Vuoden 2026 Toyota RAV4 vs. vuoden 2026 Honda CR-V: Vertailu:
https://www.youtube.com/watch?v=uIcBTWkyebo
Uusi vuoden 2026 RAV4 on voittanut kaikki Youtubessa tehdyt vertailut kirkkaasti
19
173
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta nyt ostajat haluaa sähköautoja.
Mites bZ4X pärjää vertailuissa uutuuksille?
Toyota näköjään koittaa epätoivoisesti uudelleenlämmittää jo kuollutta tekniikkaa.
Vain koska ei osaa sähköautoja tehdä.
Mielenkiintoinen vertailu olisi Zeekr 7X vs bZ4X vs Rivian R2-
Siinä nähdään mikä on hyvä auto nykyaikana.
Zeeker on jo voittanut bZ4X:n arvioissa.
Nyt Rivian pamauttaa sellaiset luvut ettei Toyota nouse lattiasta vuosiin.
https://www.electrifying.com/blog/article/everything-we-know-about-the-rivian-r2- Anonyymi
Täyssähköautoja ei voi verrata lataushybrideihin.
- Anonyymi
Toyotalta on tulossa kevääseen mennessä neljä uutta täyssähköautoa, joista tulee todella suuria kansansuosikkeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalta on tulossa kevääseen mennessä neljä uutta täyssähköautoa, joista tulee todella suuria kansansuosikkeja.
Ai tulee no se nähdään. Tähän menessä Toyota on flopannut kaikissa sähköautoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotalta on tulossa kevääseen mennessä neljä uutta täyssähköautoa, joista tulee todella suuria kansansuosikkeja.
Ennustaminen on vaikeaa, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen.
Minä ennustan, että kiinalaiset sähköautot tulevat todella kovalla kattauksella muutaman vuoden sisällä. Tekevät saman, mitä japanilaiset 60-luvulla.
- Anonyymi
Rav4 ei ole kuulemma uudistunut jenkkikoeajojen perusteella riittävästi. Sama alusta, mitat täsmälleen entiset, ja ajettavuus juuri samanlainen ilman parannuksia. Penkitkin säätönamiskoineen näyttävät aivan samoilta. Kojelauta ja oviverhoilut ovat uudessa aiempaa rumemmat ja halvan näköiset, kovaa koppuramuovia. Ei mitään järkeä suunnitella omalta kohdaltani vaihtoa 2025-mallisesta Rav4:stä uuteen, ja hinta varmaaan tulee olemaan kova.
- Anonyymi
Siihen tuli nyt mukaan melkein kokonaan omaa kuvitelmaasi.
- Anonyymi
Tässä reippaasti halvemmalla paljon parempi neliveto-täyssähkö jolla ei jää jalkoihin. Ja laatu sata kertaa parempi:
https://www.nettiauto.com/xpeng/g6/15410926- Anonyymi
Mielummin tuon ostaa, kuin Ravin. Mutta eipä tuota id.4:sta vielä viitsi uuteen autoon vaihtaa. Mutta pidetään mielessä, ehkä tulevaisuudessa. Melkein kaikki merkit onkin koettu, mutta kiiinalaiset on vielä kokematta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin tuon ostaa, kuin Ravin. Mutta eipä tuota id.4:sta vielä viitsi uuteen autoon vaihtaa. Mutta pidetään mielessä, ehkä tulevaisuudessa. Melkein kaikki merkit onkin koettu, mutta kiiinalaiset on vielä kokematta.
Kiina on 2020-luvulla kuin Japani oli 1970-luvulla; valtasi erinomaisella hinta-laatusuhteellaan markkinat. Nyt Japani on taantunut, siellä on kadonnut into luova ja innovoida sekä tuoda moderniutta autoihin tai mihin vaan teknologiaan. Kiina on mennyt rajusti ohi sekä Japanin että Euroopan ja vauhti kiihtyy. Itselläni on tämä 5. sukupolven Rav4 mutta en aio enää hankkia jatkossa Toyotaa, koska eivät enää osaa tehdä räväkästi uudenlaista vaan polkevat paikoillaan.
- Anonyymi
Huolto pelaa ja varaosia saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiina on 2020-luvulla kuin Japani oli 1970-luvulla; valtasi erinomaisella hinta-laatusuhteellaan markkinat. Nyt Japani on taantunut, siellä on kadonnut into luova ja innovoida sekä tuoda moderniutta autoihin tai mihin vaan teknologiaan. Kiina on mennyt rajusti ohi sekä Japanin että Euroopan ja vauhti kiihtyy. Itselläni on tämä 5. sukupolven Rav4 mutta en aio enää hankkia jatkossa Toyotaa, koska eivät enää osaa tehdä räväkästi uudenlaista vaan polkevat paikoillaan.
Kiinasta ei tule muuta, kuin edullista sähköautoa. (Polttomoottorilla varustettuja tosi harvassa). Nekin tehdään Kiinan valtion tuella, eivät kykene kuitenkaan tekemään markkinoiden parasta. Jos tuote on kilpailukykyinen, niin sekin sitten maksaa. Halpa hinta näkyy tuotteissa, mutta toki sieltä on valtava määrä tulossa kaikenlaista halpaa, joka sitten houkuttaa tietämättömiä. Ihmettelen, miten kaikenlaisia nammipokseja kannattaa täällä yrittää myydä. Eurooppalainen kuluttaja vaan on sellainen, että se tahtoo ostaa niitä omia tuotteita pääasiassa. Ei ole japsit vallanneet Euroopan markkinoita, eikä tule Kiinalaisetkaan sitä tekemään, eikä Tesla. Kyllä minä pidän Kiinalaisen auton ostajaa välinpitämättömänä, kuitenkin joku tolkku pitää olla mitä tukee valinnallaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin tuon ostaa, kuin Ravin. Mutta eipä tuota id.4:sta vielä viitsi uuteen autoon vaihtaa. Mutta pidetään mielessä, ehkä tulevaisuudessa. Melkein kaikki merkit onkin koettu, mutta kiiinalaiset on vielä kokematta.
id4:n tilalle tulee vuoden päästä id.Tiquan! Itse vaihdan -22 Rav4 plugarini sellaiseen.
- Anonyymi
RAV4 2026 uusi versio on hävinnyt lukuisan määrä vertailutestejä kilpailijoilleen.
Tämä on faktaa, mutta se ei yllätä ja oikeasti kaikki me sen tiedämme entuudestaan. Toyota ei yllätä koskaan.- Anonyymi
Sinulla vaan ei ole osoittaa yhtäkään ja tietystä syystä.
- Anonyymi
Saa nähdä häviäääkö tämäkin TM;n talvitestissä Dacialle ja Skoda fabialle.
- Anonyymi
Taatusti häviää, rinnalle vaikkapa neliveto Dacia Bigster niin nolo häviö.
- Anonyymi
Mites Valittujen Palojen kyselyssä?
- Anonyymi
Viimeiset 20 vuotta on ollut ykkönen luotettavuudessa sen kyselyn mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111416- 288102
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565894Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1634821- 154681
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai344343Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas844203- 843487
- 803250
- 481751