ovatko villeroy&boch astiastot kaikkialla saman hintaisia? kyse on ivoire-sarjasta. eli kannattaako kysellä hintoja vai onko mallistossa ns kiinteät hinnat?
kiitos vastauksista!
villeroy&boch astiastot???
3
2879
Vastaukset
- veitikka
on juuri tuota sarjaa. Käsittääkseni hinnat vaihtelevat liikkeestä riippuen, kuten kaikissa muissakin astioissa. Joka paikasta ei edes astiastoa ole saatavilla. Kysellä siis kannattaa. Itse oon kartuttanut astiastoa -20%:n alennusmyynneistä. Eihän tuokaan ale paljoa ole, mutta jotakin kuitenkin.
- myyjä
kyllä tuossa astiastossaon kiinteät hinnat kaikissa myymälöissä. ainakin stockmannilla ja Sokoksella on kerra vuodessa kanta-asiakastarjouksessa juuri tuo astiasto -20%. Sokoksella oli muistaakseni toukokuussa ainakin tänä vuonna. kannattaa siirtää ostosta tuonnemmaksi. meinaa -20% on aika tuntuva alennus 40€ maksavasta lautasesta
- paiskoa
myyjä kirjoitti:
kyllä tuossa astiastossaon kiinteät hinnat kaikissa myymälöissä. ainakin stockmannilla ja Sokoksella on kerra vuodessa kanta-asiakastarjouksessa juuri tuo astiasto -20%. Sokoksella oli muistaakseni toukokuussa ainakin tänä vuonna. kannattaa siirtää ostosta tuonnemmaksi. meinaa -20% on aika tuntuva alennus 40€ maksavasta lautasesta
"-20% on aika tuntuva alennus 40€ maksavasta lautasesta"
Onpahan tuoreen parin sitten mukavampi paiskoa 40 euron lautasia seinään kun ensimmäinen kunnon riita koittaa...
Ja varmaan vaimon kokkaamat pöperötkin maistuu kalliilta lautasilta paremmille.
Muistaako joku vielä markka-aikaa: maksoiko yksi uusi lautanen missään yleisesti myynnissä olleessa sarjassa 240 markkaa? Ja jos maksoikin, niin ostiko niitä kukaan?
Voi aikoja, voi tapoja, sanoisi latinalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691