Miten sulla..

Anonyymi-ap

Onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä?

36

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Riippuu siitä onko se lasi ollut äsken tyhjä vai täysi. Oikeasti en koskaan ajattele lasin olevan tyhjä tai täysi, juoman määrä ja janoisuus ratkaisee ajattelun.

      • Anonyymi

        Aloitus ei taida tarkoittaa konkreettista juomalasin täytettä, vaan miten koet ja näet esim. elämäntilanteesi. Onko elämäsi 'lasi' "puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä", miten ajattelet sen olevan omassa hetkessäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei taida tarkoittaa konkreettista juomalasin täytettä, vaan miten koet ja näet esim. elämäntilanteesi. Onko elämäsi 'lasi' "puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä", miten ajattelet sen olevan omassa hetkessäsi.

        Joulu Jeesuksen syntymän MUISTOJUHLA . Rauhaa iloa ja rakkautta. Hyvää joulua . Antakaa järkeviä lahjoja . Keksiä ja mehua . Särkylääkettä ja omenoita. Sukkia. Appelsiinia. Jeesuksessa on uusi liitto . Ei kirouksia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joulu Jeesuksen syntymän MUISTOJUHLA . Rauhaa iloa ja rakkautta. Hyvää joulua . Antakaa järkeviä lahjoja . Keksiä ja mehua . Särkylääkettä ja omenoita. Sukkia. Appelsiinia. Jeesuksessa on uusi liitto . Ei kirouksia .

        Miten kommenttisi liittyy lainaamaasi? Puurot ja vellit sekaisin sulla.


    • Anonyymi

      Juon suoraan pullosta.

    • Anonyymi

      Lasi on tyhjä mutta pullo on vielä puolillaan. Hyvältä näyttää!

      • Anonyymi00037

        Varmaan.


    • Anonyymi

      Tilanne

      • Anonyymi

        ...keskus.


    • Anonyymi

      Kuinka on?

    • Anonyymi

      16 vuotta mennyt ....

    • Anonyymi

      Tapahtumat

    • Anonyymi

      Hankinnat

    • Anonyymi

      Tulos

    • Anonyymi

      Oletko optimisti vai pessimisti

      • Anonyymi

        Realisti olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Realisti olen.

        Siihen ois hyvä pyrkiä, onkohan aina helppoa.


    • Anonyymi

      Pitää miettiä

    • Anonyymi

      Lasti on juotu.

      • Anonyymi

        Itse juon pelkästään nesteen niistä laseista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse juon pelkästään nesteen niistä laseista.

        Taitaa "lasti" olla kuitenkin eri juttu kuin lasi.


    • Anonyymi

      Tarkoittaa oletko positiivisesti suhtautuva vai et.

      • Anonyymi

        YouTube tulkoon joulu


      • Anonyymi

        Juuri noin on tarkoitettu, odottaen jopa rönsyilevää keskustelua vuoden pimeimpiin aikoihin.
        -aloittaja-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin on tarkoitettu, odottaen jopa rönsyilevää keskustelua vuoden pimeimpiin aikoihin.
        -aloittaja-

        Olen pessimismiin taipuvainen mutta kun tiedostan sen pyrkimys on siitä pois🙂.

        Kävin toissa kesänä Puolangalla Pessimismin lehdossä ja olipa hauska reissu.


    • Anonyymi

      Pidemmät aukioloajat.

    • Anonyymi

      alkaa oleen mitta täys.

    • Anonyymi

      Mulla kanssa vaimon mitta on täysi mutta minun lasi on ja pysyy tyhjänä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

      • Anonyymi

        Mutta onhan se ihan kamalan hyvä, että sulla on joku mittari. Heh.


    • Anonyymi

      Puoliksi täynnä

    • Anonyymi

      En saivartele, puolillaan.

    • Anonyymi

      Jäikö lasista märkä rinki pöytään?

    • Anonyymi

      En käytä laseja koskaan. Käytän sellaisia teräksisiä melko kapeita ja korkeita termosmukeja. Ovat vanhoja, joskus suosittuja ja joskus hylättyjä. Nyt olen käyttänyt ja tykännyt.

    • Anonyymi

      Mun lasi on puoliksi täynnä. Tällä mitataan positiivisuutta ja koen olevani enemmän positiivinen kuin negatiivinen. Koetan aina löytää kaikesta sen hyvän.
      Viime viikolla puhuin tästä tyttäreni kanssa. Sanoin huomanneeni, että otamme asiat eri tavoin kun kyseessä oli taloyhtiön remontit, jotka nostaisivat yhtiövastiketta.
      Hän sanoi yhtiövastikkeen nousevan 80 euroa, joka hänen mielestään olisi paljon kun itse laskin päässäni samantien, että se olisi vain vähän yli kaksi euroa per päivä.
      Kaksi euroa päivässä ei ole mitään, mutta hän on murehtija-luonne joka käänsi asian ihan eri tavoin kuin minä. :D
      Silloin sanoin että olen huomannut suhtautuvamme ihan eri tavoin asioihin ja ehkä hän alkoi itsekin miettimään suhtautumistaan asioihin.

      • Anonyymi

        Niin se on hyvä yrittää ajatella, useimmiten asiat voisivat olla paljon huonommin.
        Monet asiat koko maailmankaikkeudessa on aika pieniä.
        Just esim. some voi aiheuttaa vertailuakin, ehkä nuoremmissa enemmän. Julkaisut joissa näytetään vain hyviä puolia asioista.


    • Anonyymi00036

      väliin noin ja väliin näin.....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe