Miten sulla..

Anonyymi-ap

Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä?

34

550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu siitä onko se lasi ollut äsken tyhjä vai täysi. Oikeasti en koskaan ajattele lasin olevan tyhjä tai täysi, juoman määrä ja janoisuus ratkaisee ajattelun.

• Anonyymi

Aloitus ei taida tarkoittaa konkreettista juomalasin täytettä, vaan miten koet ja näet esim. elämäntilanteesi. Onko elämäsi 'lasi' "puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä", miten ajattelet sen olevan omassa hetkessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus ei taida tarkoittaa konkreettista juomalasin täytettä, vaan miten koet ja näet esim. elämäntilanteesi. Onko elämäsi 'lasi' "puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä", miten ajattelet sen olevan omassa hetkessäsi.

Joulu Jeesuksen syntymän MUISTOJUHLA . Rauhaa iloa ja rakkautta. Hyvää joulua . Antakaa järkeviä lahjoja . Keksiä ja mehua . Särkylääkettä ja omenoita. Sukkia. Appelsiinia. Jeesuksessa on uusi liitto . Ei kirouksia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu Jeesuksen syntymän MUISTOJUHLA . Rauhaa iloa ja rakkautta. Hyvää joulua . Antakaa järkeviä lahjoja . Keksiä ja mehua . Särkylääkettä ja omenoita. Sukkia. Appelsiinia. Jeesuksessa on uusi liitto . Ei kirouksia .

Miten kommenttisi liittyy lainaamaasi? Puurot ja vellit sekaisin sulla.

• Anonyymi

Juon suoraan pullosta.

• Anonyymi

Lasi on tyhjä mutta pullo on vielä puolillaan. Hyvältä näyttää!

• Anonyymi

Tilanne

• Anonyymi

...keskus.

• Anonyymi

Kuinka on?

• Anonyymi

16 vuotta mennyt ....

• Anonyymi

Tapahtumat

• Anonyymi

Hankinnat

• Anonyymi

Tulos

• Anonyymi

Oletko optimisti vai pessimisti

• Anonyymi

Realisti olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Realisti olen.

Siihen ois hyvä pyrkiä, onkohan aina helppoa.

• Anonyymi

Pitää miettiä

• Anonyymi

Lasti on juotu.

• Anonyymi

Itse juon pelkästään nesteen niistä laseista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse juon pelkästään nesteen niistä laseista.

Taitaa "lasti" olla kuitenkin eri juttu kuin lasi.

• Anonyymi

Tarkoittaa oletko positiivisesti suhtautuva vai et.

• Anonyymi

YouTube tulkoon joulu

• Anonyymi

Juuri noin on tarkoitettu, odottaen jopa rönsyilevää keskustelua vuoden pimeimpiin aikoihin.
        -aloittaja-

• Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin on tarkoitettu, odottaen jopa rönsyilevää keskustelua vuoden pimeimpiin aikoihin.
        -aloittaja-

Olen pessimismiin taipuvainen mutta kun tiedostan sen pyrkimys on siitä pois🙂.

Kävin toissa kesänä Puolangalla Pessimismin lehdossä ja olipa hauska reissu.

• Anonyymi

Pidemmät aukioloajat.

• Anonyymi

alkaa oleen mitta täys.

• Anonyymi

Mulla kanssa vaimon mitta on täysi mutta minun lasi on ja pysyy tyhjänä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

• Anonyymi

Mutta onhan se ihan kamalan hyvä, että sulla on joku mittari. Heh.

• Anonyymi

Puoliksi täynnä

• Anonyymi

En saivartele, puolillaan.

• Anonyymi

Jäikö lasista märkä rinki pöytään?

• Anonyymi

En käytä laseja koskaan. Käytän sellaisia teräksisiä melko kapeita ja korkeita termosmukeja. Ovat vanhoja, joskus suosittuja ja joskus hylättyjä. Nyt olen käyttänyt ja tykännyt.

• Anonyymi

Mun lasi on puoliksi täynnä. Tällä mitataan positiivisuutta ja koen olevani enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Koetan aina löytää kaikesta sen hyvän.
      Viime viikolla puhuin tästä tyttäreni kanssa. Sanoin huomanneeni, että otamme asiat eri tavoin kun kyseessä oli taloyhtiön remontit, jotka nostaisivat yhtiövastiketta.
      Hän sanoi yhtiövastikkeen nousevan 80 euroa, joka hänen mielestään olisi paljon kun itse laskin päässäni samantien, että se olisi vain vähän yli kaksi euroa per päivä.
      Kaksi euroa päivässä ei ole mitään, mutta hän on murehtija-luonne joka käänsi asian ihan eri tavoin kuin minä. :D
      Silloin sanoin että olen huomannut suhtautuvamme ihan eri tavoin asioihin ja ehkä hän alkoi itsekin miettimään suhtautumistaan asioihin.

• Anonyymi

Niin se on hyvä yrittää ajatella, useimmiten asiat voisivat olla paljon huonommin.
        Monet asiat koko maailmankaikkeudessa on aika pieniä.
        Just esim. some voi aiheuttaa vertailuakin, ehkä nuoremmissa enemmän. Julkaisut joissa näytetään vain hyviä puolia asioista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      245
      3323
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      360
      2970
    3. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      17
      1985
    4. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      79
      1848
    5. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      64
      1775
    6. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      59
      1652
    7. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1543
    8. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      123
      1483
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      484
      1413
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1404
    Aihe