Sain ekan kerran kyrpää sisään 52 mutta en spermaa jota niin halusin
Tule ja nussi Satakunnassa
16
851
Vastaukset
- Anonyymi
52-vuotiaana? Vaikea uskoa...
- Anonyymi
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
- Anonyymi
Mies luulisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
Kovasti setä kehu sun pyllykästäsi. Oli kuulemma parasta pitkään aikaan.
- Anonyymi
Jos oot nainen voisin auttaa sinua saamaan spermaa.02al
- Anonyymi
Olen myös satakunnasta.Olen 60v ok kok.ja näk.mies .Pussit olisivat täynnä.
- Anonyymi
Ap. Milloin haluat antaa spermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sopii mulle vaikka tällä viikolla.02al.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla sopii pylly ja pallit rasvattu valmiiksi , monet spermat haluat laskea pyllyyn. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. Milloin TUUT nussimaan pylly ja pallit on hyvin rasvattu TUMMELILLA , menikö pupu pöksyyn ukolla
- Anonyymi
Missä täällä spermaa sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaisikko ensikertalaista oikein hellästi.Vaikka tälläviikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti haluaisin kokeilla T.tapsa
- Anonyymi
No sitähän löytyy
- Anonyymi
No ota yhteyttä ja tule ottaa kiinni mulkusta tehdään ja toimintaa ja samalla tavalla lisää sekä tietysti herrasmies tyyliiin taiteilija freestyle muusikko antaa sinulle myös sitä mitä tarve vaatisi muutamiin kertaa jos nappaa???
- Anonyymi
Minä olsin ensikertaa asialla koska ja missä kokeiltaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El786387MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415468Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.624299NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun764169Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja683923Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.801307- 3281135
- 601080
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?32900Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62831