ovatko villeroy&boch astiastot kaikkialla saman hintaisia? kyse on ivoire-sarjasta. eli kannattaako kysellä hintoja vai onko mallistossa ns kiinteät hinnat?
kiitos vastauksista!
villeroy&boch astiastot???
3
2827
Vastaukset
- veitikka
on juuri tuota sarjaa. Käsittääkseni hinnat vaihtelevat liikkeestä riippuen, kuten kaikissa muissakin astioissa. Joka paikasta ei edes astiastoa ole saatavilla. Kysellä siis kannattaa. Itse oon kartuttanut astiastoa -20%:n alennusmyynneistä. Eihän tuokaan ale paljoa ole, mutta jotakin kuitenkin.
- myyjä
kyllä tuossa astiastossaon kiinteät hinnat kaikissa myymälöissä. ainakin stockmannilla ja Sokoksella on kerra vuodessa kanta-asiakastarjouksessa juuri tuo astiasto -20%. Sokoksella oli muistaakseni toukokuussa ainakin tänä vuonna. kannattaa siirtää ostosta tuonnemmaksi. meinaa -20% on aika tuntuva alennus 40€ maksavasta lautasesta
- paiskoa
myyjä kirjoitti:
kyllä tuossa astiastossaon kiinteät hinnat kaikissa myymälöissä. ainakin stockmannilla ja Sokoksella on kerra vuodessa kanta-asiakastarjouksessa juuri tuo astiasto -20%. Sokoksella oli muistaakseni toukokuussa ainakin tänä vuonna. kannattaa siirtää ostosta tuonnemmaksi. meinaa -20% on aika tuntuva alennus 40€ maksavasta lautasesta
"-20% on aika tuntuva alennus 40€ maksavasta lautasesta"
Onpahan tuoreen parin sitten mukavampi paiskoa 40 euron lautasia seinään kun ensimmäinen kunnon riita koittaa...
Ja varmaan vaimon kokkaamat pöperötkin maistuu kalliilta lautasilta paremmille.
Muistaako joku vielä markka-aikaa: maksoiko yksi uusi lautanen missään yleisesti myynnissä olleessa sarjassa 240 markkaa? Ja jos maksoikin, niin ostiko niitä kukaan?
Voi aikoja, voi tapoja, sanoisi latinalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643