Oikeassa kiveksessä on yläpuolella pieni kova näppylä, halkaisija siis max 2mm. Ekan kerran huomasin sen joskus reilu neljä vuotta sitten eikä oo ikinä kasvanu tai kipuillu tai mitenkään oireillut. Eli kai se nyt sitten on vaan joku rasvapatti eikä syöpä kun oon siis nyt 18.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Hyvä että siitä ei ole aiheutunut haittaa. Toivottavasti se ei ala vaivata myöhemmin.
- Anonyymi
Vaikuttais ehkä rasvapatilta mutta oman mielenrauhan vuoksi käy näyttämässä lääkärille.
- Anonyymi
En uskalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En uskalla
Uskallatko näyttää mulle?
- Anonyymi00005
No jos se on semmonen valkonen ja kova silleen ihan pinnassa niin se on tukkeutunut huokonen ja joskus se lähtee ku vaa puristaa kovaa. Mut ei se mitään haittaa vaikka onkin siin. Niitä tulee ja menee ja aika monilla on, mullakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459