Yritysmaailmassa kauhistuttiin Jani Mäkelän puheista – perussuomalaisten pomo haukkui suomalaiset johtajat.
Suomen Yrittäjien ja Elinkeinoelämän keskusliiton vetäjät sanovat Mäkelän itse puhuvan pötyä osaajapulasta ja yritysjohtajien osaamisesta.
Ovatko yritysjohtajat surkeita ja osaajapula pötyä? Tästä ottiviat yhteen Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen, perussuomalaisten kansanedustaja Jani Mäkelä ja Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies.
YLE 10.9.2024 17:15
Helsingin Sanomien haastattelussa perussuomalaisten kansanedustajaryhmän puheenjohtaja, HS:n ”isopersuksi” kuvailema Jani Mäkelä lyö suomalaista yritysmaailmaa ja sen johtajia.
Kysyimme, mitä mieltä Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies ja Suomen Yrittäjien toimitusjohtaja Mikael Pentikäinen ovat Mäkelän näkemyksistä.
Tiivistetysti Mäkelän ensimmäinen väite kuuluu näin:
– Minä en pidä suomalaisia yritysjohtajia yhtään minään. Ne eivät osaa mitään muuta kuin pyörittää organisaatiomuutoksia vuodesta toiseen niin, että organisaatiot ovat aivan sekaisin.
Missä se talouskasvu luuraa ? Isopersu Mäkelä haukkui taannoin Suomen yritysjohtajat
Anonyymi-ap
2
53
Vastaukset
- Anonyymi
Ei savua ilman tulta. Kerrankin persu saattoi olla oikeassa.
- Anonyymi
" Minä en pidä suomalaisia yritysjohtajia yhtään minään. Ne eivät osaa mitään muuta kuin pyörittää organisaatiomuutoksia vuodesta toiseen niin, että organisaatiot ovat aivan sekaisin."
Veronmaksajien tuella on helppo "pyörittää organisaatioita".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724138
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans723850Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa552382Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?542208Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361945- 491839
- 991636
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551613- 501605
- 571473