräkammarissa äiti ruokkinut isä pieksäny isältä oikeen niin tulis järkee jos ei tajua on idiootti niin on kun on toyota tero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi kun tero toyota on ikänsä ollut siellä peräkammarissa äiti ruokkinut isä pieksäny isältä oikeen niin tulis järkee jos ei tajua on idiootti niin on kun on toyota tero.

Mukavaa että esittelet täällä julkisesti omaa typeryyttäsi ja ihan kunnolla. Jatka samaan malliin toope oletkiun todella tollo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole Tero, olen Kauko. Isä on kuollut ennen kuin synnyin, ja nyt on äitikin. Peräkamaria ei meidän kerrostalo yksiössä ollut, Eikä kyllä tässä minun nykyisessäkään yksiössä.

• Anonyymi

Aivosähköä kun on sen verta ettei perä avaudu holtittomuuksiin.

• Anonyymi

Aloittajalla aukeaa luukku ihan bottom-meiningissä.

• Anonyymi

Toyotassa ei ole takakontin avausta 2025 sähkösenä kaikilla muilla automerkeillä on.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta hinnat kohallaan toyota corolla active 40tuhatta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11416
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5894
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      163
      4821
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4681
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      34
      4343
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4203
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80