Nettisivuja 10e

Jos joku on tekemässä nettisivuja yritykselle tai itselleen, niin ennen kuin maksatte niistä isoja summia, kannattaa katsoa tällainen vaihtoehto.

Tuli vastaan tekijä, joka myy valmiita sivupohjia 10 € / kpl.
Saat zip-paketin, jossa on kaikki sivun tiedostot eli html/css/js ja erillinen config tiedosto, josta voi helposti vaihtaa tekstit, värit ja kuvat ilman että tarvitsee osata koodata.

Tosin idea on hyvä mutta sitten itse ne sivut pitää vielä nettiin saada mutta siihenkin kyllä löytyy helppoja ohjeita. Mutta jos jollakin on tarvetta ni täältä löytyy: https://payhip.com/b/38H1g

1

469

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Varmasti joillekin toimii itse tekeminen tai tuollaisten pohjien muokkaaminen hyvin, mutta yritin tehdä yritykselle itse verkkosivut ja kun 5h oli mennyt hukkaan hylkäsin sen hankkeen, koska lopputulos oli juuri itse tehdyn näköinen. Myös paria valmispohjaa (tosin ilmaista) kokeilin ja niissä sama amatöörimäinen lopputulos ja pari tuntia hukkaan.

Lopulta otin ammattilaiset asialle ja niin olisi alusta asti kannattanut tehdä niin en olisi aikaani hukannut. Ainakin omalla kokemuksella siis ei kannata aloittaa verkkosivujen tekemisen opettelua tai mallipohjien muokkaamista, joka käytännössä lähes sama asia (tekstit, kuvat ja rakenteet täytyy muuttaa kuitenkin) jos vain yhdet sivut omalle yritykselleen aikoo tehdä.

Omalle yritykselle sain hyvät verkkosivut sivulta verkkotakomo.fi . Näitäkin vertailin ja suurimmalla osalla hintaa ei löytänyt mistään ja toisilla kuukausimaksut. Tuolla minkä valitsin oli selkeä hinta (590e) ja kuukausimaksuja ei ollenkaan ekaan vuoteen.
      Tuolla hinnalla kun saa ammattilaisten tekemät niin ei ainakaan omasta näkökulmasta yrittäjänä kovin montaa tuntia kannata käyttää omien sivujen itse tekemiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      59
      7474
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2906
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1746
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1639
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1448
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1384
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      129
      1116
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      817
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe