Sain ekan kerran kyrpää sisään 52 mutta en spermaa jota niin halusin
Tule ja nussi Satakunnassa
17
1536
Vastaukset
- Anonyymi
52-vuotiaana? Vaikea uskoa...
- Anonyymi
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
- Anonyymi
Mies luulisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
Kovasti setä kehu sun pyllykästäsi. Oli kuulemma parasta pitkään aikaan.
- Anonyymi
Jos oot nainen voisin auttaa sinua saamaan spermaa.02al
- Anonyymi
Olen myös satakunnasta.Olen 60v ok kok.ja näk.mies .Pussit olisivat täynnä.
- Anonyymi
Ap. Milloin haluat antaa spermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sopii mulle vaikka tällä viikolla.02al.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla sopii pylly ja pallit rasvattu valmiiksi , monet spermat haluat laskea pyllyyn. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. Milloin TUUT nussimaan pylly ja pallit on hyvin rasvattu TUMMELILLA , menikö pupu pöksyyn ukolla
- Anonyymi
Missä täällä spermaa sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaisikko ensikertalaista oikein hellästi.Vaikka tälläviikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti haluaisin kokeilla T.tapsa
- Anonyymi
No sitähän löytyy
- Anonyymi
No ota yhteyttä ja tule ottaa kiinni mulkusta tehdään ja toimintaa ja samalla tavalla lisää sekä tietysti herrasmies tyyliiin taiteilija freestyle muusikko antaa sinulle myös sitä mitä tarve vaatisi muutamiin kertaa jos nappaa???
- Anonyymi
Minä olsin ensikertaa asialla koska ja missä kokeiltaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321