Radio Sandelsia kun on helppo kuunnella selvinpäin. Nyt ja tulevaisuudessa.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Sandelsia kuulkaas juodaan, ei kuunnella 👍🍻
- Anonyymi
Sandels 4,7% on selkeesti paras bisse
- Anonyymi
Kyllä sandels hyvää on, eikä karhukaan sen huonompaa ole.
- Anonyymi
Mää tykkään guinnessista. Stout maistuu aina
- Anonyymi
Miksi kuunnella Sandelsia, kun voi kuunnella sitä parasta eli Radio Pookia. No mitäpä muutakaan. Ja ihan myös siksi, että Pooki on ykkönen. Se on tosiasia, se on fakta. Kaikkien faktojen äiti.
- Anonyymi
Se on juuri näin ja jämpti. Miksi edes miettiä muiden kanavien kuuntelua, kun voi kuunnella sitä kiistattomasti ykköstä, eli Pookia. Pooki päälle siis!
- Anonyymi
Mulle se 5,3 ,% Sandels on liian väkevää. Maistuu liikaa alkoholi läpi. 4,7 % on se paras
- Anonyymi
Pooki on siitä harvinainen radio, että aina siellä soi hyvä kipale, kun sen pistää päälle. Se on kai sitä Pookin parhautta sekin.
- Anonyymi
Käsittelikö ketjun aihe P**kia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käsittelikö ketjun aihe P**kia?
En ymmärrä sun sekavia horinoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä sun sekavia horinoita
Yllätys!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210994Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493