Olikohan tämä taas hyvä idea olleenkaan. Ensimmäistä kertaa yleiseen sekasaunaan. En ollut nähnyt muita pukuhuoneessa tai suihkussa, ehkä nyt oli hiljainen hetki ja saisin olla yksin. Astuin hämärään saunaan ja kömmin lauteita ylöspäin. Juuri siinä kohtaa istuikin joku, voi itku se siitä että saisi olla yksin. Ja pitikö minun juuri mennä semmoseen kohtaan jossa joku jo istui. Nyt vasta silmät alkoi tottua saunan hämärään. Siinä minä seisoin jonkun vanhan miehen edessä d-kupin rintani roikkuen hänen kasvojen edessä. No eikai sitten auta kuin istua hänen viereen.
-Tuleeko noista maitoa? Pappa kysyi ja nyökkäsi rintojani kohti
-Ööh..joo, imetän vielä lastani.
-Saiskos pappa vähän maistaa?
-Noh..mikäs siinä. Voi luoja, mitä juuri sanoin mietin itsekseni.
Samassa pappa jo nousi lauteilta eteeni ja puristi rintani yhteen, sojottavat nännit vierekkäin. Hän alkoi imeä voimakkaasti toista nänniä. Ei mennyt kauaa kun tunsin, että maito alkoi herua. Pappa imi voimakkaasti vuorotellen maitoa valuvia nännejä. Olin vain siinä ja annoin tämän tapahtua.
-Rouvalla on oikein hyvää maitoa, pappa sanoi hetken kuluttua ja lopetti imemisen. Voisinko kiitokseksi nuolla rouvalle orgasmin?
-Ööh..
-Rouva ei nyt yhtään kainostele, ei rouva mikään neitsyt ole kun lapsikin on, pappa sanoi.
-No..jos kävisin ensin huuhtomassa hiet pois?
-Kyllä se pimpsa siinä nuollessa puhdistuu, rouva levittää vaan jalkansa papalle ja näyttää pimppinsä. Samassa pappa jo levitti hellästi jalkani ja olin hänen edessään lauteella istuen pimppi paljaana hänen kasvojen edessä. Tunsin kun hän levitti häpyhuuleni sormillaan ja nuolaisi kahdesti vakoani alhaalta ylös. Ynähdin nautinnosta. Sitten on otti jo turvonneen klitorikseni huuliensa väliin ja imi hellästi. Välillä hän hieroi kielellään klitoristani.. luoja että tuntui hyvälle.
-Saakos pappa kokeilla vähän rouvan pimpsa koloa ja vastausta odottamatta työnsi jo varovasti paksun sormensa pilluuni. Työnteli sitä muutaman kerran sisään ulos ja työnsi sitten toisenkin sormen sisääni. Rouva on toipunut hyvin lapsen saannista, niin on napakka pimpsa aukko. Pappa antaisi siementä rouvalle, mutta kun aisa ei pysy enää kovana ilman sinisiä nappeja. Katsoin kun pappa siveli velttoa kookasta iso terskaista penistään. Sitten pappa jatkoi klitorikseni kiusaamista kielellään ja huulillaan, samalla liikutellen sormiaan pillussani. Hieroen sormillaan sisältä päin pilluni etuseinämää. Aloin tuntea kuinka pilluni alkoi supistella papan sormien ympärillä ja laukesin huohottaen ja vapisten papan suu klitoriksellani ja kaksi paksua sormea syvällä pillussani.
-Hyvä tyttö, pappa sanoi ja jatkoi vielä hellästi hieroen peukalolla herkkää klitoristani. Selkäni kaareutui ja tulin vielä uudelleen pillu sormien ympärillä supistellen.
Pappa veti sormensa pillustani varovasti, siveli vielä hellästi arkaa vakoani ja sanoi; rouva tulee toistekin saunomaan. Hyvää päivän jatkoa. Ja sitten hän nousi ja meni suihkun puolelle. Jäin vielä siihen lauteelle istumaan jalat levällään, pillu hellänä, turvonneena ja tyydytettynä miettien mitä juuri tapahtui.
Pappa tyydyttää nuorempaa naista
7
813
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minäkin voisin nuorelle rouvalle antaa tuollaista hoitoa.
Halukasta maitotissiä lypsäisin ,maitoa imisin ja pillunkin nuolisin.
Vaikka autossa PK seudulla
HkiM66 - AnonyymiUUSI
Olipas typerä tarina, ei yhtään uskottava millään tavalla.
- AnonyymiUUSI
Sehän olikin tarina.Monen imettävän naisen fantasia.
Jonka mieluusti toteuttaisin
M66Hki - AnonyymiUUSI
Tarina ei ole tarkoituskaan olla mitenkään realistinen ja uskottava. Se perustuu hyvin pitkälti näkemääni uneen.. tiedä sitten millainen sairas pervo olen kun tuollaisia unia näen. 😅 Jostain syystä aamulla kirjoitin unen ylös ja halusin jakaa sen..😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tarina ei ole tarkoituskaan olla mitenkään realistinen ja uskottava. Se perustuu hyvin pitkälti näkemääni uneen.. tiedä sitten millainen sairas pervo olen kun tuollaisia unia näen. 😅 Jostain syystä aamulla kirjoitin unen ylös ja halusin jakaa sen..😊
Ja sormetit samalla.
Onko myös maitotissit vielä?
M66hki
- AnonyymiUUSI
Ja kyllä minulla alkoi kyrpä kangistua sitä lukiessa,ilman sinistä tabua
M66Hki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272760Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72465Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262328Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82084- 371667
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48918