onko kokemuksia? En periaatteessa ostanut kauppiaalta imuria koska ei osannut käyttäytyä niin kuin noissa hommissa pitäisi. Pyöri täällä viikolla 45 141cm lippa pystyssä lihavahko poika. Löin oven kiinni pulleron edestä ja sanoin et opettelee ensin käytöstapoja ennen kuin tulee meitin ovelle kauppaamaan yhtään mitään.
Vastaukset 16
- Anonyymi
No ei ne käytöstavat taida sullakaan ihan kunnossa olla.
- Anonyymi
En tarvi pölynimuria! Akat hoitaa siivous asiat!
- Anonyymi
Elähän huoli, Satatuhatta uutta työpaikkaa
- Anonyymi
...ja satatuhatta imuria jotka hankittu temusta..
- Anonyymi
on niissä ammattilaisiakin...
https://www.youtube.com/watch?v=JxNel-W5gHA - Anonyymi
Kaupustelu kielletty vaan kainuun sanomien pelle ei usko sitäkään
- Anonyymi
joko noheva etustaja polvinen on kommentoinut asiaa kainuun sanomille?
- Anonyymi
Ennenvanhaan pölyimurikauppias hoiteli emännänkin kammarissa samaan rahaan.
- Anonyymi
onko tottuus? ammenna sanaista arkkuasi ja kerro kokemuksia? oletko itse myynyt imureita?
- Anonyymi
Pölyimurikauppias ja urkukorjaaja ovat Kummelin legendoja.
- Anonyymi
Ja nuohoaja
- Anonyymi
Ei ole näkynyt, mutta pahin himo olisi saada imuri alapään lieppeille.
- Anonyymi
Vueläkö näitä liikkuu🤔 ! On kokemusta 80 luvulla ja ei näitä pidä päästää ovesta!!
- Anonyymi
Kyseessä Tokmannin työntekijä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911477
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63546
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta127488- 33481