Sain ekan kerran kyrpää sisään 52 mutta en spermaa jota niin halusin
Tule ja nussi Satakunnassa
17
1841
Vastaukset
- Anonyymi
52-vuotiaana? Vaikea uskoa...
- Anonyymi
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
- Anonyymi
Mies luulisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heinolan setä oli pannut pyllykkään huolella
Kovasti setä kehu sun pyllykästäsi. Oli kuulemma parasta pitkään aikaan.
- Anonyymi
Jos oot nainen voisin auttaa sinua saamaan spermaa.02al
- Anonyymi
Olen myös satakunnasta.Olen 60v ok kok.ja näk.mies .Pussit olisivat täynnä.
- Anonyymi
Ap. Milloin haluat antaa spermaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sopii mulle vaikka tällä viikolla.02al.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla sopii pylly ja pallit rasvattu valmiiksi , monet spermat haluat laskea pyllyyn. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap. Milloin TUUT nussimaan pylly ja pallit on hyvin rasvattu TUMMELILLA , menikö pupu pöksyyn ukolla
- Anonyymi
Missä täällä spermaa sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettaisikko ensikertalaista oikein hellästi.Vaikka tälläviikolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka heti haluaisin kokeilla T.tapsa
- Anonyymi
No sitähän löytyy
- Anonyymi
No ota yhteyttä ja tule ottaa kiinni mulkusta tehdään ja toimintaa ja samalla tavalla lisää sekä tietysti herrasmies tyyliiin taiteilija freestyle muusikko antaa sinulle myös sitä mitä tarve vaatisi muutamiin kertaa jos nappaa???
- Anonyymi
Minä olsin ensikertaa asialla koska ja missä kokeiltaisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917