Sain ekan kerran kyrpää sisään 52 mutta en spermaa jota niin halusin
Tule ja nussi Satakunnassa
17
1712
Vastaukset
- Anonyymi
52-vuotiaana? Vaikea uskoa...
- Anonyymi
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
- Anonyymi
Mies luulisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
Kovasti setä kehu sun pyllykästäsi. Oli kuulemma parasta pitkään aikaan.
- Anonyymi
Jos oot nainen voisin auttaa sinua saamaan spermaa.02al
- Anonyymi
Olen myös satakunnasta.Olen 60v ok kok.ja näk.mies .Pussit olisivat täynnä.
- Anonyymi
Ap. Milloin haluat antaa spermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sopii mulle vaikka tällä viikolla.02al.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla sopii pylly ja pallit rasvattu valmiiksi , monet spermat haluat laskea pyllyyn. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. Milloin TUUT nussimaan pylly ja pallit on hyvin rasvattu TUMMELILLA , menikö pupu pöksyyn ukolla
- Anonyymi
Missä täällä spermaa sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaisikko ensikertalaista oikein hellästi.Vaikka tälläviikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti haluaisin kokeilla T.tapsa
- Anonyymi
No sitähän löytyy
- Anonyymi
No ota yhteyttä ja tule ottaa kiinni mulkusta tehdään ja toimintaa ja samalla tavalla lisää sekä tietysti herrasmies tyyliiin taiteilija freestyle muusikko antaa sinulle myös sitä mitä tarve vaatisi muutamiin kertaa jos nappaa???
- Anonyymi
Minä olsin ensikertaa asialla koska ja missä kokeiltaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.2124889Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html234024Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2313817Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1343072Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1583034Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis632952Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat162681Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos652560Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien852345En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa132155