Anteeksi täti! Et kai loukannut itseäsi?
Vaatteet ovat nyt aivan kurassa ja käteeni koskee!
Niin minullakin ja polveen kans!
Sinullahan poika vuotaa poskesta verta ja kädestäsi myös! Soitan ambulanssin!
Ei älä soita.. ääh.. kyllä minä tästä!
Minä tarvitsen myös ensiapua kun on joka paikka kipeä ja tiedä vaikka olisi luitakin poikki! Miten sinä tuolla tavalla tuolla potkulaudallasi kaahaat? Onko sinulla edes ajolupaa siihen?
On mutta älä soita.. ethän!?
Miksi minä en soittaisi.. ei mutta tämä puhelinhan on nyt aivan tuusan nuuskana! Saat hunsvotti maksaa sen!
Poika auttoi sähköpotkulaudallaan päälle ajamansa naisen ylös, ja siinä he sitten toisiaan tukien, itsekseen valitellen seisoivat.
Miksi sinä minun päälleni ajoit?
Yht'äkkiä vain olit siinä edessäni! Olin ohittamassa sinua kun hyppäsit eteeni!
Liukastuin! Oli tuon lätäkön reunalla näkymätöntä jäätä!
No niin, myönnät siis ettei syy ollut minun!
Ajoit liian läheltä! Soita sairasauto!
Ei ole puhelinta!
Valehtelet! Kaikillahan nykyisin on kännykät!
Mutta minulla ei ole!
Nainen oli miettivän näköinen.
Asun tuossa vähän matkan päässä, joten jos vaikka yritettäisiin toisiamme tukien kävellä sinne.. pystytkö?
Yritetään!
Toisiaan tukien, nainen ja poika linkuttelivat hitaasti kohti naisen asuntoa.
Päästyään perille, menivät he väsyneinä keittiöön istumaan.
Olet poika aivan yltä päältä kurassa, ja niin olen minäkin, joten olohuoneen sohvalle ei meillä kummallakaan ole asiaa, ennenkuin olemme siistiytyneet!
Haavat on meiltä kummaltakin puhdistettava ja sidottava!
Parempi olisi sittenkin meidän kummankin käydä sairaalassa tutkituttavana! Luita ei näytä murtuneen meiltä kummaltakaan, mutta nilkat ja polvet vaatisivat hoitoa!
Ei! Minä en lähde mihinkään sairaalaan!
Miksi et?
No kun en vain halua!
Mikset? Oletko karkuteillä?
Olen! Ajoin kortitta autoa, enkä uskalla nyt mennä kotiin, kun poliisit heti hakisivat minut sieltä!
Kuinka vanha olet?
Täytin viime viikolla kahdeksantoista!
Iso poikahan sinä sitten jo olet, vaikka pikkupojaksihan sinua vielä luulisi!
No kun olen niin lyhyt!
Et kai sinä poika vain valehtele?
En tietenkään! Etkä se sinäkään täti minua niin paljon suurempi ole!
Täti? Mummu minä jo olen!
Ei uskoisi!
Elähän poika valehtele! Mutta kylmähän tässä jo vaatteet märkinä istuskellessa tulee! Kävisikö sinulle, jos minä ensin kävisin kuumassa kylvyssä peseytymässä?
Minullakin on kylmä ja nämä haavat taitaa olla koiran paskassa, kun aivan koiran paskalta haisevat!
Sitähän minäkin haistelin, että jompikumpi tai sitten meistä molemmat, kakalle haisee!
Ei minua yhtään ujostuta, vaikka me yhtä aikaa ammeessa kävisimmekin! Olen minä siskoni ja tätinikin kanssa ammeessa käynyt monta kertaa! Ollaan pestykin toisiamme!
Nainen katsoi poikaa jonkin aikaa tutkivan näköisenä, ennenkuin vastasi.
Onhan meillä jo niin suuri ikäero, että mitäpä pahaa siinä nyt voisi olla, ja onhan meidän kummankin haavat, mitä pikimmin saatava puhtaiksi, ettemme saa verenmyrkytystä, ja mitä lie bakteereja verenkiertoomme! Minun nimeni muuten on Maija!
Minun nimeni on Esko!
No ei muuta sitten kuin vain ammeeseen kuumaan kylpyyn Esko!
Haavojen puhdistaminen kirveli, mutta pitihän se tehdä.
Maija ja Esko istuivat ammeessa vastatusten, toistensa kämmeniä ja polvia varovasti sormillaan kevyesti hieroen puhtaaksi.
Kummallakin oli toinen nilkka kipeä ja jo ajettumassa. Samoin toinen ranne. Mustelmia tulisivat molemmat myös sinne tänne saamaan.
Hyvältähän tämä näyttää, pahemminkin kun olisi voinut käydä, tuumasi Maija.
Joo, myönteli Esko.
EI MUTTA.. ei mutta Esko.. mitä sinä.. miksi sinä...?
Eskolla kulli jökötti suurena, ja hän oli ojentanut kätensä suoriksi eteensä, ylettyäkseen Maijan rintoja puristelemaan.
Ethän sinä voi.. et saa.. minähän olen jo vanha nainen.. mummu!
Sinulla on niin sievät pienet rinnat!
Ja niin sievä pillu!
Mutta.. mutta.. pillu.. sievä.. minulla? Minähän voisin olla sinun mummusi!
Mutta kun et ole!
Et saa.. kuuletko!
Esko ei vastannut, vaan jatkoi vain Maijan rintojen puristelua ja hyväilyä, siirtäen sitten toisen kätensä hänen pilluaan koskettelemaan ja hyväilemään.
Maija sulki huohottaen silmänsä.
Et saa poika, kuiskasi hän hiljaa.
Mutta poika mitään puhumattomana jatkoi vain, työntäen kaksi sormeaan naisen pilluun, ja alkaen niitä siellä edestakaisin työntelemään, kunnes Maija hetken päästä hiljaa voihkien sai orgasmin.
AI! KATSO POIKA ETEESI KUN AJELET SILLÄ HÄRVELILLÄSI! Auta minut nyt edes ylös!
4
1385
Vastaukset
- Anonyymi
Voi miksi sinä poika noin teit? Voi miksi.. miksi?
Siksi kun halusin! Eikö se sinusta tuntunutkaan kivalta?
Tuntui, tietysti se tuntui minusta ihanalta, mutta haluatko sinä minun nyt runkkaavan sinua?
Haluan, mutta ei vielä, vaan sitten sängyssä!
Sängyssä?
Jään yöksi tänne!
Jäät yöksi tänne?
Niin!
Mutta ethän sinä voi tänne yöksi jäädä!
Miksen voi? En minä kotiakaan voi mennä!
Mutta...?!
Huuhdellaan itsemme, sidotaan nämä haavat ja puhutaan sitten siitä lisää! Joohan Maija?!
Maija ja Esko söivät, ennen makuuhuoneeseen siirtymistään.
Iltapäivä ei vielä ollut pitkälläkään, mutta he molemmat olivat väsyneitä.
Muutamaa tuntia aikaisemmin, yhdessä koettu onnettomuus, oli suurin syy väsymykseen.
Kumpaakin heistä jännitti myös yhdessä nukkumaan meno.
Ikäisekseen Maija oli nuorekkaan näköinen, kaunis nainen, eikä ihme että Esko oli hänestä kiinnostunut, joka itsekin oli ikäistään paljon nuoremman näköinen.
Maija oli jo monta vuotta ollut leskenä, ilman miestä sänkykaverina, joten häntä sänkyyn meno jännitti, varsinkin kun hän teki sen noin nuoren pojan kanssa.
Eskoa ei jännittänyt yhtään sen vähemmän, sillä Maija tulisi olemaan hänen ensimmäinen naisensa, jonka kanssa hän rakastelisi oikeasti.
He molemmat olivat ujoja luonteiltaan, mutta jostain syystä he eivät toisiaan ujostelleet, eikä heidän suuri ikäeronsakaan heitä vaivannut. He pitivät toisistaan.
Heistä tuntui kuin he aina olisivat tunteneet toisensa, luottaen toisiinsa.
Ulkona alkoi jo olla hämärää, sisällä milteipä pimeää, kun he peiton alla syleilivät ja hyväilivät, mitään puhumattomina toisiaan.
Rakastan si....
....hyss poika, ei puhuta, kuiskasi Maija Eskolle, ohjaten samalla kädellään pojan elimen omaansa.
Hetken Maijan jalkojen välissä ähellettyään, laukesi Esko henkeään pidätellen häneen.
Kiitos Esko, kuiskasi Maija.
Kiitos, vastasi Esko.
Maijan Eskoa sylissään hellästi puristaessaan, nukahtivat molemmat.
🌞 - Anonyymi
Aamulla aikaisin nojaili joku ovisummeriin, naputellen samalla intensiivisesti rystysillään ovea.
Välillä huudettiin postiluukusta että "Äitii! Riitta täällää! Avaa ovii!"
No voi sun tuhannen, tuhannen.. mitä lie, kun unohdin että tyttäreni tulee tänne tänään!
Vedä poika peitto korvillesi ja ole hiljaa!
Menen sängyn alle!
Tavaraa täynnä! Jää nyt vain siihen!
Maija poistui huoneesta, vetäen oven perässään kiinni.
En säikähtänyt.
Säikähdinpäs, miksi minun piti aina itsellenikin valehdella?!
Vedin peiton silmilleni.
Vieraan naisen moittiva ääni kuului keittiöstä.
Mikset äiti soittanutkaan eilen, kuten sovittiin? Minä jo huolestuin, kun et vastannut, et vastannut vielä nyt aamullakaan, kun yritin sinulle soittaa!
No kun kaaduin eilen.. liukastuin ja kännykkä meni rikki! Joka paikka vieläkin kipeänä, enkä jaksa uutta kännykkää lähteä ostamaan.
Käyn äiti vain vessassa ja sitten lähdetään kännykkäostoksille!
Mutta juodaan nyt ensin kahvit, kun eiväthän liikkeetkään vielä ole auki! Ja lapset ovat nyt viikon isänsä luona?
Joo Jyrki haki eilen Riston ja Raijan viikoksi luokseen!
Äänet hiljenivät hetkeksi.
Äiti! Kenen vaatteita tuolla narulla roikkuu kuivumassa? Ovatko ne Ristolta unohtuneet tänne?
Eivät ne Riston ole! Kuka lienee ne viimeksi pesutuvassa käydessäni työntänyt pyykkikoriini! Ripustin ne narulle, että muistan ne sitten viedä takaisin sinne pesutupaan!
Syntyi hiljaisuus.
Hetken päästä kuulin kuinka makuuhuoneen ovi avattiin.
Mitä sinä Riitta nyt sinne, kuului Maijan, hieman hätääntynyt ääni.
Hetkeen ei kuulunut mitään.
Peittoa nostettiin kasvoiltani ja vieraat naisen silmät tuijottivat omiani.
No ei mutta mikäs poika se sinä olet? Miksi sinä siellä mummun peiton alla piileskelet?
En saanut sanaa suustani vastaukseksi.. en tiennyt mitä sanoa.
Äiti kuka tämä poika on ja mitä hän sinun sängyssäsi tekee?
Mikä.. tuota.. ai se poika?
Niin siksihän minä eilen kaaduin, kun se tämä poika eilen potkulaudallaan minuun törmäsi!
Sekin on nyt kipee.. vuodepotilaita ollaan nyt molemmat, ja kun on vain tämä yksi sänky niin... ja kipeitä kun ollaan nyt molemmat niin... joo...Eskohan se on!
Mutta onhan sinulla tuolla olohuoneessa sohva!
No kyllähän minä nyt omat huonekaluni tiedän, että mitä minulla on ja mitä ei, ja että minulla sohvakin on, mutta kun tässä sängyssäkin nyt oli tilaa niin.. mitä sinä Riitta nyt oikein vihjailet.. omalle äidillesi?!
Vihjailenpahan vain, ettei sinulla tuon aamutakkisi alla ole muuta kuin paljasta ihoa vain, ja tämä poikakin.....
Nainen vetäisi peiton kokonaan pois päältäni.
.....on aivan sitten alasti! Ei sitten rihman kiertämää näytä pojalla päällään olevan!
Ja mitä ihmettä se Riitta sinulle nyt kuuluu?! Kaaduimme eilen molemmat koirankakkaiseen vesilätäkköön ja pestyt vaatteemme ovat nyt kuivumassa kylpyhuoneen narulla!
Käy katsomassa jos et usko!
No uskonhan minä.. kun hetki sittenhän minä juuri niitä siellä, sinulle ihmettelin.. jos enää muistat, ja olen nyt vain hieman yllättynyt.. en muuta, mutta mitäpäs se nyt minulle kuuluu, alaikäinen poika sinun sängyssäsi!?
En ole alaikäinen!
Ei ole alaikäinen! Esko on jo kahdeksantoista vuotta vanha aikamies!
Pienikokoinen.. vanha aikamies.. no uskonhan minä kun kerran niin sanotaan!
Suutahdin! Et sinä itsekään niin isokokoinen ole! Oletko itse täysi-ikäinen?
No olenhan minä jo miltei nelikymppinen, kahden suunnilleen ikäisesi lapsen äiti!
Anteeksi Esko.. anteeksi äiti! Mutta kun sängyssä oli vain yksi peitto, jonka alla olette kahdestaan ilman vaatteita nukkuneet niin... Oliko teillä hauskaa?
Vilkaisimme Maijan kanssa toisiamme, toisillemme nyökäten.
Oli Riitta.. oli oikein hauskaa, ainakin minulla oli aivan ihanaa!
Riitta katsoi kysyvästi minua.
Minulla myös, myönsin.
Tarkoitushan oli, että viettäisin äiti täällä sinun luonasi tämän viikon, mutta nyt kun sinulla on täällä tämä sinun täysi-ikäinen miesvieraasi, niin enhän minä voi tänne jäädä!
Voitpas, sänkyyn mahtuu kolme!
Eikä mahdu! Kylki kylkeä vasten tuollaisen vieraan pikkupo....
....Jäät Riitta tänne, aivan niinkuin aikaisemmin sovimmekin!
Voinhan minä nukkua sohvalla!
Siinä Esko sinun on huono nukkua, se on muhkurainen, siinä näkee painajaisia ja siitä tippuu jatkuvasti lattialle! Alakertalaisethan se sinun siitä jatkuva tippuminen pitäisi hereillä, enkä halua naapurisopuamme rikkoa!
Nukut minun ja Riitan välissä, niin siitä et tipu mihinkään! Tuollainen iso miehenrötkäle pitää kovaa ääntä lattialle tippuessaan!
Niin se on totta, myöntelin. Mutta kun Riitta ei halua minun olevan täällä niin....!
Haluanpas poika, nythän sinä minut aivan väärin ymmärsit!
Siinä minun ja äidin välissä, saman peiton alla, sinä pysyt tukevasti lattialle tippumatta!
Onko se niin iso peitto?
On se!
😍 - Anonyymi
Illalla ennen nukkumaan menoamme, söimme vielä pienen iltapalan.
Näytimme kaikki kolme yhtälailla jännittävän kolmisittain nukkumaan menoamme, kahden hengen sänkyyn.
Mukavan ahdasta tulisi ainakin minulle, nainen kummallakin puolen minua.
Minä menen jo nukkumaan, ilmoitti Maija suu auki haukoitellen.
Hyvää yötä äiti, minä käyn vain vielä suihkussa.
Minä tulen nukkumaan myös, mutta mistä minä saan pyjaman?
Etsin sinulle t-paidan ja saat lainata minun alushousujani.
Kiitos Maija! Nämä pikkuhousuthan tuntuvatkin mukavilta ja joustavilta!
Kiva kun kelpaavat.. ei mutta hupsista, nehän tipahtivat jaloistasi! Vyötärökuminauha näyttää niistä elähtäneen! Etsin uudemmat vai otatko mieluummin niihin henkselit?
Henkselit?
Vitsi!
Aijaa.. heh.. otan uudemmat!
Montaa minuuttia emme Maijan kanssa ehtineet sängyssä olla kun Riittakin jo tuli suihkusta.
Riisui kylpytakkinsa ja vain pikkuhousut jalassaan pujahti peiton alle viereeni.
Ja mitkä rinnat, huokailin itsemielessäni, ne hetken aikaa yölampun valossa nähdessäni, ja nyt ne olivat siinä käsieni ulottuvilla, saman peiton alla.
Suuret, ihanasti roikkuvat....
Esko... mitä sinä nyt teet?
Anteeksi... unissani... !
Hah hah vai että jo nukut ja nyt puhut unissasi?
Joo!
Riitta tarttui hänen toiselta rinnaltaan pois vetämääni käteen, vetäen sen takaisin rinnalleen.
Et voinut heti olla koskematta siihen! Tarkoittaako se sitä, että pidit näkemästäsi riisuutuessani?
Joo pidin! Olet kaunis!
Ihanko totta? Et kai nyt vain puhu unissasi, jostain toisesta naisesta unta nähden?
E-een kun sinusta minä puhun! Sinulla on kaunis vartalo, ihanat rinnat, saanko koskea sinua!
Be my quest, pretty boy!
Mies minä jo olen, enkä mikään...!
Koske mies minua! Aivan mistä tahansa haluat!
Pillustakinko, kuiskasin ääni täristen.
Sieltäkin, mutta etkö sinä ensin halunnut rintojani puristella, huohotti Riitta.
Hivelin, hyväilin ja puristelin Riitan vartaloa joka paikasta, hänen tehdessä samoin minulle.
Kun työnsin käteni Riitan pikkuhousuihin, teki hän samoin minulle.
Riitta huohotti, minä samoin.
Vedä ne pois, sanoi hän, samalla itseään nostaen ja saatuani häneltä housut jaloista, veti hän vuorostaan minulta housut jaloistani.
Jalkojaan levittäen veti hän minut päälleen.
Työnsin kyrpäni hänen pilluunsa, pumppasin, ylös alas ylös .... TÄTÄ TÄYTYY OLLA TAIVAAN ILO ... EI VOI MIKÄÄN TÄTÄ IHANAMPAA OLLA ... 🎉 .. 🎊 .. ALAS .. 💥 .. 🤩 .. 🥳 .. 🥹tulitko? voi se oli ihanaa! Suutelin Riittaa, tuota ihanaa naista! 🙂🙃🙂🥲 tulin!
Hyvää yötä rakkaat lapset, kuului selkä meihin päin kääntyneen Maijan ääni.
Hyvää yötä äiti rakas, vastasi Riitta.
Hyvää yötä Maija, vastasin minä.
Riitta puristi minua syliinsä, antaen suukon nenänpäähäni.
Hyvää yötä poika rakas!
Hyvää yötä Riitta rakas!
Raija varmaan rakastuisi sinuun päätä pahkaa jos sinut tapaisi!
Raija?
Tyttäreni! Nukutaan!
🌞 - Anonyymi
Aamulla heräsin Maijan puhallellessa minun korvaani.
Huomenta Esko!
Huomenta Maija! Miksi sinä puhallat minun korvaani?
Sinulla seisoo!
Seisoo? Mikä seisoo?
Kyrpä seisoo! Haluatko että teen sille jotain?
Mitä jotain? Miksi se ei saisi seistä kun ei seisoessaan häiritse eikä herättele ketään, kuten sinä nyt herätit minut, mutta kun mua nukuttaa vielä... krooh... puuh.. uuh!.. uuh?
UUUH!! Avasin silmäni. Maija istui kullini päällä.
Huomenta Esko!
HU..huomenta Maija! Mitä sinä teet?
Huojui ja heilui niin orvon näköisenä tuo sinun kullisi tuossa vierelläni, minun silmäni avatessani, niin että otin sen tänne minun pilluuni talteen! Sehän olisi vilustunut muuten!
Vi.. vilustunut? Vo.. voiko se uuh vilustua? Na- narraat!
No narraan sitten mutta enkö minä nyt Eskopikkukultaseni saisi sitä pitää hyvänä tekosyynä, ottaa se sisääni tähän minun himokkaaseen mummunvittuuni ja vähän rietastella sillä UUH KUN SE TEKEE NIIN NANNAA OOH TOLLANEN PIKKUPOJAN KOVA KIKKELI HETI AAH AAMUTUIMAAN MUN PIMPSASSANI! IHANAA! OOIIIH! MINÄ TULEEEN!!!
Äiti shh.. älä huuda.. naapurit kuulee!
Kuulkoot! Osaa ne välillä huutaa nekin.. kuunnelkoot nyt vuorostaan itse minun huutamistani!
Kokeile tyttö itse että voitko huutamatta tällaisen pikku namipojan herkkukikkeliä sisälläsi pitää, ja huutamatta orkkuja saada!
Siinä on!
Äiti antaa nyt omalle rakkaalle pikku tyttärelleen kivaa ja vielä kovaa sisäänajettua aamiaiskikkelikullia!
Anna mennä! Ota sisääsi!
Minä äiti olen jo vanha kahden aikuisuuden rajoilla olevan kahden lapsen äiti, enkä mikään pikkutyttö!
Niin minäkin!
Haha sinäkinkö Esko pieni pikkutyttö?
En vaan jo suuri aikuinen aikamies ja iso kyrpä minulla on, eikä mikään pikkuinen kikkeli!!!
Iso kyrpä Eskolla jo on.. häpeä äiti, että nimittelet noin isoa kyrpää pikkuiseksi kikkeliksi!
Tule Esko-kulta tänne minun päälleni kun tuo äiti ei osaa pienestäkään olla kiitollinen!
PIENESTÄKÄÄN? SINÄKIN RIITTA!
Ei.. en minä sitä niin tarkoittanut vaan.. se on vain sellaista naisten tyhjänpäiväistä kiimoissaan höpötystä, kun saa tuollaisen ihanan nuoren pojan kanssaan sängyssä telmimään!
Riitta työnsi äänekkäästi aamun hiljaisuudessa huohottaen, suunsa suutani vasten, työntäen kielensä suuhuni, samalla kyrpääni hyväillen ja puristellen.
Minä Esko kultaseni tulen sinun päällesi ja ratsastan päälläsi!
Ooh uuh sinulla poika on niin pitkä ja paksu.. ja niin kivikova iso kyrpä aah!
Vatsamme läiskyivät äänekkäästi toisiaan vasten, sänky natisi liitoksissaan...
Ota Riitta vähän iisimmin.. sänky kohta hajoo.. ethän sinä illalla noin hurjana poikaa pannut!
Mutta nyt ooh panen.. panen.. poikaa panen aah pojalla jo kyrpä sykkii, poika tulee ooh.. AAH MINÄ TULEN.. TULEN MYÖS.. OOOH.. TULIN!!!
Riitta rojahti huohottaen liikkumattomaksi päälleni, vielä puolikova kaluni hänen sisällään.
Kyrpäni pieneni, pieneni ja luiskahti lopulta pillusta ulos. Tunsin kuinka spermani hänen vitustaan valui haaroihini.
Saanko jäädä tähän päällesi vähäksi aikaa?
Saat!
Jaksatko?
Jaksan!
Riitta nukahti.
Minä nukahdin.
Maijakin varmaan nukahti.
Heräsin Riitan puhallellessa minun korvaani.
Päivää Esko!
Päivää Riitta! Miksi sinä Riitta puhallat minun korvaani?
Sinulla seisoo!
Ota sisään!
Nuole minun pilluani ensin!
Saat taas hoitaa meidät molemmat, minut ja äidin!
☺️😛😌
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset27617703Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"19212582Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746284MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415348Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään855104Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.594233NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734082Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja613842Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta1053732Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1463209