nii että kannattaako osataa suitzamanilta pyörää.
ja voisiko siltä pyytää että se näyttää miten pyörä toimii ja lähtee? jos jollain olisi kokemusta.tänks.
suitzaman
8
1599
Vastaukset
- sille
niin saat vastauksen toiseen ja kolmanteen kysymykseen.
- kallis
käytetyt pyörät minusta siellä kalliita kun yksityiseltä saa paljon halvemmalla ja varmaan saa paremmin testattuakin,mut tääki niinku moni muukin on maku asia.itte ostan aina yksityiseltä kunhan on vaan tarpeeksi dokumenttia pyörän kunnosta ja historiasta.
- tomppa
Kyllä se varmaan näyttää miten pyörä kulkee.
yksityiseltä saa aina halvemmalla mutta liikkesta ostettaessa on pieni takuu, mutta yksityisellä ei ole mitään.- p3rk3l3
sitä suitsamanin myyjä kannattaa uskoa paremmin kuin yksityistä. suitsassa käytettyihin pyöriin on tehty täydelliset remontit. yks kaveri osti siältä pyärän ja ei oo viälä mitään tarvinnu tehdä siihen.
- äöäöäöäö
p3rk3l3 kirjoitti:
sitä suitsamanin myyjä kannattaa uskoa paremmin kuin yksityistä. suitsassa käytettyihin pyöriin on tehty täydelliset remontit. yks kaveri osti siältä pyärän ja ei oo viälä mitään tarvinnu tehdä siihen.
MAKUASIA!...
- miäs
p3rk3l3 kirjoitti:
Kyllä ne myyjät osaa kusettaa samalla tavalla kuin yksityisetkin.
Monelle vaan tulee se tunne että liikkeestä on turvallista ostaa... - joo
p3rk3l3 kirjoitti:
suizaman EI TODELLAKAAN tee mitään täydellisiä huoltoja noihin myynti raatoihin,EIKÄ TODELLAKAAN anna pihassa käynti "takuuta" pitempää takuuta noille laitteille.
Ostaessa kannattaa katsoa että pyörässä mistä on kaupoja tehnyt,on myös sitä hakiessa samat osat tallella eikä niitä ole siirretty "myynti" hyllyyn. - prkeles
joo kirjoitti:
suizaman EI TODELLAKAAN tee mitään täydellisiä huoltoja noihin myynti raatoihin,EIKÄ TODELLAKAAN anna pihassa käynti "takuuta" pitempää takuuta noille laitteille.
Ostaessa kannattaa katsoa että pyörässä mistä on kaupoja tehnyt,on myös sitä hakiessa samat osat tallella eikä niitä ole siirretty "myynti" hyllyyn.Ööh, jos kyseessä crossivehjes,ni eihä uusissakaan fillareissa takuita ole, vai? Joten miksi vanhoissa romuissa sitten olisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569