Puolue nostaa kansallismielistä ylvästä mielialaa jolla voitamme lama Suomen uuteen kukoistukseen. Entinen mieliala ' on maamme köyhä ja siksi jää ' on jäänyt jo unholaan, nouse Suomi lamasta.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011618489.html
Oi katso Suomi sun päiväs koittaa
13
313
Vastaukset
- Anonyymi
Saako referaatin tekstistä, eli mitä haluat kertoa.
- Anonyymi
Klikkaa HS linkkiä ja lue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En klikkaa mitään Isänmaan vastaisia linkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et jaksa kirjoittaa kommenttiasi, älä kirjoita saatikka linkittele!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En klikkaa mitään Isänmaan vastaisia linkkejä.
Älä sitten tule lässyttämään tänne mitään, persu.
- Anonyymi
Valo tulee pohjolasta lucifiristien touhuja. Ei oikean Valon.
Tuo laulu on hieman epäilyttävää.. - Anonyymi
Keskikalja on käsikirjoitettu pelle !!!
- Anonyymi
No ei jonnin joutavaa höpinää, tyyppi ei ymmärrä taloudesta mitään.
- Anonyymi
Toinen ääliö on Kelan johtaja itserakas Lehtonen, onneksi saa näpäytyksiä, silti ei meinaa myöntää köytöstään.
- Anonyymi
Tuli siitä mieleen, että olen itse ollut työpaikassa 70-luvulla, jolloin yksi isoherra sanoi valittajalle: jos ei käy niin ulos talosta, tulijoita riittää.
Silloin virkameistä oli kyllä aika vaikea saada irtisanotuksi, mutta kyllä tämä työntekijä suun suppuun silti pisti. Ikävä juttu. Valitusaihetta en muista, mutta jäi sellainen mielikuvat että oikeassa valittaja oli. - Anonyymi
Jo eilen uutisoitiin hänen anteeksipyyntönsä. Onko muutakin jäänyt väliin.
- Anonyymi
Lehtonen on ylimielinen kokoomuslainen, onko se Purrallekin sukua ?
Yhtä tyhmän ylimielinen.
- Anonyymi
Eikö nuo rasistiministerit voi antaa ihmisten itse päättää pukeutumisestaan,
kun Suomessa on lain mukaan itsemääräämisoikeus.
Ne itse on niin pahannäköisiä, etten panisi pahaksi jos heittäisivät huivin
päänsä yli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2539444Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527702K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1525281Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1524963PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *584670Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054340Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1284164- 1681978
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91849Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2911645